Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Mam prożbę , może ktoś wie jak zdjąc głowicę , chodzi mi oznaki ustawienia rozrządu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znaki na kołach zebatych wałków rozrzadu powinny sie pokrywac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
znaki na kołach zebatych wałków rozrzadu powinny sie pokrywac

Nie ma znaków na kołach zębatych wałków rozrządu

 

a0399b967be5ecff.jpg9aac7cf86dcd8ab2.jpg94247eff05121f34.jpgd8ab8da6af21befd.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest jeszcze znak na kole pasowym wału korbowego i pokrywie aluminiowej , generalnie musisz zdjać pokrywe zaworów krecac wałem ustawiasz znak na kole pasowym lub na kole zamachowym , wałki rozrządu muszą stanąć w pozycji umożliwiającej włożenie liniału, odkręcasz napinacz łańcucha demontujesz pokrywe rozrządui łańcuch górny masz lużny, aby go zdJąć musisz odkręcić przynajmiej jedno koło zębate na wałku rozrządu, ślizg i szyne łańcuchano i rozrząd rozebrany [góra oczywiście]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Walczę z ustawieniem rozrządu w vr6. kiedy wydawało mi się że jestem już bliski sukcesu okazało się że obok znaku na kole zamachowym jest drugi taki sam ok.10cm dalej... i **** blada.... do którego ustawiać?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ja mam jeszcze cos takiego

Bez nazwy1.jpg

Bez nazwy2.jpg

Bez nazwy3.jpg

Bez nazwy4.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A kolega ma rozebrany rozrzad , czy ustawia przez okienko w skrzyni ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Dzięki za pomoc ale chyba ustawiłem. Ustawiałem przez "okienko" a potem znalazłem znak na kole pasowym.Chyba mi sie udało, nie mogę sprawdzić po okazało się że padł mi napinacz i chyba to on był powodem mojej awarii. nie wiecie ile to może kosztować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napinacz ? 1 szt ? W rozrzadzie sa 2 lancuchy , 2 napinacze oraz 3 slizgi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak.Chodzi mi o górny napinacz hydrauliczny. Nie robię remontu tylko przeskoczył mi łańcuch i po rozebraniu okazało się że pękła prowadnica górnego łańcucha którą wymieniłem , no a teraz okazało się że potrzebuję też napinacza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W IC ok 150 zl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki! Szczęśliwego Nowego Roku!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To oficjalna cena z cennika Inter Cars-u , wiec jesli masz jakis upust , bedzie taniej :)

 

Dzieki nawzajem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oryginał Sachsa bodajże około 240zł..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A simering 2zł i 240 zaoszczędzone :D

Edytowane przez monter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znalazłem u "siebie" w sklepie za 135zł

 

---------- Post added at 11:45 ---------- Previous post was at 09:56 ----------

 

"monter" masz na myśli ten(wg. mnie) oring na tłoczku napinacza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
"monter" masz na myśli ten(wg. mnie) oring na tłoczku napinacza?

Tak, zazwyczaj tylko to się psuje. Sama wymiana nie pomaga, trzeba rozebrać tłoczek i wyczyścić środek, są tam resztki starego simmeringu które zapychają zaworek wewnątrz tłoczka.

Robota dla cierpliwych ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kur... ja już nowy napinacz zamówiłem....

 

---------- Post added at 13:32 ---------- Previous post was at 13:22 ----------

 

nie podejrzewałem że można kupić sam symering a to on mi padł i "wlazł" w dziórkę w tłoczku!!!!

 

---------- Post added at 13:51 ---------- Previous post was at 13:32 ----------

 

"monter" ja znowu do ciebie! możesz mi wyjaśnić zasadę działania tego napinacza? bo na moje oko zanim pompa da ciśnienie itd to ten łańcuch mi 15 razy przeskoczy! tam nie powinien być jakiś zaworek zwrotny?

 

---------- Post added at 14:22 ---------- Previous post was at 13:51 ----------

 

Napinacz ? 1 szt ? W rozrzadzie sa 2 lancuchy , 2 napinacze oraz 3 slizgi :)
a gdzie ty 3 ślizgi znalazłeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tam nie powinien być jakiś zaworek zwrotny?

Dobrze myślisz, oprócz simmera jest zaworek wewnątrz tłoczka. Ten napinacz działa tak że nabiera oleju i nie wypuszcza, trzyma olej do następnego odpalenia żeby łańcuch nie przeskoczył przy uruchomieniu.

Przy wymianie tego simmeringu trzeba rozebrać tłoczek i wyczyścić całe wnętrze tłoczka ze starego simmeringu i innego syfu z oleju. Inaczej zaworek (kuleczka i sprężynka) nie będzie trzymał oleju i przy uruchamianiu może przeskoczyć i pogiąć zaworki.

Najtrudniej jest właśnie wyczyścić środek, trzeba to myć w benzynie i przedmuchiwać sprężonym powietrzem.

 

Dodam jeszcze że ten napinacz to jest poroniony pomysł volkswagena... jak i wiele innych "zaawansowanych" pomysłów w vr6. W mercach rozwiązali to 100 razy prościej i 1000 razy niezawodniej ;)

 

---------- Post added at 14:56 ---------- Previous post was at 14:34 ----------

 

eec0c230409b8123m.jpg2c5b4e20674e7638m.jpgbe8b2b9eb2d388b4m.jpg26ac9dc91b908229m.jpg

Edytowane przez monter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności