Skocz do zawartości
Gość stach54

silnik przerywa przy 2000 obr./min

Rekomendowane odpowiedzi

Gość stach54

jestem użytkownikiem B6 103 kw z 2005r, z przebiegiem 153 tyś.km. Na sygnalizacji świetlnej, na biegu jałowym silnik nierównomiernie pracował, trzęsienie całym pojazdem. W serwisie dokonano wymiany elektrycznej pompy paliwa oraz wiązki pompowtryskiwacza. Narazie praca silnika jest poprawna, ale uprzedzono mnie, że może się to powtórzyć i konieczne będzie wymienić pompowtryskiwacz. Są to kosztowne naprawy. Wobec powyższego, by ich uniknąć, mam pytanie i proszę o pomoc czy efektem tego jest niewłaściwa eksploatacja, czy też ma na to wpływ olej napędowy. Rozrząd był wymieniony przy 122tyś.km pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednoznacznej odpowiedzi nie ma :eek: przyczyną może być:

 

a) niewłaściwa eksploatacja

b) olej napędowy

c) zuzycie podzespołów pojazdu (a jak wiadomo Pasek przebiego-odporny to nie jest :mad::mad::mad:)

 

Podsumowując , zapewne wszystko naraz :635:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Zazwyczaj pompowtryski padają od kiepskiego paliwa, a druga sprawa że przy każdej wymianie oleju silnikowego wymienia się filtr paliwa.

Osobiście tankuję zawsze na tej samej stacji,a paragon do kieszenia aż wyjeżdzę paliwo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stach54

to trafna podpowiedź, dzięki za sugestie pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam podobny problem tylko , ze z silnikiem 1.9 ( bls ). U mnie objawy sa takie, ze na 1 i 2 biegu wciskajac mocno gaz auto jest strasznie zamulone ( w granicach 1600 - 2100 obr/min ). Pozniej tak ok. sekundy obroty wcale nie rosna, az w koncu po tej przerwie samochod wyrywa do przodu az milo. Na pozostalych biegach nie ma z tym problemow i silnik ciagnie rowniotko w calym zakresie obrotow.

Jest jeszcze jeden problem, ktory mnie nurtuje i moze miec z tym cos wspolnego, a mianowicie stojac na biegu jalowym przygazuje mu i kiedy obroty spadaja to z przedzialu silnikowego wydobywaja sie jakies metaliczne dzwieki.

Spotkal sie ktos z podobnymi objawami? Co to moze byc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na pozostalych biegach nie ma z tym problemow i silnik ciagnie rowniotko w calym zakresie obrotow.

Jak może ciągnąć tak samo jak to uturbiony silnik, a Passat ma mega turbodziure (bynajmniej 2.0TDI).

 

U mnie objawy sa takie, ze na 1 i 2 biegu wciskajac mocno gaz auto jest strasznie zamulone ( w granicach 1600 - 2100 obr/min ).

Na pewno to co innego , ale kolego turbo włącza się przy 1950obr/min czyli wtedy powinieneś poczuć bum w plecy chociaż przy tej mocy nie za dużego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o to, ze na wyzszych biegach nie ma tego sekundowego zatrzymania obrotow, a co do turbodziury to wiem jak sie ona objawia { jezdzilem 4 lata turbodieslem afn ) i to co odczuwam teraz nie jest normalne.

Edytowane przez chomik82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niby normalne to nie jest ale chyba w 1.9 to norma.

Miałem poprzednio Golfa IV kombi 101PS i ciągnął od samego dołu a w pasku mam taki sam objaw jak u Ciebie. Byłem z tym u Aligatora z Dynosoftu, logi wrzuciłem na forum - wszystko ok. Po prostu 1,5 tony i moment obrotowy w tym zakresie. Trzeba się przyzwyczaić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Witam, mam podobny problem tylko , ze z silnikiem 1.9 ( bls ). U mnie objawy sa takie, ze na 1 i 2 biegu wciskajac mocno gaz auto jest strasznie zamulone ( w granicach 1600 - 2100 obr/min ). Pozniej tak ok. sekundy obroty wcale nie rosna, az w koncu po tej przerwie samochod wyrywa do przodu az milo. Na pozostalych biegach nie ma z tym problemow i silnik ciagnie rowniotko w calym zakresie obrotow.

Jest jeszcze jeden problem, ktory mnie nurtuje i moze miec z tym cos wspolnego, a mianowicie stojac na biegu jalowym przygazuje mu i kiedy obroty spadaja to z przedzialu silnikowego wydobywaja sie jakies metaliczne dzwieki.

Spotkal sie ktos z podobnymi objawami? Co to moze byc? "

 

 

 

też mam silnik bls i takie same objawy .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie jedna rzecz - wszyscy posiadacze 1.9 BLS mają ten sam problem. Jak pisałem powyżej - 1,2 bieg do 2000 obrotów zamulony potem ogień z rury. Na luzie pojawiał się metaliczny dżwięk przy schodzeniu silnika z obrotów (nie zawsze). Myślałem , że turbina ale nie. Porobięłm logi - byłem u kilku mechaników i wszystko chodzi w najlepszym porządku. Moje logi są tutaj http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=82808 . Jedno co to posprawdzaliśmy wszystkie doloty, zaciski i łączenia. Nie stwierdzono jakiś odstępstw więc w BLS to chyba norma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zacznę od tego ze mam ten sam objaw, ale myślę że to nie może być standard. Czasami tej niemocy w okolicach 1600-2100 nie mam i od razu dobrze przyspiesza. Jak się wciśnie pedał do końca to też praktycznie nie ma tego objawu, występuję tylko jak się delikatnie naciska pedał przyśpieszenia powoli.Czy naprawdę wszyscy użytkownicy BLS mają tak samo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tez mam bls i tak jest podobnie to samo zalezy jak sie nacisnie pedal gazu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności