Skocz do zawartości
Glizda

Zaczyna szarpać!

Rekomendowane odpowiedzi

Mam jeszcze prosbe o porade! Mianowicie , coś dzieje mi się z pzyspieszeniem. Mam silnik co prawda 1,6 , ale coś go dusi na wysokich obrotach i przy 130km/h jakby odcinało coś dopływ paliwa i zaczyna go skubać. na wolnych obrotach minimalnie wyczuwalna nierówna praca silnika. Jak myslicie, gdzie zacząć szukać pzryczyny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli przy maksymalnym przyspieszaniu, czyli z pedalem gazu w podlodze wystepuje "czkawka" to stawialbym na przeplywomierz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie właśnie po cichu myślałem, jak sądzisz w jakiej kwocie naprawa może się zamknąć na nowych zamiennikach? A może berdziej rozsądnej byłoby założenie oryginalnej używki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rasial

odpal go w ciemnym garażu ,otwórz maskę i zobacz czy nie gubisz iskry .Winy szukał bym w układzie zapłonowym i paliwowym.Przepływomierz gdyby siadł odczułbyś znaczący brak mocy .Ja doczłapałem się do domu gdy siadł przepł z nogą wciśniętą do oporu ,rozwijałem zawrotną prędlość 80 na godzinę i to z górki przy sprzyjających wiatrach.Jeżeli chcesz się przekonać o przepływce zrób podmianke i będziesz wiedział.Podjeć do dobrego mechanika,mają przepływek od groma do vw, to tak jak sklep monopolowy bez alkoholu.nie może funkcjonować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rasial... no nie wiem miałem taki manewr że samochod normalnie szedł super ale tylko do 120 :/ a potem lipa... pedał do końca i NIC... ja stawiam na przepływke...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rasial

zgodze się z Tobą Mr Who bo wiem że jest to możliwe :D

zrób podmianke na dobrą przepływkę i zobaczysz <Glizda>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest dokładnie jak pisze [glow=blue:f6bb412772]MrWho[/glow:f6bb412772], tak po mieście jest OK chociaż wydaje mi się że jakby był trochę przymulony i od samego początku jak go kupiłem tj od Pazdzirnika 2005 (przedtem miałem szlifierke tzn Honde Civic 16V 1,5) ale dopiero jak wyskoczyłem na tą nową A4 w okolicach Gliwic i dokopałem mu na maxa, a tu kicha! Przy 130km/h zaczął się zachowywać jakby nie dostawał paliwa i go muliło, momentalny brak mocy, ale jak popusciłem pedał to znowu szedł i tak w koło macieju. Zauważyłem również nierówną prace silnika co prawda minimalnie ale jest. :cry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Glizda, może to głupie pytanie - kiedy ostatnio wymieniałeś świece? Mój mechanik właśnie tak przepowiadał kończące się świece (w moim przypadku platynowe w 1.8T AWT). Gdy zaczyna "gubić" zapłon, szarpać przy przyspieszeniu - nie czekać, wymieniać....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mol8

ja bym jeszcze sprawdzil filtr paliwa

moze jest przytkany i przy pretkosci powyzej 130 silnik nie dostaje tyle paliwa ile trzeba i z tad brak mocy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli :583: COM-binerki - i jedziemy po całości

 

:?: minimalnie wyczuwalna nierówna praca silnika

od tego bym zaczął:

1. świece (może zarzucać którąś świece lub przebicie iskry)

2. wtryskiwacze (któryś z wtryskiwaczy podaje nie właściwe ilości paliwa)

3. rozrząd (luźny lub słabo naciągnięty pasek rozrządu - usyfiony czujnik Halla)

4. przepustnica (uszkodzony potencjometr w przepustnicy)

5. pompa paliwa (sprawdzić cały układ paliwowy aż do silnika - może pobierać lewe powietrze)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

We wtorek wale na wymiane świec, filtrów i uleju, bo w poniedziałek nie dam rady, tak w środe napisze czy coś to dało OK?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I od stycznia w sumie nic się nie zmieniło !! Dalej nie mogę (tak naprawdę to mechanicy) dojść co to może być ! Normalnie ręcę pomału opadają !!Ech....... pomimo tylu wskazówek nic, komletnie nic, ech..........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam następujący problem ze swoim samochodem. Mój passat 1.8 oznaczenie silnika APT, ma założony gaz sekwencje. Ostatnio robiona była uszczelka pod głowicą wraz z remontem głowicy. Po tej naprawie kiedy przełączy się go na gaz zaczyna nim strasznie trząść i generalnie nie da się tak jeździć. Samochód jest po wymianie świeć, przepływomierza, kabli zapłonowych. Ostania hipoteza jest taka że może to być spowodowane wadliwą cewką. Ponadto wiadomo że nie pali gazy tylko na 4 cylindrze. I moje pytanie jest takie lub bardziej prośba, chciałbym jakoś sprawdzić czy rzeczywiście jest to cewka bo nie uśmiecha mi się kupowanie cewki tylko po to żeby sprawdzić czy hipoteza się potwierdzi czy nie. Ponadto szykuję to auto na sprzedaż i nie chce wciskać komuś kitu, że gaz do regulacji i takie tam. Stąd pytanie czy może któryś z użytkowników nie chciałbym pomóc w sprawdzeniu cewki. jeżeli ma sprawną to tylko przełożyć i zobaczyć i wtedy będę wiedział czy kupować czy nie. Czekam na odpowiedź i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ja mam podobny problem w moim passacie 1.6 przy gwałtownym dodaniu gazu kaszle i niema mocy.Byłem na kompie i pokazuje błąd na sądzie.Sąde wymieniłem na dobrą ale dalej tak samo . Pomocy!A i po wyciągnięciu kostki od przepływomierza chodzi tak samo jak z kostką podłączoną.

Edytowane przez nieznany185

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na kompie pokazało Błąd 0219 regulacjia lambda przy ograniczniku min.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na kompie pokazało Błąd 0219 regulacjia lambda przy ograniczniku min.

ale to błąd jaki jest? z instalacji gazowej czy VAGa? Podłącz pod VAGa i "normalny" kod błędu odczytaj, to będzie można coś pogdybać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To Vag pokazuje jak chodzi na gazie.Czyli sprawdzić jak pokazuje na benie czy tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cześć ,wszystkim

szukałem tego tematu bo tez mam owy problem z szarpaniem...

mam Diesla 1.9 TDI 115km , problem jest następujący...

gdy kupiłem paska na paczątku był igiełka , a gdy wracałem po jakimś czasie zaczoł szarpać na niskich obrotach na 3, 4, i 5 biegu...mechanik powiedział ze to pewni filtr oleju...

filtr wymieniałem już 5 razy, oleje i wogóle...ale nic z tego dalej szarpie... ale teraz jakby już od samego początku...

Byłem tez na diagnostyce czy turbinka i pompo wtryski sa ok i sa wporzadku...

 

Więc co to może być....????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cześć ,wszystkim

szukałem tego tematu bo tez mam owy problem z szarpaniem...

mam Diesla 1.9 TDI 115km , problem jest następujący...

gdy kupiłem paska na paczątku był igiełka , a gdy wracałem po jakimś czasie zaczoł szarpać na niskich obrotach na 3, 4, i 5 biegu...mechanik powiedział ze to pewni filtr oleju...

filtr wymieniałem już 5 razy, oleje i wogóle...ale nic z tego dalej szarpie... ale teraz jakby już od samego początku...

Byłem tez na diagnostyce czy turbinka i pompo wtryski sa ok i sa wporzadku...

 

Więc co to może być....????

dwu masa może łącznik elastyczny tłumika może poduszki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok, dzięki wielkie...mówiłem o tym mechanikowi i tez powiedział ,że może to być dwu masa... Gdy rozwiąże ten problem na pewno napisze gdzie wyspąpiła usterka;)

dzieki, pozdrO.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności