piniu2152 Zgłoś #1 Napisano 17 Lipca 2009 Czy moze mi ktos powiedziec czy po rozkreceniu silniczka regulacji swiatel jest mozliwosc wyciagniecia jeszcze tego trzpienia ktory wchodzi do odblysnika?Bo bylem na diagnostyce i swiatla po ustwieniu dalej swieca mi za nisko.Diagnosta powiedzial mi ze kazdy silniczek ma takie wewnetrzne pokretla do ustawiania,.Ja nie wiem czy tak jest a chcialbym wreszcie wyregulowac te swiatla i przy okazji niczego nie zepsuc.Prosze pomozcie!!!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #2 Napisano 17 Lipca 2009 silniczek nie ma żadnych "pokręteł do ustawiania". Diagnosta wprowadził Cię w błąd... Nie bardzo też rozumiem w czym jest problem. Uważasz, że źle Ci to ustawił? czy chcesz podnieść powyżej tego, co ustawił Ci diagnosta? Przy prawidłowym ustawieniu świateł lampy w 3BG świecą całkiem porządnie (a podniesienie ich wyżej nic Ci już nie da - zasięg będzie taki sam, jedynie zaczniesz świecić ludziom po oczach). Jeśli uważasz, że jest za nisko, to może trzeba zasięgnąć opinii innego specjalisty? Z tego co przyglądałem się lampie po rozebraniu ją na czynniki pierwsze, lampka w 3BG ma ogromny zakres regulacji (nie wiem po co - chyba że do auta po dzwonku), więc nie ma absolutnie żadnych problemów, żeby ją porządnie wypoziomować (problem jest taki, że nie każdy diagnosta wie jak to robić - mi kiedyś facet na stacji tak "rozkręcił" lampę, że było wszystko ok dopóki nie włączyłem "długich" i nie okazało się, że lewe oko świeci na prawo w kosmos, efektem czego przed samochodem jest ciemno). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #3 Napisano 17 Lipca 2009 Przy prawidłowym ustawieniu świateł lampy w 3BG świecą całkiem porządnie Tylko widzisz Marku, kolega jakoś się nie przyznał w tym temacie, że chodzi o angelayes-y, o których dla odmiany wspomniał w innym http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=590654&postcount=8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #4 Napisano 17 Lipca 2009 o paaanie, to angel eyesów nie supportujemy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #5 Napisano 17 Lipca 2009 Diagnosta powiedzial mi ze kazdy silniczek ma takie wewnetrzne pokretla do ustawiania, reflektor ma pokrętła do regulacji ( góra - dół , prawo - lewo ) , silniczek nie ma żadnej regulacji , i zmień tego specjalistę . PozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piniu2152 Zgłoś #6 Napisano 25 Sierpnia 2009 Ja wiem ze ten reflektor ma pokretla gora i dol itd.Ale diagnosta za pomoca tych bzdetow ustawil je tak wysoko jak mogl a jednak jest za nisko.Teraz sie zastanawiam co jesszcze mozna zrobic zeby je podniesc bo swiatlo daje mi tak ok 8m przed auto.Zaraz mi pewnie ktos napisze zebym zamontowal manualne pokretla zamiast silniczkow ale ja chce jednak silniczki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skorpion Zgłoś #7 Napisano 16 Października 2009 Ja mam takie pytanie. Jaki jest zakres ruchu takich silniczków [w mm]? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El_Chueco Zgłoś #8 Napisano 31 Marca 2012 Witam! Mam silniczek do B5 ('97) który się "zacina" - przez nieuwagę rozebrałem silniczek (razem z płytką) i po złożeniu nie chce ruszyć - w płytce jest taki plastikowy szary bolec, który po ruchu białego koła się przesuwa - problem w tym - że po przesunięciu bbiałego trzpienia najbardziej w środek obudowy silniczka - nie chce spowrotem wrócić (kręcać pokrętłem) - na pewno elektornika działa Wobec powyższego: Pomóżcie - może ktoś ma schemat jak złożyć ten silniczek - w którym miejscu ustawić ten plastikowy szary bolec - pod czy nad miedzianą blaszką - jaki program podać na pokrętle przed podpięciem silniczka do instalacji? Please help - szkoda wywalać kasę - jak silniczek działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elleshar Zgłoś #9 Napisano 16 Grudnia 2013 Panowie podepnę się do tematu: jak zdemontować silniczek w Pasku B4? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach