Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

potrzebuje pomocy

mam vw passata b5 1,9tdi tiptronic ABT

wczoraj jechałem swoim passatem i doszło do zablokowania hamulców

tzn. jechałem i w pewnym momencie poczułem że tiptronic zaczoł mi redukować biegii i auto dość mocno zwalniało pedał hamulca stawał się co raz bardziej twardszy jak się juz zaczymałem wszystkie 4 koła były gorące z przednich kół szedł dym i mały ogień z klocka

na desce zaświeciła mi się kontrolka abs i ten żółty wykrzyknik od esp

jak wystygły mi tarcze to trochę postukałem w zaciski i powoli puszczało i jakos dojechałem do domu dzis wsiadłem do auta zrobic próbe i okazało sie że pedal bardzo nisko jest po naciśnięciu hamulca a jak odpaliłem silnik to pedał poszedł w podłoge hamulec jest słaby.

co to moze być ? potrzebuje pomocy

Edytowane przez rainman777

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolege,mam paska 1.9pd 130 kucy z tiptronic,wczoraj mialem identyczny problem ,po okolo 50km zaswiecila sie kontr.abs razem z esp,auto zatrzymalem zgasilem i po chwili jechalem dalej i wtedy zaczelo sie potworne zblokowanie 4 kol-automat niemial sily przerzucac pow 3 biegu,auto zatrzymalem a z kol poszedl dym i 40 minutowymi przerwami dojechalem do domu-normalnie porazka co moze byc przyczyna?moze koledzy z forum nam doradza?bo gdyby jeden tloczek by sie zapiekl to rozumiem-brudy itp ale 4 kola!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witaj

ja dziś rozebrałem dwa przednie tłoczki wyczyściłem założyłem nowe gumki i nic to nie zmieniło. teraz nie mam wcale hamulców tylko ręczny hamulec

pedał wpada w podłogę i nic nie twardnieje

na prawą stronę płyn nie dociera a lewa nie łapie

byłem u mechanika co zajmuje sie tylko vw i audi i powiedzial że na 99% to pompa abs!

powiedział że padły sekcje na pompie tzn. zawiesiło się i pompa abs pracowala cały czas przy bardzo wysokim ciśnieniu jest ona elektryczna i pewnie padła. moja jest jakaś przegrzana a na obudowie jest ślad jakby przypalone od spodu

ja znalazłem pompe od modelu FL bo u mnie jest taka zamontowana

używke ale w idealnym stanie , zobaczymy jak wymienie co będzie

mechanik mi powiedział że serwo się nie psuje raczej

jak cos wymyślisz lub znajdziesz wcześniej powód usterki to napisz mi na priwa bo ja niestety musiałem paska do garażu i żony autem jedziemy na urlop

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witaj,dzis bylem u swojego mechanika i jutro wezmie sie za paska,wstepna diagnoza-krociec wychodzacy z serva jest za dlugi i gdy sie nagrzeje blokuje wszystkie kola.jutro bedzie dzialal ale przegladalem forum i blokada kol np.zima moze powstac gdy serwo napije sie wody przez zatkane odplywy wody w podszybiu pod akumulatorkiem bo serwo tez jest na podszybiu.dzis wymienialem filtr przeciwpylkowy dmuchawy i ze zbiorniczka plynu hamulcowego na pompie wychodzi plastikowy wezyk-u mnie jest zacisniety zkleszczony a reszta wezyka i dzie poziomo po podszybiu i niewiem czemu ktos ten wezyk zakleszczyl?moze ktos z uzytkownikow pomoze,moze miec to znaczenie przy blok.kol?:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

ja biore kompa na urlop i będe monitorował tą sprawe

napisz jakie rezultaty były naprawy a może inna jakaś diagnoza będzie

bo w/g mnie kruciec nie bardzo bo przecież się nie wydłużył a wcześniej było wszystko oki

ja myśle że to będzie albo sprawa którejś pompy serwo lub abs , ale jest też vacum pompa tylko nie wiem do czego ona służy

a może awaria leży po stronie elektrycznej , tylko kolega mi mówił że komp wykarze awarie ale tylko w danym momencie jakbedą zablokowane koła:confused:

 

DAWAJ ZNAKI JAK IDĄ POSTEPY W NAPRAWIE.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może za dużo wody w płynie hamulcowym?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,bylem dzis u mechanika swojego i podlaczyl paska pod kompa,wyszedl blad-awaria czujnika hamulca,czujnik ten znajduje pod pedalem hamulca i pomimo dzialania stopu na lampach tylnych komputer wykryl blad.a teraz do rzeczy czujnik przegrzany dawal falszywe komunikaty i przesylal je do kompa auta,wowczas jak pisalem zaswiecila sie kontrolka abs i esp,poczym nastepowalo niemilosierne blokowanie,system abs elektryczny wychwytywal te komunikaty jak bym sam naciskal na pedal hamulca i stad te problemy,starszego typu abs bez elektroniki scislej wogole by do tego niedoprowadzil.zacznij od podlaczenia pod vaga,bo kupe kasy kosztuje pompa i osprzet jesli nikt nie grzebal przy pomie to najpierw proste badania.ps czujnik kosztowal mnie 39zeta firmy topran-0 bledow,jescze stestuje na trasie i sie odezwe bedziemy w kontakcie troche mi ulzylo-pozdrawiam Ciebie i Forumowiczow:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witaj

możesz mi napisać tak fachowo jak mam powiedzieć w sklepie jaki czujnik potrzebuje i czy go dostane w sklepie czy w serwisie vw

napisz jak działa?? to wszystko

dzieki pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czesc,jest to czujnik stopu przy pedale chamulca,ale mam smutna wiadomosc:(. wyjechalem paskiem 20km poza miasto i czulem jak auto zaczyna lekko hamowac po kolejnych 3 km musilem zjechac na pobocze;znowu 4 kola gorace przod nie moglem sie dotknac felg,a tyl ciut slabiej,wizyta u mechanilka plus podlaczenie pod kompa i jakiez moje zdziwienie:eek: awaria czujnika stop plus 2 blad niejasny sygnal polaczenia niepamietam kodu-kolega mechanik ma program co tlumaczy na polski ale mowil mi ze bedzie trzeba sie podlaczyc pod vaga vw,podal namiary na elektromechanika ktory robi same vw i audi,praktyka w servisie itp.ale wizyte mam po 3 sierpnia bo jest na urlopie.dodam ze mechanik moj obstawia na pompe abs,lub ten 2 blad gdzies gubi zasilanie ale bez podpiecia pod vaga lipa:(.dodam ze moj samochod po miescie jezdzi, ale blokady sa na trasie normalnie porazka.gdybys nie mial swiatel stop to czujnik zakloca prace abs ale jak masz i i nie ma bledu to tak jak pisales,acha swieca sie kontrolki abs i esp-odpisz jak cos sie dowiesz.pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej ja jestem jeszcze na urlopie ale pompa juz mi przyszła - rodzice mi ją odebrali mi j0 napisz jakie masz numery na pompie abs to są te numery 8E0614111 i na końcu jest literka która jest bardzo ważna żeby twój moduł przy pompie co jest się nią zgrał i funkcjonował . ja swoją kupiłem kompletnąza 190zł z modułem i całą resztą oczywiście używaną ale moja jest taka sama jak w wersji lifting numery mojej to 8E0614111T na allegro niektórzy chca za taką bez modułu po 500-700zł

w przyszłą sobote będe dopiero wymieniał to wtedy ci mogę dać znać co jest grane u mnie ale ty napewno będziesz wiedział coś wcześniej. daj znać

to jest jakaś masakra normalnie , bo ja na dziś nie mam hamulców wcale pedał w podłodze i nic. ciekawe jakie koszty za tym pójdą.

pozdrawiam z Zakopanego Ciebie i forumowiczów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witaj,podaje numery 4 B0614517 G,na pompie bylem dzis podpiac sie pod vaga i wyswietla problem z sterownikiem pompy abs,65535 U48023 oraz brak komunikacji abs ecu 18057 P1649 ,ale 100% pewnosci niema ze to sterownik i lepiej by bylo gdyby elektromechanik luknal a ja dopiero po 3 sierpnia mam termin wlasnie.na alegro sa firmy ktore regeneruja te sterowniki cena kolo 300zeta ale jak to nie to a np.luzny kabel?:( pozdrawiam Ciebie i Forumowiczow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.allegro.pl/item690837136_sterownik_pompa_abs_audi_a6_a4_bmw_vw_passat_b5.html ja dzwoniłem do tego gośćia i naprawde był konkretny ale u mnie nie to jest uszkodzone z tego co mi powiedział przez telefon

zadzwoń do niego sobie zobzczysz co ci powie

mnie powiedzial że to na 99% nie będzie ten moduł sterujący jak mu opisałem moją usterkę w pasku , on mi powiedzial że jak mi stale lub długo świeci kontrolka od abs lub w czasie jazdy mi mruga bądż tez się zaświeci to będzie wina modułu.

pozdrawiam Adrian

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jutro zadzwonie to znaczy ze mamy ten sam problem i trafiony jest modul lub jak zwal sterownik pompy abs,u mnie blokowanie jest na trasie i w cieple dni,znaczy sa w elektronoice modulu zimne luty ,jutro dryndne i sie dowiem,pozdrawiam:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam dzis wymieniłem pompe abs moduł - sterownik i tą drugą pompe co jest poniżej i kapa nic

pedał mam nadal w podłodze i nie mam hamulców nie mam siły

nie wiem co robić

pomocy!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym stawiał na serwo w paskach lubią polecieć, koszt nowego około 450 zł + wymiana około 200 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam forumowiczow,i kolege z blizniaczym problemem-nie wspomne juz ze pare razy na trasie oczywiscie mialem zblokowanie 4 kol,wymienilem czujnik stopu blad z vaga,i zrobilem test odlaczylem wtyczke euro od sterownika pompy abs po zablokowaniu kol i ryszylem dalej w trase i klops... kola zaczely znow blokowac!mam pytanie czy odlaczajac sterownik pompy abs,odlaczam elektronike hamulcy abs plus esp na logike biorac to tak ale do licha czemu kola blokuja?w paskach od 2001 r w servo sa montowane 2 membrany moze to jest powod blokowania?pozdrawiam i wspolczuje koledze adriankowi.ps moze mamy pozbyc sie auta skoro wszyscy rozkladaja rece?dodam ze wymieniac czesci po kolei to dyza strata forsy nerwow i czasu.

Edytowane przez rafa762

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem problem z blokowaniem kół w moim pasku. Czasami blokowały się hamulce a czasami wszystko było ok. Po wielu kombinacjach okazało się że problem tkwił w regulacji śruby pod pedałem hamulca. Po przekręceniu kilku obrotów (większy luz) problem ustał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jakiej sruby czujnika?stopu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie czujnika stopu. regulacja wysokości pedału hamulca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok rozumie,podepne sie do problemu kolegi adriana-dzis odstawilem auto do warsztatu i diagnoza padla na pompe hamulcowa lub dziurawa membrane w servie,jak odbiore auto to sie odezwe i dam znac-pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności