Barth Zgłoś #1 Napisano 12 Lipca 2009 (edytowane) Witam, Co może być przyczyną poszarpywania w chwili, gdy samochód jedzie ze stałą prędkością w okolicach 2000obr/min. Objaw szczególnie wyczuwalny na 3 i 4 biegu. Podejrzewam koło dwumasowe lecz brak innych objawów padniętej dwumasy. Problem złego paliwa wykluczam. Silnik podczas spokojnego jak i raptownego przyspieszania równo przyspiesza bez szarpnięć. Objaw występuje tylko przy stałej prędkości przy wspomnianych obrotach. Przypomina to problemy z dostarczaniem paliwa, ale silnik pracuje równo i bez zadławień - po prostu czuć poszarpywanie. Z góry dzięki za pomoc Edytowane 29 Maja 2014 przez Barth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biedroneczka_d Zgłoś #2 Napisano 13 Kwietnia 2010 Witam chciałbym odświeżyć temat Coś jest nie tak z moim pasiem mianowicie tylko przy STAŁEJ prędkości (najbardziej wyczuwalne na 3 i 4 biegu) przy obrotach w przedziale 2000 obr/min czuć na karoserii takie dziwne szarpanie trzęsienie! Byłem z tym w autoryzowanym serwisie VW i ręce rozłożyli( sprawdzali układ doładowania, ciśnienie sprężania w cylindrze, świece żarowe, pompowtryskiwacze , przepływkę , zawór ERG najprawdopodobniej tez i zawieszenie) i powiedzieli że teraz jedyne wyjście to wymieniać pod zespoły!( oczywiście podziękowałem –koszty) Sam potem jeszcze zmieniłem koła na inny komplet i dalej to samo. Chciałem zaznaczyć że nie całe dwa lata temu było wymieniane koło dwumasowe wraz z sprzęgłem( zrobiłem na nim 35tyś) Czy miał ktoś taki nietypowy problem ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #3 Napisano 13 Kwietnia 2010 (edytowane) Poduszki silnika wymienione. Korekcje i BIP'y pompek dobre. Przeguby wymienione. Brak stuków podczas poszarpywania. Co to może być? Proszę Was o pomoc bo do tej pory nie rozwiązałem tego problemu. Tak się zastanawiam czy może powodować takie poszarpywania padnięte sprzęgło alternatora wraz z luźnym napinaczem paska alt. Edytowane 14 Kwietnia 2010 przez Barth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #4 Napisano 13 Kwietnia 2010 Witam chciałbym odświeżyć temat Coś jest nie tak z moim pasiem mianowicie tylko przy STAŁEJ prędkości (najbardziej wyczuwalne na 3 i 4 biegu) przy obrotach w przedziale 2000 obr/min czuć na karoserii takie dziwne szarpanie trzęsienie! Byłem z tym w autoryzowanym serwisie VW i ręce rozłożyli( sprawdzali układ doładowania, ciśnienie sprężania w cylindrze, świece żarowe, pompowtryskiwacze , przepływkę , zawór ERG najprawdopodobniej tez i zawieszenie) i powiedzieli że teraz jedyne wyjście to wymieniać pod zespoły!( oczywiście podziękowałem –koszty) Sam potem jeszcze zmieniłem koła na inny komplet i dalej to samo. Chciałem zaznaczyć że nie całe dwa lata temu było wymieniane koło dwumasowe wraz z sprzęgłem( zrobiłem na nim 35tyś) Czy miał ktoś taki nietypowy problem ??? pisalem ci juz w tamtym temacie bys sprawdzil poduszki silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KAWA Zgłoś #5 Napisano 13 Kwietnia 2010 a czy przypadkiem nie łopatki się zacinają w turbince miałem podobnie po czyszczeniu wszystko wróciło do normy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #6 Napisano 13 Kwietnia 2010 a czy przypadkiem nie łopatki się zacinają w turbince miałem podobnie po czyszczeniu wszystko wróciło do normy czytaj ze zrozumieniem Witam chciałbym odświeżyć temat Coś jest nie tak z moim pasiem mianowicie tylko przy STAŁEJ prędkości (najbardziej wyczuwalne na 3 i 4 biegu) przy obrotach w przedziale 2000 obr/min czuć na karoserii takie dziwne szarpanie trzęsienie! Byłem z tym w autoryzowanym serwisie VW i ręce rozłożyli( sprawdzali układ doładowania, ciśnienie sprężania w cylindrze, świece żarowe, pompowtryskiwacze , przepływkę , zawór ERG najprawdopodobniej tez i zawieszenie) i powiedzieli że teraz jedyne wyjście to wymieniać pod zespoły!( oczywiście podziękowałem –koszty) Sam potem jeszcze zmieniłem koła na inny komplet i dalej to samo. Chciałem zaznaczyć że nie całe dwa lata temu było wymieniane koło dwumasowe wraz z sprzęgłem( zrobiłem na nim 35tyś) Czy miał ktoś taki nietypowy problem ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #7 Napisano 13 Kwietnia 2010 pisalem ci juz w tamtym temacie bys sprawdzil poduszki silnika Pisałeś,ale Łysy zdążył wywalić jego wątek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #8 Napisano 13 Kwietnia 2010 (edytowane) Posłuchajcie, ja mam nowiutkie poduszki silnika (oryginały) i to absolutnie nic nie zmieniło. Teraz podejrzewamy z kolegą przeguby wewnętrzne, bo efekt jest taki jakby w tylnonapędowym mieć straszne luzy na wale. Pytanie tylko dlaczego nie ma żadnych stuków podczas tej jednostajnej jazdy... Przy okazji - ile kosztują przeguby wewnętrzne do AVF?? Zrobię jeszcze logi podczas takiej statycznej jazdy - może coś wyjdzie. Edytowane 13 Kwietnia 2010 przez Barth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biedroneczka_d Zgłoś #9 Napisano 13 Kwietnia 2010 Pisałeś,ale Łysy zdążył wywalić jego wątek dokładnie:wsciekly Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #10 Napisano 13 Kwietnia 2010 dokładnie:wsciekly rozluznij posladki nie spinaj sie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #11 Napisano 13 Kwietnia 2010 dokładnie:wsciekly Z drugiej strony już taki wątek jest,więc rozumię jego reakcję ale koniec OT...Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biedroneczka_d Zgłoś #12 Napisano 13 Kwietnia 2010 Panowie wracamy to tematu! co moze być przyczyna tego nietypowego szarpania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #13 Napisano 13 Kwietnia 2010 Panowie wracamy to tematu! co moze być przyczyna tego nietypowego szarpania? wew przegub objawia sie on przy pewnej predkosci i potem znika zawsze przy tej samej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
domzik Zgłoś #14 Napisano 13 Kwietnia 2010 miałem podobny objaw przyczyną był luźny wtyk na pierwszym wtrysku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #15 Napisano 14 Kwietnia 2010 (edytowane) miałem podobny objaw przyczyną był luźny wtyk na pierwszym wtrysku. Dziękuję, na pewno to sprawdzę, ale mam jeszcze pytanie jakie inne objawy miałeś na zaśniedziałym wtyku wtrysku? U mnie objawy są takie jak wspomniane wyżej oraz średnio raz na miesiąc podczas ruszania (tylko z pierwszego biegu) lekko poszarpuje. Występuje to głównie na zimnym silniku, ale nie ma reguły (na ciepłym także). Kiedy doda się więcej "gazu" wtedy właściwie nie szarpie. Potem znów nie wiadomo kiedy przechodzi i nie ma najmniejszych objawów czyli sprzęgło łapie bez najmniejszych szarpnięć - nawet na "półsprzęgle". Co o tym sądzicie? Edytowane 14 Kwietnia 2010 przez Barth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin4 Zgłoś #16 Napisano 14 Kwietnia 2010 To poszarpywanie jak mocne? U mnie w poprzednim autku ,ibiza tdi asv potrafil wlasnie szarpac na pierwszysch biegach pomogla wymiana filtra paliwa. Gdy deptalem juz bylo w porzadku , moze to cos podobnego. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #17 Napisano 14 Kwietnia 2010 Filtr paliwa niedawno wymieniałem i nie dało to niestety efektu. Dostałem cenną wskazówkę od kolegi z forum, że zakłócenia w przepływie paliwa może powodować sitko przy baku paliwa. Sprawdzę i dam znać czy pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #18 Napisano 14 Kwietnia 2010 Oj wy mądre głowy. Może warto sprawdzić nastawnik pompy wtryskowej. Znam gościa z Rembertowa - forum golfa. Usługa za jedyne 300zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin4 Zgłoś #19 Napisano 14 Kwietnia 2010 A to przypadkiem nie jest element pompy wtryskowej? kolega przeciez ma auto z silnikiem PD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biedroneczka_d Zgłoś #20 Napisano 14 Kwietnia 2010 miałem podobny objaw przyczyną był luźny wtyk na pierwszym wtrysku w serwisie Vw sparwdzali pompowtryski tak że mysle żeby zuważyli.. Również u siebie wymieniłem filtr paliwa i nic nie pomogło... dalej szarpie:wsciekly Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach