Skocz do zawartości
Danek75

Trzeszczenie w przednim zawieszeniu ...

Rekomendowane odpowiedzi

Czytałem posty o stukach w przednim zawieszeniu i nic tam nie znalazłem. A objaw mam taki, ze przy ruszaniu (powolnym ruszaniu) - z prawej strony z przodu dochodzą takie dziwne dźwięki "trzeszczenia" :przestraszony::dobani: , tak jakby na starym tapczanie ktoś siadał :przestraszony: Jak sie na zewnątrz samochodu naciska na to nadkole - to też to trzeszczenie słychać :mur: . Co to może być? Pozdrowionka...... :vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cze

kiedyś miałem podobnie i dowiedziałem się od HHA że takie trzeszczenia może wydawać łącznik stabilizatora typu "C", przy temperaturach poniżej 10 stopni, popsikaj czymś z serii WD 40 gumy na tych łącznikach i na reszcie, ponoć pomaga,

Mi pomogło i to w 100%...

 

pzdr dla HHA :padam: dzięki

 

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Jak najbardziej pomaga :)

 

Dzięki i pozdrawiam :hurra:

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość adam-olejnik

Popatrz na sworznie (miałem to samo). Pomaga WD40, przynajmniej na jakiś czas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podjedź na szarpaki.Sprawdzą co Ci trzeszczy.Jeżeli wahacz lub łącznik stabilizatora,to nie baw się w jakieś wlewanie oleju,czy smarownie.Owszem pomaga,ale nie załatwia sprawy!!!

Poprostu wymień uszkodzoną część.

Trzeszczenie,skrzypienie wywłouje połączenie aluminium i gumy(z mieszka wahacza lub łącznika drążka).Dzieje się tak tylko wtedy gdy do mieszka naleje ci się woda!

Wymień go jak najszybciej.Smarowanie spowoduje wyparcie wody,lecz tylko na jakiś czas.Idzie zima!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Wiele razy powtarzałem, że przy wielowahaczu szarpaki prawie nic nie wykazują.

Jedynie całkowite rozkręcenie wahaczy daje obraz sprawy przy wahaczach.

A poza tym trzeszczenie łącznika, które pojawia się w 90% wszelkiego trzeszczenia w Passatach, działa tylko w osi pionowej.

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi tak trzeszczaly gorne,jeden madry specmen kazal smarowac,drugi wstrzykiwac smar,a trzeci wymienil i nie trzeszczy :vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:ok::ok: chłopaki! Wypsikałem zapobiegawczo po obu stronach (prawa/lewa) prawie cały wieeeelki WD-40 iii..... ucichło :ok::padam: Tak więc jarod - punkick dla ciebie :cwaniak: . Ale teraz jest jeszcze jeden problem, bo nie wiem, co to trzeszczało :przestraszony: - czy na górze czy na dole? Łącznik typu "C" czy wahacze na górze? :mur::[:zdegustowany:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja miłęm podobnie...Trzeszcało po obu stronach... Podniosłem go na lewerku , kolega zaczoł kręcić kierownica i wyszło szydło z worka:) Trzeszczą te gumy na górze od skręcania - chyba nazywa się to łącznik typu C:) Przesamrowałemi dfaktycznie hula:) Pomaga to na około 1000-1500 km i znowu trzesczy :( i znowu trzeba smarować :)

Dobre i to:)

Tak sie zastaniowam czy to oznaka już zużytych gum czy co??

 

HHa powiedz cos o tym :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo, przy ruszaniu trzaski. Do wymiany w przednim zawieszeniu tylny dolny wachacz "banan" ... (na allegro z 350zł-oryginał).

 

ps.

Czy jest sens używać tańszych zamienników??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cze.

a może lepiej regeneracja, słyszałem dużo opini że oryginały na polskich drogach i tak się wytłuczą dość szybko, może faktycznie dobra regeneracja, i koszt mniejszy bo 250-350pln całość

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

od kiedy nawiedziły nas mrozy pojawiły się i u mnie takie trzaski, mam pytanie co popsikać w40:

gumowe tuleje wahaczy górnych ze zwrotnicą czy także tuleje metalową gumową wahaczy górnych z podporą kolumny, co z dolnymi wahaczami? też potraktować wd40 (tuleje gumowe)

co to jest łącznik stabilizatora "c" czy to ustrojstwo łączce dolny przedni wahacz ze stabilizatorem?

ktoś powyżej napisał wymiana wahaczy? może się mylę ale dopiero jak zaczną pukać czy tak? te trzaski to odgłosy twardej od mrozu gumy - wyprowadźcie mnie z błędu jeżeli się mylę, czy przed użyciem wd40 gumowe tuleje osuszyć suszarką?

Edytowane przez Marko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności