klema6 Zgłoś #1 Napisano 1 Lipca 2009 Witam mam krótkie pytanie lecz istotne Interesuje mnie czy w silniku 1.8 T jest taka sama odma jak w 1.8 ADR ? Chodzi dokładnie o to kolanko zaznaczone na obrazku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #2 Napisano 1 Lipca 2009 Wygląda na to że tak, bo w opisie nie jest wyszczególniony jakiś konkretny silnik, tak jak to jest przy innych elementach odpowietrzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #3 Napisano 1 Lipca 2009 Tak, to jest ten sam element w silnikach 1,8 i 1,8 T. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klema6 Zgłoś #4 Napisano 1 Lipca 2009 Dziękuje panowie , jeszcze jedno pytanie te kolanko to plastik czy guma ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smok Zgłoś #5 Napisano 1 Lipca 2009 odma przynajmniej ta na schemacie jest taka sama, jeśli chodzi o kolanko to jest plastikowe, wymieniałem nie dawno bo pękło i zarzygało pół silnika. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiler1410 Zgłoś #6 Napisano 11 Maja 2011 witam, mam problem z tą odma bo mi się cała rozpruła mam zamiar zakupić tą http://193.23.48.135/odma-olejowa-przewod-1-8-20v-turbo-058103213-nowy-i1594294481.html tylko prosze o pomoc jak sie do tego dobrąć jak to kur.... wyjąć??? bo tam nawet rę ki włożyć nie idzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slaweq Zgłoś #7 Napisano 11 Maja 2011 To też przerabiałem Wojtku faktycznie jest tam ciasno i wszelkie operacje ręką kończa się porysowaną dłonią. Są dwa sposoby: albo zdejmujesz kolektor ssący i wtedy masz łatwy dostęp albo niestety trzeba to zrobić bez zdejmowania. Ja wymieniałem tą część bez zdejmowania kolektora i poszło dość gładko. Zdemontowałem rurę gumowa idąca od intercoolera do przepustnicy. Część, którą chcesz wymienić z jednej strony wciśnięta jest w to i trzyma się na zawleczce, a z drugiej strony wciśnięty w rurę gumową i trzyma się na opasce zaciskowej. Trochę zdolności manualnych i spokojnie sobie poradzisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiler1410 Zgłoś #8 Napisano 11 Maja 2011 tak tak ręce poobdzierane niemiłosiernie już mam,dobrze że mam jestem skromnej budowy to i ręce mam chude wiec wszędzie wejdą, rurkę jutro zamówię i rozpracuje to. ale póki co mogę tak kilka dni jeździć bez niej az mi przyslą tą część, jak zapaliłem silnik to tylko powiettrze leciało oleju nic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slaweq Zgłoś #9 Napisano 11 Maja 2011 Możesz jeździć. Przy okazji sprawdź jeszcze czy ezektor masz sprawny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
egoniasty5 Zgłoś #10 Napisano 8 Listopada 2011 Witam. Panowie mianowicie mam taki problem.. Od niedawna zaczeło mi bardzo smierdzioc w kabinie przypalonym Olejem.. postanowiłem to sprawdzici.. i przy pomocy latareczki zauważyłem pod kolektorem pęknieta rure.. Zwana odme. Gdy zdjełem kolektor to sie pogubiłem była kompletnie roztrzaskana i zadnej rurki niczego do niej nie ma... Kupiłem czesc plastikowa odme jest kruciec od niej do węża zeby złaczyc odme z węzem ale gdzie ten wąż prowadzi prosze panowie pomóżcie Piszcie nawet na gg 7805489. Dawid Audi a4 b5 1.8 ADR 95 rok Prosze odpiszcie z czym sie ta odma łaczy.. gdzie dalej wąż od niej prowadzi. Prosze jescze raz o pomoc.. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klopsik Zgłoś #11 Napisano 11 Listopada 2011 koledzy mam pytanie pekła mi ta rurka. tylko ta czesc. jest platikowa i powoli wymiotuje mi olej na silnik. jaki ona ma numer seryjny? prosze o szybka odp dodaje foto [ATTACH=CONFIG]69669[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #12 Napisano 11 Listopada 2011 jaki ona ma numer seryjny? Pytanie o numery części ETKA cz2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klopsik Zgłoś #13 Napisano 11 Listopada 2011 dzieki juz pisze tam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
egoniasty5 Zgłoś #14 Napisano 12 Listopada 2011 a odpisze mi ktos z was z czym ta odma sie łaczy?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klopsik Zgłoś #15 Napisano 12 Listopada 2011 kolego łaczy się rurkami do trójnika nastepnie idzie do filtra powietrza. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/74396-Pytanie-o-numery-cz%C4%99%C5%9Bci-ETKA-cz2/page178 tu masz posta od dawid1881 kierowanego do mnie. pozdrawiam i tam masz schemat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
egoniasty5 Zgłoś #16 Napisano 15 Listopada 2011 (edytowane) Tylko jak widac na schemacie. W silniku 1.8 ADR zadnego trujnika nie ma jest tylko ta rurka z numerem 13. I z czym ona sie łaczy?? czy mógł by mi ktos odpisac? Bardzi prosze o pomoc Edytowane 15 Listopada 2011 przez egoniasty5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lord_kalina Zgłoś #17 Napisano 16 Listopada 2011 Tylko jak widac na schemacie. W silniku 1.8 ADR zadnego trujnika nie ma jest tylko ta rurka z numerem 13. I z czym ona sie łaczy?? czy mógł by mi ktos odpisac? Bardzi prosze o pomoc Proponuję zaglądnąć do mojego postu ze schematami, może coś wyjaśnią http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/88452-Ciężko-odpala-po-dłuższym-postoju-1.8-ADR-LPG/page8?p=1492560&viewfull=1#post1492560 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach