Gość bart100 Zgłoś #1 Napisano 23 Czerwca 2009 Witam mam ubytek plynu chlodniczego, 3tyg sprawdzalem i bylo ok, wczoraj podnioslem maske a tu 1/3 zbironika zostala powiedzcie mi: jak teraz szybko sprawdzic co jest tego przyczyna?? sa jakies metody proste?? pasaat B5, 1.9 TDI 110KM, 97 rok, Sedan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 23 Czerwca 2009 sprawdz przewody pod autem czy zaciskami nie leci czy cylinderki w zaciskach nie puszczaja moze sam zbiorniczek gdzies ma wyciek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3 Napisano 23 Czerwca 2009 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=495663#post495663 A rezonans naprawiłeś ? Za posiadanie dwóch kont na forum - ban Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #4 Napisano 23 Czerwca 2009 Zobacz też jaki masz olej na bagnecie. Jeśli pojawi się tam płyn to wiesz co Cię czeka? Oby tak nie było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #5 Napisano 23 Czerwca 2009 (edytowane) jak teraz szybko sprawdzic co jest tego przyczyna??sa jakies metody proste?? Zmień korek zbiorniczka i podjedz do mechanika żeby Ci sprawdził płyn na obecność spalin Edytowane 23 Czerwca 2009 przez GURAL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #6 Napisano 23 Czerwca 2009 bo jesli ktos pisze ze ma ubytek płynu to sprawdza sie najpierw czy gdzies nie leci czy nie ma wycieków w miejscach najczesciej moze pojawic sie wyciek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #7 Napisano 23 Czerwca 2009 upss sory nie doczytałem mój bład w takim razie trzeba sprawdzic wszystkie połaczenia wezów chłodnice i same weze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marwitko Zgłoś #8 Napisano 23 Czerwca 2009 Witammam ubytek płynu chłodniczego, 3tyg sprawdzałem i bylo ok, wczoraj podnioslem maske a tu 1/3 zbironika zostala powiedzcie mi: jak teraz szybko sprawdzic co jest tego przyczyna?? sa jakies metody proste?? pasaat B5, 1.9 TDI 110KM, 97 rok, Sedan przewody gumowe, szukaj wycieku ,lub przy wejściu do silnika zielony jakby osad dokoła, a jak tam sucho, to sprawdź dół zbiorniczka wyrównawczego ,rurka sucha czy mokra ,sprawdź czy przewód górny od chłodnicy jest twardy, po odkręceniu korka cieczy Durze ciśnienie, zrobi pssss a potem morze zabulgotać, jeśli tak to uszczelka pod głowica a ubywa ci po ostrej jeździe najwięcej , ja juz wszystkie gumy i uszczelniacze wymieniłem i teraz dowiedziałem się ,ze głowica do roboty, mi właśnie ze zbiorniczka ta rurka ubywa najwięcej po ostrej jeździe. . ---------- Post added at 21:32 ---------- Previous post was at 21:24 ---------- Zobacz też jaki masz olej na bagnecie. Jeśli pojawi się tam płyn to wiesz co Cię czeka?Oby tak nie było. mozesz sprecyzowac ,co to ma znaczyc ten wyglad oleju na bagnecie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #9 Napisano 23 Czerwca 2009 to oznacza lub nie wymiane uszczelki pod głowica Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marwitko Zgłoś #10 Napisano 23 Czerwca 2009 Zmień korek zbiorniczka i podjedz do mechanika żeby Ci sprawdził płyn na obecność spalin a ta obecność spalin, nie objawia się na górnej czesci zbiorniczka, czarny osad? ---------- Post added at 21:39 ---------- Previous post was at 21:36 ---------- to oznacza lub nie wymiane uszczelki pod głowica masz racje, ale jak juz brak pomyslow ,co jeszcze, bo wszystko było robione ,to co zostaje jak cieknie podczas jazdy z tej rurki zbiorniczka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #11 Napisano 23 Czerwca 2009 a ta obecność spalin, nie objawia się na górnej czesci zbiorniczka, czarny osad? Nie koniecznie, ja jeździłem prawie rok z walniętą uszczelka i zbiorniczek był czysty. Tylko ze cały czas było dość wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia i wywalało mi płyn przez korek zbiorniczka. A poza tym przez tydzień nie będzie osadu, bo to zbyt krótko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marwitko Zgłoś #12 Napisano 23 Czerwca 2009 Nie koniecznie, ja jeździłem prawie rok z walniętą uszczelka i zbiorniczek był czysty. Tylko ze cały czas było dość wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia i wywalało mi płyn przez korek zbiorniczka. A poza tym przez tydzień nie będzie osadu, bo to zbyt krótko. ja kupiłem z takim wyciekiem w listopadzie, i tak do tej pory dolewam juz w sumie 3 piatke zaczynam wlewac, ale w lipcu będzie robiony silnik wiec mysle ze wreszcie będzie spokój, spod korka mi nie wywala, nowy jest i wywala dołem ta rurka pod spodem, szczególnie jak ostro polatam, nawet krótkie odcinki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #13 Napisano 23 Czerwca 2009 spod korka mi nie wywala, nowy jest i wywala dołem ta rurka pod spodem, A wiesz o tym ze ta rurka pod spodem to jest odpływ z korka zbiorniczka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emge Zgłoś #14 Napisano 23 Czerwca 2009 Ale samo nie poleci, musi być ciśnienie. Ja miałem spaliny w zbiorniczku, musiałem potem czyścić bo był cały brudny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol_126 Zgłoś #15 Napisano 11 Sierpnia 2009 Niedawno kupiłem passata i zauważyłem ubytek płynu na zbiorniczku wyrównawczym, wymieniłem cały rozrząd, pompe wody, filtry olej. Poziom oleju ok. nic nie brzybyło, ale płynu ubywa, na przwodach sucho, ale pod zbioniczkiem wyrównawczym na tej rurce co wychodzi ze zbiornczka czasem mokro ?????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emate Zgłoś #16 Napisano 11 Sierpnia 2009 (edytowane) Warto zaczac od korka w niektorych sytuacjach jakie opisujecie, tak uwazam, u mnie to bylo powodem ubytkow plynu, kolega mi poradzil zeby go wymienic, niby bzdura...a 7zl to koszt ktory warto bylo poniesc zanim sie rozbierze pol auta nie doczytalem, uppsss, albo masz uszkodzona te rurke lub jest zle zalozona na krociec, chyba ze opaska nie trzyma... chyba ze mowisz o tym zaworku czy jak to nazwac odpowietrzniku ktory jest umiejscowiony w okolicach korka od spodu zbiornika? Edytowane 11 Sierpnia 2009 przez emate Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojjtecki Zgłoś #17 Napisano 11 Sierpnia 2009 Witam! Swego czasu miałem podobny problem, mianowicie ubywało płynu chłodzącego ze zbiorniczka.W moim przypadku problem udało się rozwiązać kosztem 3 zł ! Winna była zaślepka króćca wodnego. Podaje nr katalogowy zestawu, którego użyłem 357 198 140 S. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gawin82 Zgłoś #18 Napisano 13 Sierpnia 2009 ja też tak jak karol 126 niedawno kupiłem Passata z identycznym silnikiem i również ubywa w nim płyn chłodzący:( wszędzie sucho, oleju nie przybywa i nie widać żeby był czymś zanieczyszczony... co jest grane??? a czy to że po dłuższym użyciu klimy (szczególnie w duży upał) spod auta wycieka woda ma z tym jakiś związek??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monszel Zgłoś #19 Napisano 13 Sierpnia 2009 Witam !! Ja miałem kiedyś też z tym problem ale u mnie ciekło bo był walnięty króciec od nagrzewnicy. Pozdrawiam !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf1026 Zgłoś #20 Napisano 13 Sierpnia 2009 witam, miałem taki problem, że ubywało mi płynu około 1 cm na zbiorniczku przez około 2 tygodnie i powodem była chłodnica lekko przepuszczała , a śladu nie było bo zdąrzyło od wys. temp. wyschnąć, szukajcie przecieku po stronie kierowcy na chłodnicy za wentylatorem będzie osad od płynu chłodzącego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach