Skocz do zawartości
Markos777

brak mocy DO 3500rpm

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli temat pójdzie do kosza albo dostanę "naruszenie" to trudno się mówi...

Czytam od rana wszystko o spadkach mocy, ale nie natrafiłem na przypadek opisany jak mój.

Zaznaczam, że od razu wymieniłem przepływkę i czujnik ciśnienia oraz sprawdziłem wszystkie wężyki.

A więc od początku. Jadę sobie grzecznie wykorzystując 130HP po mieście ;) Staję na światłach, zielone się zapala, ja mu w gaz a on zmuła totalna!! Niestety na każdym biegu i w pełnym zakresie obrotów. Wymieniłem wymienione czujniki i coś jakby drgnęło - choć to za duże słowo. Auto zaczyna mieć moc po przekroczeniu 3500rpm..

Czy gdyby to miał być N75 to po pierwsze nawaliłby tak z nienacka w czasie jazdy po stanięciu na czerwonym świetle? Po drugie jeśli walnął N75 to chyba po przekroczeniu 3500rpm auto dalej by zmulało, czy jednak się mylę. Życzliwych proszę o pomoc i podpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Bankowo po przekroczeniu 3 tys obr/min i nie sprawnym zaworku(czujniku) przy turbince następuje spadek mocy, a po ponownym uruchomieniu chodzi normalnie do 3 tys obr.Czy czyściłeś turbinę zanim to wszystko powymieniałeś? może w tym tkwi problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi to wygladana padnieta turbine albo czujnik doładowania zwariował

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To może zacznę jeszcze raz.....

Auto nie ma mocy do 3500rpm, nie po przekroczeniu spada moc tylko dopiero zaczyna ciągnąć normalnie po przekroczeniu pewnej wartości. Tubro, notabene, w marcu było czyszczone w serwisie, podobnie jak grucha.

Może bardziej obrazowo:

wrzucam bieg-obojętnie jaki, wciskam gaz i auto ledwo co się rozpędza, dopiero jek przekroczy 3500 obrotów zaczyna normalnie przyspieszać, a ponowne uruchomienie i kasowanie błędu 17965 nic nie zmienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wezyki dolotu do turbo sprawdzone ?

skoro masz bład to najpierw weliminuj jego przyczyne a potem skasuj go

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
oraz sprawdziłem wszystkie wężyki.
....

 

edit

zwaliłem N75 i... qwa czysty i suchy, jak pisałem czujnik ciśnienia wymieniony, przepływka wymieniona, przewody podciśnienia sprawdzone. Turbo sprawne na 100% i sztanga lata luźno na wyłączonym silniku. Jak włącze motor i podpinam wąż do gruchy to sztanga ledwo co idzie w góre i nie wciąga do końca.

Czy EGR może mieć z tym coś wspólnego?

Edytowane przez Markos777

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, nikt nie ma pomysłu co to może być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mamy pomysł -> zrób logi pod obciążeniem żeby było widać co się dzieje z tym układem regulacji ciśnienia... i będziesz miał odpowiedź...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności