Skocz do zawartości
waldiki

[B5] 1.9 PD-TDI AJM - jakie sprzęgło do moda 190KM 400Nm ??

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie, mam silnik AJM i zdaje się że skrzynia jest DUK.

Chce kupić sprzęgło i normalnie seryjne ma średnice 228mm.

Czy mogę założyć o średnicy 228mm od ATJ ?? Ilość zębów ta sama ??

Edytowane przez waldiki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli tak jak mówisz ma tą samą średnice 228 to śmiało możesz montować:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cholera, miałem na myśli sprzęgło od ATJ o średnicy 240mm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

240mm idzie do 6-biegowej skrzyni, może i by podeszło jakbyś wymienił razem z dwumasą, a i rozrusznik do 240mm idzie inny. ja osobiście bym nie kombinował. 240mm jest droższe i po co robić sobie problemy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK zamówiłem se zestaw wzmocniony sasch performance (tarcza i docisk) niby do 420Nm wytrzyma, o ile dwumas nie zdechnie wcześniej :)

Edytowane przez waldiki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zmien sobie kolego 2 mas przy okazji...po co tracić dwa razy kase na wyjęcie skrzyni...chyba ze tten trzyma się dobrze ale warto dobrze sprawdzić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No 2masa nówka sasch będzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ooo to pośmigasz na takim kompleciku ladnych pare tysiecy;) przy jakim przebiegu zmieniasz sprzęgło??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tego to nie wiem, bo mam licznik cofnięty a wersja passka z 1999 więc nie ma danych o przebiegu w kompie. Na liczniku mam teraz 93000, ale w códa nie wierzę, więc traktuje go z dużym przymróżeniem oka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmmm...u mnie zaczynało się rozlatywać przy 200 tysiącach.mam pewność ze autko nie było skręcone bo wyczajał mi je wujek mieszkający w holandii ale wiesz przy róznych przebiegach padają sprzęgła.dużo od stylu jazdy zależy.na nówce wallniesz poro kilosów a auto robi sie jak z salonu na nowym komplecie

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to powinienem napisac na początku, że zmiana sprzęgła związana jest z modem

jaki mam zamiar zrobić, a konkretnie wymieniam turbo na BRD pompki na AL, FMIC z orurowaniem i będe strzelał tak w okolice 190KM, 400Nm o kolegi Witka (Rogalotti).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra koledzy ja z innej beczki... Czy po wirusie na okolo 150KM (rowniez w AJM) bedzie trzeba robic jakies modyfikacje- sprzego itp. Nie zalezy mi palic gumy ze stopu tylko wykorzystywac te moce w czasie jazdy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam niestety ale mam taki problem z paskiem wracajac z sopotu padło mi sprzegło tzn wcisnalem i tak jak by cos pekło wpadło mimo to pedał stoi w gornej pozycji od razu obstawiłem wysprzeglik , udało sie jakos zjechac odpaliem na 1 po drodze jak sprzeglo wcisnalem to jakos 3 i 5 szlo wlaczyc ale na siłe:/ i teraz tak na 1 , 2 i 3 auto ciagneło bez prblemo 4 i 5 sprzeglo sie slizgało, to co z objawów, dzis zdjałem skrzynie:/ i napewno mam wyspprzeglik do wymiany za duży luz ma ale nie wydaje mi sie ze do konca moze byc ono przyczyna troche dziwnie wyglada tez słoneczko jak by za bardzo było odgiete jutro po pracy zabiore sie za zdjecie tego dzis juz za pozno ... co panowie radzicie ??? co to moze byc?? czy sam wysprzeglik czy cos dalej??? auto ma vira na 144 konie ale mysle ze seryjne sprzeglo powinno to wytrzymywac ??? sory za błedy ale zmeczony jestem :)

 

dodam ze skrzynia 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Krzysiek_OST

Cześć. Padło mi sprzęgło w passku ( AJM 115 km). Chciałbym założyć jakieś mocniejsze.

Sprzęgło musi wytrzymać ok 200 KM, ponieważ raz będę zwiększał moc silnika ( albo SWAP albo tuning), dwa często jeżdżę mocno załadowanym samochodem w trasę.

Po kanałach garażowych, powiada się że to tego silnika pasują, sprzęgła z Sharana z VR6. Ponoć nawet nie trzeba nić przerabiać aby je zamontować ? czy to prawda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności