Skocz do zawartości
Gość droozd

napinacz paska wielorowkowego

Rekomendowane odpowiedzi

Gość droozd

Potrzebuje napinacz paska wielorowkowego z numerkiem 038 154 278 , taki z amortyzatorem i mam 2 pytania: czy od skody superb będzie pasował? Pan w serwisie skody mówił, że mumer taki sam,ale nie jest pewien czy się nada. A po drugie, czy mozna dokupić samą rolkę, bez tego amortyzatorka? Tez mam na ten temat sprzeczne informacje. Może ktos z Was juz to wymieniał i wie coś na ten temat. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Powinno pasować jeśli numer się zgadza.

2. Napinanie paska również ma znaczenie dlatego raczej cały napinacz nie tylko rolkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich posiadaczy passata,mam pytanie odnosnie napinacza paska wielorowkowego.Czy gdy jest uszkodzony to powoduje jakis chałas i pasek na wolnych obrotach faluje? bo w moim aucie coś takiego się dzieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam taki sam problem z moim paskiem dziwnie pracuje na wolnych obrotach wymieniłem rolke napinacza czy to wystarczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeważnie w tych napinaczach wybiją się tulejka u góry tego siłowniczka i siłownik zaczyna trzeć o rolkę. Im bardziej ta tulejka jest wybita tym słabszy naciąg paska. Z czasem zaczyna się popiskiwanie przy kręceniu kierownicą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku zanim padł pasek autko zaczeło głośniej pracowaća w drodze do serwisu zaśmierdziało w środku i było po wszystkim,czyli brak ładowania,wspomagania i wielkie gały przy próbie zmieszczenia się w zakręcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem to znaczy ze trzeba wymienic całosc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co już wiem to w naszym przypadku trzeba wymienic napinacz paska wielorowkowego i pasek,z forum dowiedziałem się ze to usterka szybka do usunięcia i dobry mechanik upora się z nią w 15 min,koszt takiego napinacza na alegro wynośi za zamiennik ok.160 zł a orgin.250zł + robocizna,żeby jeżdzić niestety trzeba płacic:( Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja się zastanawiam bo teraz już na 99,9% jestem pewien, że popiskuje mi rolka odwracająca napinacza - jej łożysko, a był wymieniany cały napinacz 12 tkm temu z rozrządem, czy nie kupić samej rolki - w ASO skody 230 zł, wie ktoś może gdzie we Wrocławiu można zakupić markową rolkę poza ASO w dobrej cenie ? na alledrogo nie widzę ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napinacz firmy LUK. czy warto kupic zamiennik tej marki?

 

---------- Post added at 19:33 ---------- Previous post was at 19:31 ----------

 

mieszkam w uk i cena w ASO to 150£ a zamiennik LUK kosztuje dokladnie pol tej ceny. co sadzicie o tej firmie i jakosci tych czesci?

 

---------- Post added at 19:50 ---------- Previous post was at 19:33 ----------

 

podnosze

 

---------- Post added at 20:08 ---------- Previous post was at 19:50 ----------

 

w aso powiedzieli ze poza napinaczem i rolka oczywiscie musze dokupic jeszcze jakas lape czy uchwyt bo ponoc trzeba zawsze wymieniac komplet. co o tym myslicie/

 

---------- Post added at 20:35 ---------- Previous post was at 20:08 ----------

 

prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja teraz wymieniałem napinacz przy rozrządzie i o jakiejś łapie pierwsze słyszę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale ja pytam o napinacz paska wieloklinowego a nie rozrzadu. ponoc poza napinaczem i rolka jest jeszcze jakis uchwyt czy cos takiego i nie wiem czy jest koniecznosc wymiany tej czesci czy tylko chca mnie naciagnac

 

---------- Post added at 20:51 ---------- Previous post was at 20:49 ----------

 

chyba ze wielorowkowy to od rozrzadu a wieloklinowy od wspomagani itp. jesli tak to sorki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żle się wyraziłem - chodziło o to że wymieniając rozrząd wymieniłem od razu napinacz wielorowkowy :D I tam nie ma żadnej łapy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli wszystko co trzeba wymienic to napinacz w ksztalcie litery L z rolka? a mozesz polecic jakas konkretna firme ktora robi dobre zamienniki.mam malo czasu bo rolka dotyka plastikowej obudowy i lada chwila........ a wszystko trzasnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem Ruville i choć nie tani ale wiem że sprawdzony klik U nas na forum kupisz go za 400 od chłopaków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale ja pytam o napinacz paska wieloklinowegoponoc poza napinaczem i rolka jest jeszcze jakis uchwyt czy cos takiego i nie wiem czy jest koniecznosc wymiany tej czesci czy tylko chca mnie naciagnac

Napinacz paska wielorowkowego z reguły się kupuje jako całość, czyli rolka napinająca i uchwyt, który jest przykręcany do silnika. Ja na przykład za swój zapłaciłem chyba coś koło 130 zeta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moge kupic febi za ok 450zl oraz LUK za 330zl. co o tym sadzicie?

 

---------- Post added at 21:18 ---------- Previous post was at 21:18 ----------

 

danek 130 zeta to chyba sama rolka kosztuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oby dwie firmy sa bardzo dobre tylko sprawdz czy nr pasuje do twojego auta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
moge kupic febi za ok 450zl oraz LUK za 330zl. co o tym sadzicie?

danek 130 zeta to chyba sama rolka kosztuje

Napinacz paska wielorowkowego? :szok: Nie pomyliłeś się czasem? A ja kupiłem nie samą rolkę a całość, czyli rolka z uchwytem i sprężyną. Co prada po znajomości, więc do ceny dorzuć jeszcze 50 zeta ale to i tak niecałe 200 wychodzi.

A 450 zeta za FEBI? ja za cały rozrząd i napinacz paska wielorowkowego zapłaciłem 600 zeta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności