Skocz do zawartości
Gość KRZYSIEK P

Problem z hamulcami (B5 3BG)

Rekomendowane odpowiedzi

Gość KRZYSIEK P

Kiedy pojawiły się mrozy hamulec zrobił się twardy. Jak przejedzie się parę kilometrów wraca wszystko do normy. Czy może tam coś zamarznąć?

 

Passat jest z 2002 roku, niedawno go zakupiłem dlatego się martwie.

[Edit Marek - zmiana tyt.]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witaj Krzysztofie.

ale masz jakieś objawy poza twardszym pedałem hamulca? słabiej hamuje, obciera lub coś podobnego?

płyn hamulcowy nie powinien zamarznąć - może zgęstniał? choć też nie jestem pewnie. czy Twój passat to napewno B6? B6 do passaty najnowsze - produkowane od 2005 roku. podaj rocznik swojego auta jeśli możesz.

 

mam jeszcze jedną prośbę (nie urażaj się) - nie pisz wielkimi literami - oznaczają one krzyk. i popraw jeśli możesz błąd w "zamarznoć" - powinno być "zamarznąć".

 

na Twój problem napewno ktoś niedługo odpowie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość KRZYSIEK P

jak wcześniej napisałem hamulec jest twardy jak kamień i poprostu go prawie nie ma tak jakby nie było serwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od wymiany płynu. Jeżeli wszystko mija po rozgrzaniu, to jest to pierwsza rzecz, którą bym sprawdził / zmienił. Teoretycznie co 80 tysi lub 2 lata powinno się zmieniać płyn hamulcowy... Przy okazji dowiesz się, czy masz szczelny układ :|. Jak to nie pomoże, to może winy należy szukać w zaciskach? W innym aucie, którego marki nie wymienię, bo wstyd, po 2 latach miałem przednie tłoczki do wymiany :/ Efekt podobny - pedał twardy jak skała, hamulce takie sobie. Co ciekawe - po uruchomieniu silnika z "napompowanym" pedałem, prawie w ogóle nie opadał... Jedno jest pewne - musisz odwiedzić jakiegoś dobrego mechanika.

 

btw. moje heble tej zimy to tragedia totalna... jak wygłączyć abs? ;) bo sie jeździć nie da...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat idzie do odpowiedniego działu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko szybkie czy w pasku 1.9tdi tylny tloczek jest wyciskany czy wkrecany chcialbym wymienic gumki a sprzedali mi wyciskany tloczek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest wkręcany. Pasuje klucz od szlifierki kątowej.

 

ps. Musisz przełożyć środkowy trzpień ze starego tłoczka, bo nowy jest sprzedawany bez niego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam pytanko szybkie czy w pasku 1.9tdi tylny tloczek jest wyciskany czy wkrecany chcialbym wymienic gumki a sprzedali mi wyciskany tloczek?

 

 

Niezły kotlet:P

 

Wciskając wkręcasz tłoczek. Samo kręcenie nic nie da:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,

Czy serwo i pompa z automatu bedzie sie czyms roznila od

mojej jak mam manual skrzynie?

numer na moim serwie: 8D0612105F j05h

na tym z automatu: 8D0612105F j24f

 

passat b5 1.8 adr 98r

Edytowane przez kamiloo89

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności