Skocz do zawartości
Gość Jacek75

wyciek oleju z obudowy do której mocowany jest filtr

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Jacek75

pomocy, może mnie zabijecie ale pytam. mam silnik AFN 110KM wzdłuż umieszczony tam gdzie wkrecany jest filtr oleju znajduje sie czujnik z osłona gumowa. odkrylem że w tej osłonie znajduje sie duzo oleju silnikowego i domniemam że to jest źródło brudzenia osłony pod silnikiem. ale skad ten olej sie zbiera . czy ten czujnik moze puszczać olej? co to za czujnik. jak zaradzić temu wyciekowi. czujnik wychodzi w strone kabiny. pomózcie nowicjuszowi:) :vw: a osłona miała wzłuzny rowek naciety czy to normalne? :zawstydzony:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może się zdarzyć, że czujnik puszcza olej, ale wtedy kwalifikuje się on do wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jacek75

ok czyli musze wymienic ten czujnik a co to za czujnik???

jak go fachowo nazwać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na 99% jest to czujnik ciśnienia oleju.

Niestety, nie wiem, jakiego koloru (jakie jest ciśnienie wyłączania).

Jeśli masz dobry dostęp do niego, to podjedź do sklepu, wykręć czujnik i kup taki sam.

Ważnie jest to, na jakie jest dedykowany ciśnienie a jest ono wytłoczone na owym czujniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jacek75

od tego czujnika odchodzi normalny kabelek na wsówkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko się zgadza.

Zaraz coś tu przytoczę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli czujnik puszcza olej to należy go wymienić jak najszybciej.

 

Ale jeśli ten olej nie pochodzi z czujnika to również zobacz czy nie cieknie z pod pokrywy klawiatury (zaworów) właśnie ścieka na czujnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jacek75

ewidentnie olej zbierał sie w tym kondoniku na czujniku. czy ten czujnik mógł powodować spadek mocy???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to go sru i wyjazd.... bo tu już kolejka się zaczeła ustawiać

 

:rotfl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Innymi słowy:

Aby szukać usterek ukrytych należy usunąć te już znane.

 

Tylko po kupnie nie zapomnij go wkręcić, zanim uruchomisz motor. :rotfl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jacek75

ok dzieki to jest to

jutro jade do sklepu. a jakie skutki mogą byc negatywne tego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jacek wymień czujnik.... i niech MOC będzie z tobą :padam:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jacek75

chodzi mi o to czy tym autem jechac do sklepu i nic sie nie stanie czy tez wykrecic go w garaży i z buta do sklepu???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jacek75

ide wykrecać zapomniałem że mam jeszcze jedno auto:) :krzeslem:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Weź sobie klucz 24 oczkowy i jedź normalnie do sklepu.

Kup nowy, wymienisz go w 2 minuty, dokręć z wyczuciem, załóż kabelek i w drogę. :ok:

 

Zanim wkręcisz nowy to porównaj czy dane ciśnień się zgadzają (są takie same) są wybite na czyjniku. Tylko nie pomyl czujników żebyś nie wkręcił starego, a nowego nie wywalił do kosza :rotfl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jacek75

no wykrecony , autko w garazu czeka. czujnik ten jest z 98 roku a wiec pierwszy montaz. ciekawy jestem ile jeszcze czeka mnie nespodzianek w kwesti czujników. dzieki Panowie Moderatorzy. jak zawsze mozna na Was liczyć( ale ze mnie cukier) na pewno bede coś jeszcze chciał:);)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czujniki różnią się kolorami końcówki (plastikowej) musisz kupić taki sam z takim samym kolorem. (ciśnienia są wybite)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jacek75

no i po sprawie kupiłem szary 0,9 bar za całe 12 złotych:) i po kłopocie. dzieki za wskazówki :padam: . to była moja pierwsza osobista robótka w moim B5 tdi Variat:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i widzisz jakie to proste :ok:

 

Teraz musisz w profilu uzupełnić dane

Ładny Avatar (zdjęcie swojego paska w kwadraciku)

Imię: Jacek

Wiek ???

 

A na dole w podpisie wpisz takie dane:

Passat Variant 1,9TDI /AFN/ 110KM /1998

 

:ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności