Skocz do zawartości
Barth

Dziwny objaw podczas st jazdy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Co może być przyczyną poszarpywania w chwili, gdy samochód

jedzie ze stałą prędkością w okolicach 2000obr/min.

Objaw szczególnie wyczuwalny na 3 i 4 biegu.

 

 

Podejrzewam koło dwumasowe lecz brak innych objawów padniętej dwumasy.

Problem złego paliwa wykluczam.

Silnik podczas spokojnego jak i raptownego przyspieszania

równo przyspiesza bez szarpnięć. Objaw występuje tylko

przy stałej prędkości przy wspomnianych obrotach.

Przypomina to problemy z dostarczaniem paliwa, ale silnik pracuje

równo i bez zadławień - po prostu czuć poszarpywanie.

 

 

 

Z góry dzięki za pomoc

Edytowane przez Barth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam chciałbym odświeżyć temat Coś jest nie tak z moim pasiem mianowicie tylko przy STAŁEJ prędkości (najbardziej wyczuwalne na 3 i 4 biegu) przy obrotach w przedziale 2000 obr/min czuć na karoserii takie dziwne szarpanie trzęsienie! Byłem z tym w autoryzowanym serwisie VW i ręce rozłożyli( sprawdzali układ doładowania, ciśnienie sprężania w cylindrze, świece żarowe, pompowtryskiwacze , przepływkę , zawór ERG najprawdopodobniej tez i zawieszenie) i powiedzieli że teraz jedyne wyjście to wymieniać pod zespoły!( oczywiście podziękowałem –koszty) Sam potem jeszcze zmieniłem koła na inny komplet i dalej to samo. Chciałem zaznaczyć że nie całe dwa lata temu było wymieniane koło dwumasowe wraz z sprzęgłem( zrobiłem na nim 35tyś) Czy miał ktoś taki nietypowy problem ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poduszki silnika wymienione.

Korekcje i BIP'y pompek dobre.

Przeguby wymienione.

Brak stuków podczas poszarpywania.

 

Co to może być?

Proszę Was o pomoc bo do tej pory nie rozwiązałem tego problemu.

 

 

Tak się zastanawiam czy może powodować takie poszarpywania

padnięte sprzęgło alternatora wraz z luźnym napinaczem paska alt.

Edytowane przez Barth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam chciałbym odświeżyć temat Coś jest nie tak z moim pasiem mianowicie tylko przy STAŁEJ prędkości (najbardziej wyczuwalne na 3 i 4 biegu) przy obrotach w przedziale 2000 obr/min czuć na karoserii takie dziwne szarpanie trzęsienie! Byłem z tym w autoryzowanym serwisie VW i ręce rozłożyli( sprawdzali układ doładowania, ciśnienie sprężania w cylindrze, świece żarowe, pompowtryskiwacze , przepływkę , zawór ERG najprawdopodobniej tez i zawieszenie) i powiedzieli że teraz jedyne wyjście to wymieniać pod zespoły!( oczywiście podziękowałem –koszty) Sam potem jeszcze zmieniłem koła na inny komplet i dalej to samo. Chciałem zaznaczyć że nie całe dwa lata temu było wymieniane koło dwumasowe wraz z sprzęgłem( zrobiłem na nim 35tyś) Czy miał ktoś taki nietypowy problem ???
pisalem ci juz w tamtym temacie bys sprawdzil poduszki silnika :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy przypadkiem nie łopatki się zacinają w turbince miałem podobnie po czyszczeniu wszystko wróciło do normy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a czy przypadkiem nie łopatki się zacinają w turbince miałem podobnie po czyszczeniu wszystko wróciło do normy

czytaj ze zrozumieniem

 

 

Witam chciałbym odświeżyć temat Coś jest nie tak z moim pasiem mianowicie tylko przy STAŁEJ prędkości (najbardziej wyczuwalne na 3 i 4 biegu) przy obrotach w przedziale 2000 obr/min czuć na karoserii takie dziwne szarpanie trzęsienie! Byłem z tym w autoryzowanym serwisie VW i ręce rozłożyli( sprawdzali układ doładowania, ciśnienie sprężania w cylindrze, świece żarowe, pompowtryskiwacze , przepływkę , zawór ERG najprawdopodobniej tez i zawieszenie) i powiedzieli że teraz jedyne wyjście to wymieniać pod zespoły!( oczywiście podziękowałem –koszty) Sam potem jeszcze zmieniłem koła na inny komplet i dalej to samo. Chciałem zaznaczyć że nie całe dwa lata temu było wymieniane koło dwumasowe wraz z sprzęgłem( zrobiłem na nim 35tyś) Czy miał ktoś taki nietypowy problem ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pisalem ci juz w tamtym temacie bys sprawdzil poduszki silnika :)

 

Pisałeś,ale Łysy zdążył wywalić jego wątek ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Posłuchajcie, ja mam nowiutkie poduszki silnika (oryginały) i to

absolutnie nic nie zmieniło.

 

Teraz podejrzewamy z kolegą przeguby wewnętrzne, bo efekt

jest taki jakby w tylnonapędowym mieć straszne luzy na wale.

Pytanie tylko dlaczego nie ma żadnych stuków podczas tej jednostajnej jazdy...

Przy okazji - ile kosztują przeguby wewnętrzne do AVF??

 

Zrobię jeszcze logi podczas takiej statycznej jazdy - może coś wyjdzie.

Edytowane przez Barth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dokładnie:wsciekly
rozluznij posladki nie spinaj sie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dokładnie:wsciekly

 

Z drugiej strony już taki wątek jest,więc rozumię jego reakcję ;) ale koniec OT...Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie wracamy to tematu! co moze być przyczyna tego nietypowego szarpania?

wew przegub objawia sie on przy pewnej predkosci i potem znika zawsze przy tej samej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem podobny objaw przyczyną był luźny wtyk na pierwszym wtrysku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
miałem podobny objaw przyczyną był luźny wtyk na pierwszym wtrysku.

 

Dziękuję, na pewno to sprawdzę, ale mam jeszcze pytanie

jakie inne objawy miałeś na zaśniedziałym wtyku wtrysku?

 

U mnie objawy są takie jak wspomniane wyżej oraz średnio raz na miesiąc

podczas ruszania (tylko z pierwszego biegu) lekko poszarpuje.

Występuje to głównie na zimnym silniku, ale nie ma reguły (na ciepłym także).

Kiedy doda się więcej "gazu" wtedy właściwie nie szarpie.

 

Potem znów nie wiadomo kiedy przechodzi i nie ma najmniejszych objawów

czyli sprzęgło łapie bez najmniejszych szarpnięć - nawet na "półsprzęgle".

 

 

Co o tym sądzicie?

Edytowane przez Barth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To poszarpywanie jak mocne? U mnie w poprzednim autku ,ibiza tdi asv potrafil wlasnie szarpac na pierwszysch biegach pomogla wymiana filtra paliwa. Gdy deptalem juz bylo w porzadku , moze to cos podobnego. Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa niedawno wymieniałem i nie dało to niestety efektu.

 

Dostałem cenną wskazówkę od kolegi z forum, że zakłócenia

w przepływie paliwa może powodować sitko przy baku paliwa.

Sprawdzę i dam znać czy pomogło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj wy mądre głowy. Może warto sprawdzić nastawnik pompy wtryskowej. Znam gościa z Rembertowa - forum golfa. Usługa za jedyne 300zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to przypadkiem nie jest element pompy wtryskowej? kolega przeciez ma auto z silnikiem PD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
miałem podobny objaw przyczyną był luźny wtyk na pierwszym wtrysku
w serwisie Vw sparwdzali pompowtryski tak że mysle żeby zuważyli.. Również u siebie wymieniłem filtr paliwa i nic nie pomogło... dalej szarpie:wsciekly

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności