Skocz do zawartości
endriuf

Passat B4 1.8 75KM problem z odpaleniem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jestem nowy na tym forum.

Szukam porady bo mam problemy z moim Paskiem. Ostatnio nie mogę go odpalić. Wszystko zaczęło się jak pojeździł po kałużach. Pewnego ranka gdy ruszałem spod bloku zaczął mi trochę przerywać ale potem było ok. Sytuacja się powtórzyła dnia następnego. Ale potem było ok. Aż do momentu gdy zachciało mi się pojechać na myjnię. Po umyciu (silnika nie myłem) odpalam, a on chodzi nie na wszystkich garach. Myślę, że mu przejdzie. Podjeżdżam pod sklep i już nie odpaliłem. Skończyło się na holowaniu. Myślę, może przewody. Dla świętego spokoju wymieniłem przewody (beru), kopułka i palec (beru), świece (ngk). Od razu nie zapalił. Ale w końcu się udało. Jeździłem tak dwa dni i w zasadzie było ok. Chociaż zdarzało mu się kichnąć. Aż w końcu powtórka z rozrywki. Nie chce odpalić. Wyjąłem cewkę, wysuszyłem, psiknąłem kontaktem kostkę. Z cewki iskra wychodzi, na świecach raz jest raz nie ma. Auto próbowałem odpalać na benzynie i na gazie. Zastanawiam się czy to może być wina cewki czy może czujnika Halla. Dodam, że auto ma problem z samoczynnym dodawaniem gazu. Problem był opisywany na forum dotyczący czujnika i zastanawiam się czy zastosowanie tego triku mi pomoże. Czy w tych autach padają cewki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem leżał w cewce. Po wymianie działa.

Dzięki wszystkim za pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Forever555

Ja mam pododbny problem z zapalaniem.jak przekeręcae kluczyk rozrusznik wszystko kręci

iskra jest , a nie chce zapalić.a gdy go pociągne drugim samochodem zapali.Proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem podobnie, wymienił kopułkę palec i świece , i po problemie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Mam Passata B4 1.8 + LPG 90km i z nim następujący problem, a mianowicie coś mu chyba siedzi w rozruszniku bo gdy chce go zapalić to przekręcam stacyjkę, rozrusznik "drgnie" silnik i stanie, ale gdy przytrzymam go tak na tym tym drgnięciu to w końcu kompresja zostanie przełamana i zapali. Czasem od razu rozrusznik przekręci silnik i zapali.

Mam założony akumulator 65Ah i jest on w dobrym stanie.

Dodam jeszcze że gdy dodam gazu "na luzie" to zegary, światła i inne obciążniki zaczynają wyraźniej pracować (świecić), wystarczy że wkręcę go na 1500 obrotów, gdy obroty spadną do 1000 światła delikatnie przygasają.

Proszę o radę...

Edytowane przez jaro121

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Proszę o radę..

Zdejmij klemy z akumulatora, przeczyść je , tak samo przeczyść koniec masowego kabla na karoserie.Gruby kabel przy rozruszniku też warto przeczyścić, a na koniec sprawdź jak wygląda ładowanie na wolnych obrotach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok, jak to zrobię to się odezwę, dzięki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności