bajmar Zgłoś #1 Napisano 3 Sierpnia 2009 podczas jazdy zauważyłem dymek z okolicy włącznika świateł awaryjnych(nad kierownica) dymek pojawił sie dwa razy podczas jazdy w trasie, jak z papierosa obłoczek, gdzie tam szukać jakiegos zwarcia? w czym najczsciej jest problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #2 Napisano 3 Sierpnia 2009 Zdejmij plastiki/obudowę i przyjrzyj się stacyjce a raczej jej instalacji ale najprawdopodobniej przy zaiskrzeniu wypalił się brud Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #3 Napisano 3 Sierpnia 2009 Niekoniecznie zwarcie - http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=2992 Sugerowałbym zacząć od przeczyszczenia włączników pod kierownicą, przy okazji można wypolerować i nasmarować styk od klaksonu który lubi z czasem wydawać nieprzyjemne odgłosy przy kręceniu kierownicą. Możesz też zdjąć obudowę kolumny i tak pojeździć, będzie łatwiej zlokalizować źródło dymu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bajmar Zgłoś #4 Napisano 3 Sierpnia 2009 czym moge smarowć styki? czy nic sie nie stanie po rozłączeniu taśmy od poduszki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kresek Zgłoś #5 Napisano 3 Sierpnia 2009 czy nic sie nie stanie po rozłączeniu taśmy od poduszki? Jezeli zrobisz to przy odlaczonym aku nic sie nie stanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #6 Napisano 3 Sierpnia 2009 czy nic sie nie stanie po rozłączeniu taśmy od poduszki? W linku, który Ci podałem jest też wzmianka o obchodzeniu się z poduszką. Do smarowania styków itp jest taki specjalny biały smar - niestety nie wiem jak się nazywa, ale przyzwoity elektryk samochodowy powinien to mieć, poproś jakiegoś, to Ci da naparstek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #7 Napisano 3 Sierpnia 2009 kolego, u mnie zainił przełacznik ( migacze - wycieraczki), od strony kierownicy ma wyprowadzone takie blaszki ( chyba szwabowi sie nie chciało dolac plaski do formy i tak robili). stykal się czasem z kolumna kierownicy i właśnie taki dymek szedł. rozebrałem, zaizolowałem i jak ręka odjoł. Spróbuj, parę minut roboty a spokojnie jeździsz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach