Skocz do zawartości
Misza_20

Auto buja sie na Boki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanko czy może ktoś mi doradzi co może być przyczyną tego że przy 100 km/h auto buja na boki jezeli łapnie jakąś małą nierówność na drodze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Amorki z tyłu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem na stacji diagnostycznej i niby amorki są dobre

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyczyn może być kilka.Np.amortyzatory tył,tuleje belki tylnej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy przyczyną tego może być to że mam szerokie oponki ( szerokość 225) czy coś związanego z kołami??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może być że opony są za szerokie znam takie przypadki. Szarpaki nie są zbyt dokładne proponuje żebys sprawdził amorki i tuleje tylnej belki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym do końca nie wierzył tym stacjom.w tamtym roku jak kupiłem auto to na pierwszym przeglądzie powiedzieli ze mam amorki do wymiany ,ja jeździłem jeszcze rok i w tym roku 80 % sprawne.Niezłe jaja co?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak też się zastanawiam co do tych stacji diagnostycznych, najlepiej to znależć dobrego mechanika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem amory przód na kayabe a tył na sachs tył i auto jest bardzo miekkie nawet na postoju jak sie bujne to sie niezle kiwa czy moze to amory kicha czy sprezyny wyeksploatowane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie było dokładnie to samo... stacja diagnostyczna na której nic nie powiedzieli, zresztą nie jedna.

Najpierw sprawdź tuleje tylnej belki, ich zużycie powoduje kołysanie samochodu - moje były popękane to je wymieniłem ale mimo wszystko efektu nie było...

stąd też wymieniłem wszystkie amortyzatory na nowe, po bólu ALE...

rewelacji nie ma, kołyska mniejsza ale mimo wszystko ten typ tak ma.

Opony na pewno też robią swoje.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wymieniłem amory przód na kayabe a tył na sachs tył i auto jest bardzo miekkie nawet na postoju jak sie bujne to sie niezle kiwa czy moze to amory kicha czy sprezyny wyeksploatowane?

 

Sam sobie odpowiedziałeś- sprężyny do wymiany; amortyzatory odpowiadają za tłumienie drgań nadwozia, a sprężyny za "twardość" i wysokość nadwozia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziekuje kolego jurek do dzis to olewałem ale przy 120 zrobiłem gwałtowny unik i mnie bujneło ze hej wezme sie za to ozrdawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności