Gość droozd Zgłoś #1 Napisano 6 Grudnia 2006 Potrzebuje napinacz paska wielorowkowego z numerkiem 038 154 278 , taki z amortyzatorem i mam 2 pytania: czy od skody superb będzie pasował? Pan w serwisie skody mówił, że mumer taki sam,ale nie jest pewien czy się nada. A po drugie, czy mozna dokupić samą rolkę, bez tego amortyzatorka? Tez mam na ten temat sprzeczne informacje. Może ktos z Was juz to wymieniał i wie coś na ten temat. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Zgłoś #2 Napisano 6 Grudnia 2006 1. Powinno pasować jeśli numer się zgadza. 2. Napinanie paska również ma znaczenie dlatego raczej cały napinacz nie tylko rolkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość droozd Zgłoś #3 Napisano 6 Grudnia 2006 Dzięki za konkret. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubasg Zgłoś #4 Napisano 31 Maja 2009 Witam wszystkich posiadaczy passata,mam pytanie odnosnie napinacza paska wielorowkowego.Czy gdy jest uszkodzony to powoduje jakis chałas i pasek na wolnych obrotach faluje? bo w moim aucie coś takiego się dzieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agnieszka Zgłoś #5 Napisano 31 Maja 2009 Mam taki sam problem z moim paskiem dziwnie pracuje na wolnych obrotach wymieniłem rolke napinacza czy to wystarczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekj61 Zgłoś #6 Napisano 31 Maja 2009 Przeważnie w tych napinaczach wybiją się tulejka u góry tego siłowniczka i siłownik zaczyna trzeć o rolkę. Im bardziej ta tulejka jest wybita tym słabszy naciąg paska. Z czasem zaczyna się popiskiwanie przy kręceniu kierownicą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darius Zgłoś #7 Napisano 31 Maja 2009 W moim przypadku zanim padł pasek autko zaczeło głośniej pracowaća w drodze do serwisu zaśmierdziało w środku i było po wszystkim,czyli brak ładowania,wspomagania i wielkie gały przy próbie zmieszczenia się w zakręcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agnieszka Zgłoś #8 Napisano 31 Maja 2009 Rozumiem to znaczy ze trzeba wymienic całosc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubasg Zgłoś #9 Napisano 31 Maja 2009 Z tego co już wiem to w naszym przypadku trzeba wymienic napinacz paska wielorowkowego i pasek,z forum dowiedziałem się ze to usterka szybka do usunięcia i dobry mechanik upora się z nią w 15 min,koszt takiego napinacza na alegro wynośi za zamiennik ok.160 zł a orgin.250zł + robocizna,żeby jeżdzić niestety trzeba płacic:( Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolfik Zgłoś #10 Napisano 25 Listopada 2009 a ja się zastanawiam bo teraz już na 99,9% jestem pewien, że popiskuje mi rolka odwracająca napinacza - jej łożysko, a był wymieniany cały napinacz 12 tkm temu z rozrządem, czy nie kupić samej rolki - w ASO skody 230 zł, wie ktoś może gdzie we Wrocławiu można zakupić markową rolkę poza ASO w dobrej cenie ? na alledrogo nie widzę ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piston Zgłoś #11 Napisano 17 Grudnia 2009 napinacz firmy LUK. czy warto kupic zamiennik tej marki? ---------- Post added at 19:33 ---------- Previous post was at 19:31 ---------- mieszkam w uk i cena w ASO to 150£ a zamiennik LUK kosztuje dokladnie pol tej ceny. co sadzicie o tej firmie i jakosci tych czesci? ---------- Post added at 19:50 ---------- Previous post was at 19:33 ---------- podnosze ---------- Post added at 20:08 ---------- Previous post was at 19:50 ---------- w aso powiedzieli ze poza napinaczem i rolka oczywiscie musze dokupic jeszcze jakas lape czy uchwyt bo ponoc trzeba zawsze wymieniac komplet. co o tym myslicie/ ---------- Post added at 20:35 ---------- Previous post was at 20:08 ---------- prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #12 Napisano 17 Grudnia 2009 Ja teraz wymieniałem napinacz przy rozrządzie i o jakiejś łapie pierwsze słyszę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piston Zgłoś #13 Napisano 17 Grudnia 2009 ale ja pytam o napinacz paska wieloklinowego a nie rozrzadu. ponoc poza napinaczem i rolka jest jeszcze jakis uchwyt czy cos takiego i nie wiem czy jest koniecznosc wymiany tej czesci czy tylko chca mnie naciagnac ---------- Post added at 20:51 ---------- Previous post was at 20:49 ---------- chyba ze wielorowkowy to od rozrzadu a wieloklinowy od wspomagani itp. jesli tak to sorki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #14 Napisano 17 Grudnia 2009 Żle się wyraziłem - chodziło o to że wymieniając rozrząd wymieniłem od razu napinacz wielorowkowy I tam nie ma żadnej łapy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piston Zgłoś #15 Napisano 17 Grudnia 2009 czyli wszystko co trzeba wymienic to napinacz w ksztalcie litery L z rolka? a mozesz polecic jakas konkretna firme ktora robi dobre zamienniki.mam malo czasu bo rolka dotyka plastikowej obudowy i lada chwila........ a wszystko trzasnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #16 Napisano 17 Grudnia 2009 Ja kupiłem Ruville i choć nie tani ale wiem że sprawdzony klik U nas na forum kupisz go za 400 od chłopaków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #17 Napisano 17 Grudnia 2009 ale ja pytam o napinacz paska wieloklinowegoponoc poza napinaczem i rolka jest jeszcze jakis uchwyt czy cos takiego i nie wiem czy jest koniecznosc wymiany tej czesci czy tylko chca mnie naciagnac Napinacz paska wielorowkowego z reguły się kupuje jako całość, czyli rolka napinająca i uchwyt, który jest przykręcany do silnika. Ja na przykład za swój zapłaciłem chyba coś koło 130 zeta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piston Zgłoś #18 Napisano 17 Grudnia 2009 moge kupic febi za ok 450zl oraz LUK za 330zl. co o tym sadzicie? ---------- Post added at 21:18 ---------- Previous post was at 21:18 ---------- danek 130 zeta to chyba sama rolka kosztuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #19 Napisano 17 Grudnia 2009 oby dwie firmy sa bardzo dobre tylko sprawdz czy nr pasuje do twojego auta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #20 Napisano 17 Grudnia 2009 moge kupic febi za ok 450zl oraz LUK za 330zl. co o tym sadzicie?danek 130 zeta to chyba sama rolka kosztuje Napinacz paska wielorowkowego? Nie pomyliłeś się czasem? A ja kupiłem nie samą rolkę a całość, czyli rolka z uchwytem i sprężyną. Co prada po znajomości, więc do ceny dorzuć jeszcze 50 zeta ale to i tak niecałe 200 wychodzi. A 450 zeta za FEBI? ja za cały rozrząd i napinacz paska wielorowkowego zapłaciłem 600 zeta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach