markopolo333 Zgłoś #1 Napisano 21 Lipca 2009 Mam prożbę , może ktoś wie jak zdjąc głowicę , chodzi mi oznaki ustawienia rozrządu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 21 Lipca 2009 znaki na kołach zebatych wałków rozrzadu powinny sie pokrywac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #3 Napisano 21 Lipca 2009 znaki na kołach zebatych wałków rozrzadu powinny sie pokrywac Nie ma znaków na kołach zębatych wałków rozrządu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
markopolo333 Zgłoś #4 Napisano 21 Lipca 2009 DZiękuję o to mi chodziło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziunek Zgłoś #5 Napisano 28 Lipca 2009 jest jeszcze znak na kole pasowym wału korbowego i pokrywie aluminiowej , generalnie musisz zdjać pokrywe zaworów krecac wałem ustawiasz znak na kole pasowym lub na kole zamachowym , wałki rozrządu muszą stanąć w pozycji umożliwiającej włożenie liniału, odkręcasz napinacz łańcucha demontujesz pokrywe rozrządui łańcuch górny masz lużny, aby go zdJąć musisz odkręcić przynajmiej jedno koło zębate na wałku rozrządu, ślizg i szyne łańcuchano i rozrząd rozebrany [góra oczywiście] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysiek8203 Zgłoś #6 Napisano 31 Grudnia 2009 Witam. Walczę z ustawieniem rozrządu w vr6. kiedy wydawało mi się że jestem już bliski sukcesu okazało się że obok znaku na kole zamachowym jest drugi taki sam ok.10cm dalej... i **** blada.... do którego ustawiać????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #7 Napisano 31 Grudnia 2009 Witam ja mam jeszcze cos takiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki58 Zgłoś #8 Napisano 31 Grudnia 2009 A kolega ma rozebrany rozrzad , czy ustawia przez okienko w skrzyni ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysiek8203 Zgłoś #9 Napisano 31 Grudnia 2009 Witam! Dzięki za pomoc ale chyba ustawiłem. Ustawiałem przez "okienko" a potem znalazłem znak na kole pasowym.Chyba mi sie udało, nie mogę sprawdzić po okazało się że padł mi napinacz i chyba to on był powodem mojej awarii. nie wiecie ile to może kosztować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki58 Zgłoś #10 Napisano 31 Grudnia 2009 Napinacz ? 1 szt ? W rozrzadzie sa 2 lancuchy , 2 napinacze oraz 3 slizgi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysiek8203 Zgłoś #11 Napisano 1 Stycznia 2010 Tak.Chodzi mi o górny napinacz hydrauliczny. Nie robię remontu tylko przeskoczył mi łańcuch i po rozebraniu okazało się że pękła prowadnica górnego łańcucha którą wymieniłem , no a teraz okazało się że potrzebuję też napinacza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki58 Zgłoś #12 Napisano 1 Stycznia 2010 W IC ok 150 zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysiek8203 Zgłoś #13 Napisano 1 Stycznia 2010 Dzięki! Szczęśliwego Nowego Roku! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki58 Zgłoś #14 Napisano 1 Stycznia 2010 To oficjalna cena z cennika Inter Cars-u , wiec jesli masz jakis upust , bedzie taniej Dzieki nawzajem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatb5 Zgłoś #15 Napisano 1 Stycznia 2010 Oryginał Sachsa bodajże około 240zł.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #16 Napisano 1 Stycznia 2010 (edytowane) A simering 2zł i 240 zaoszczędzone Edytowane 1 Stycznia 2010 przez monter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysiek8203 Zgłoś #17 Napisano 3 Stycznia 2010 znalazłem u "siebie" w sklepie za 135zł ---------- Post added at 11:45 ---------- Previous post was at 09:56 ---------- "monter" masz na myśli ten(wg. mnie) oring na tłoczku napinacza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #18 Napisano 3 Stycznia 2010 "monter" masz na myśli ten(wg. mnie) oring na tłoczku napinacza? Tak, zazwyczaj tylko to się psuje. Sama wymiana nie pomaga, trzeba rozebrać tłoczek i wyczyścić środek, są tam resztki starego simmeringu które zapychają zaworek wewnątrz tłoczka. Robota dla cierpliwych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysiek8203 Zgłoś #19 Napisano 3 Stycznia 2010 kur... ja już nowy napinacz zamówiłem.... ---------- Post added at 13:32 ---------- Previous post was at 13:22 ---------- nie podejrzewałem że można kupić sam symering a to on mi padł i "wlazł" w dziórkę w tłoczku!!!! ---------- Post added at 13:51 ---------- Previous post was at 13:32 ---------- "monter" ja znowu do ciebie! możesz mi wyjaśnić zasadę działania tego napinacza? bo na moje oko zanim pompa da ciśnienie itd to ten łańcuch mi 15 razy przeskoczy! tam nie powinien być jakiś zaworek zwrotny? ---------- Post added at 14:22 ---------- Previous post was at 13:51 ---------- Napinacz ? 1 szt ? W rozrzadzie sa 2 lancuchy , 2 napinacze oraz 3 slizgi a gdzie ty 3 ślizgi znalazłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #20 Napisano 3 Stycznia 2010 (edytowane) tam nie powinien być jakiś zaworek zwrotny? Dobrze myślisz, oprócz simmera jest zaworek wewnątrz tłoczka. Ten napinacz działa tak że nabiera oleju i nie wypuszcza, trzyma olej do następnego odpalenia żeby łańcuch nie przeskoczył przy uruchomieniu. Przy wymianie tego simmeringu trzeba rozebrać tłoczek i wyczyścić całe wnętrze tłoczka ze starego simmeringu i innego syfu z oleju. Inaczej zaworek (kuleczka i sprężynka) nie będzie trzymał oleju i przy uruchamianiu może przeskoczyć i pogiąć zaworki. Najtrudniej jest właśnie wyczyścić środek, trzeba to myć w benzynie i przedmuchiwać sprężonym powietrzem. Dodam jeszcze że ten napinacz to jest poroniony pomysł volkswagena... jak i wiele innych "zaawansowanych" pomysłów w vr6. W mercach rozwiązali to 100 razy prościej i 1000 razy niezawodniej ---------- Post added at 14:56 ---------- Previous post was at 14:34 ---------- Edytowane 3 Stycznia 2010 przez monter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach