Skocz do zawartości
LordBart

problem z odpaleniem +plus bład 462-czujnika paliwa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Już od dwóch dni męczy mnie problem odpalania auta, ale zaczne od początku.

dwa dni temu pojechałem do kumpla żeby posłuchał turbinę, bo coś piszczy delikanie (i miał mi tylko to okreslić czy już ją dawać do regeneracji i jeszcze dam rady w trase nad morze dojechać), ale niestety po całych oględzinach i stwierdzeniu że powinienem dojechac spokojnie usiadłem do auta już go nie odpaliłem, dodam że dzień wcześniej włączyła się rezerwa a w trakcie oględzin kilka razy porzędnie wciskalismy gaz, doszliśmy do wniosku że zabrakło paliwa więc myk myk zalaliśmy ropki i wszystko pieknie ładnie wróciłem do domu, niestety wczoraj 4 razy jeździełm do miasta i 4 razy musiałem czekać aż auto przystygnie to po 10-15 minutowej jeździe nie było możliwości odpalenia auta, dzisiaj pojechałem na diagnostyke, która nic nie pokazała oprócz błędu 462 - czujnika paliwa, czy to może mieć związek z tak trudnym odpalanie czy jak większości przypadków diabeł może tkwić w szczególe, oczywiście jak juz odpali to silnik chodzi równo i stabilnie.

Pomóżcie, proszę!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie. Podepnę się pod posta. Mam podobny problem autko gdy jest zimne pali bez problemu. Natomiast gdy się nagrzeje nie mogę go odpalić ;/ kręci i kręci ale nie chce zaskoczyć. Dopiero po dłuższym kręceniu lub gdy ostygnie zapala. Ale ileż można kręcić za chwilę akumlator szlag trafi. Proszę o sugestie co może się dziać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego LordBart czujnik paliwa informuje komputer jaką temperaturę ma paliwo i to morze mieć znaczenie ile pasek łyknie ci ropy ,a z tym odpalaniem to zalej więcej do baka ropy i wtedy spróbuj .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! ja tez sie podepne pod temat. Od niedawna mam paska i jezdze nim dopiero drugi dzien (to moj pierwszy tdi) jak jest zimny to odpala od strzala ale jak dojdzie do temp ok 90 st tojuz jest problem niby lapie i zaraz gasnie (nie umie wejsc na obroty) jak dluzej pokrece to zaskoczy! z Moca chyba nie ma problemu bo ciagnie jak dziki do przodu ale obawiam sie spalania bo na postoju pokazuje mi 1,5 l/h (mojemu kumplowi golf 4 ten sami silnik tylko 0.6 - 0,7 l/h) i wydaje mi sie ze podczas jazdy tez jakos dziwnie mi pokazuje spalanie np przy 90 na 5 biegu ok 1,8kobr/min 7-8 litrow co o tym sadzicie?? silnik avf 131km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności