Misza_20 Zgłoś #1 Napisano 7 Lipca 2009 Witam mam pytanko czy może ktoś mi doradzi co może być przyczyną tego że przy 100 km/h auto buja na boki jezeli łapnie jakąś małą nierówność na drodze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Minio23 Zgłoś #2 Napisano 7 Lipca 2009 Amorki z tyłu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misza_20 Zgłoś #3 Napisano 7 Lipca 2009 Byłem na stacji diagnostycznej i niby amorki są dobre Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grześ1505732623 Zgłoś #4 Napisano 7 Lipca 2009 Przyczyn może być kilka.Np.amortyzatory tył,tuleje belki tylnej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misza_20 Zgłoś #5 Napisano 7 Lipca 2009 A czy przyczyną tego może być to że mam szerokie oponki ( szerokość 225) czy coś związanego z kołami?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Minio23 Zgłoś #6 Napisano 7 Lipca 2009 Może być że opony są za szerokie znam takie przypadki. Szarpaki nie są zbyt dokładne proponuje żebys sprawdził amorki i tuleje tylnej belki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #7 Napisano 7 Lipca 2009 Ja bym do końca nie wierzył tym stacjom.w tamtym roku jak kupiłem auto to na pierwszym przeglądzie powiedzieli ze mam amorki do wymiany ,ja jeździłem jeszcze rok i w tym roku 80 % sprawne.Niezłe jaja co? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misza_20 Zgłoś #8 Napisano 7 Lipca 2009 Tak też się zastanawiam co do tych stacji diagnostycznych, najlepiej to znależć dobrego mechanika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek777 Zgłoś #9 Napisano 7 Lipca 2009 wymieniłem amory przód na kayabe a tył na sachs tył i auto jest bardzo miekkie nawet na postoju jak sie bujne to sie niezle kiwa czy moze to amory kicha czy sprezyny wyeksploatowane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djcarol Zgłoś #10 Napisano 7 Lipca 2009 U mnie było dokładnie to samo... stacja diagnostyczna na której nic nie powiedzieli, zresztą nie jedna. Najpierw sprawdź tuleje tylnej belki, ich zużycie powoduje kołysanie samochodu - moje były popękane to je wymieniłem ale mimo wszystko efektu nie było... stąd też wymieniłem wszystkie amortyzatory na nowe, po bólu ALE... rewelacji nie ma, kołyska mniejsza ale mimo wszystko ten typ tak ma. Opony na pewno też robią swoje. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #11 Napisano 7 Lipca 2009 wymieniłem amory przód na kayabe a tył na sachs tył i auto jest bardzo miekkie nawet na postoju jak sie bujne to sie niezle kiwa czy moze to amory kicha czy sprezyny wyeksploatowane? Sam sobie odpowiedziałeś- sprężyny do wymiany; amortyzatory odpowiadają za tłumienie drgań nadwozia, a sprężyny za "twardość" i wysokość nadwozia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek777 Zgłoś #12 Napisano 7 Lipca 2009 dziekuje kolego jurek do dzis to olewałem ale przy 120 zrobiłem gwałtowny unik i mnie bujneło ze hej wezme sie za to ozrdawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach