Skocz do zawartości
Gość bart100

ubytek plynu chlodniczego!!

Rekomendowane odpowiedzi

Gość bart100

Witam

mam ubytek plynu chlodniczego, 3tyg sprawdzalem i bylo ok, wczoraj podnioslem maske a tu 1/3 zbironika zostala

powiedzcie mi: jak teraz szybko sprawdzic co jest tego przyczyna??

sa jakies metody proste??

pasaat B5, 1.9 TDI 110KM, 97 rok, Sedan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdz przewody pod autem czy zaciskami nie leci czy cylinderki w zaciskach nie puszczaja moze sam zbiorniczek gdzies ma wyciek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobacz też jaki masz olej na bagnecie. Jeśli pojawi się tam płyn to wiesz co Cię czeka?

Oby tak nie było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak teraz szybko sprawdzic co jest tego przyczyna??

sa jakies metody proste??

Zmień korek zbiorniczka i podjedz do mechanika żeby Ci sprawdził płyn na obecność spalin

Edytowane przez GURAL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo jesli ktos pisze ze ma ubytek płynu to sprawdza sie najpierw czy gdzies nie leci czy nie ma wycieków w miejscach najczesciej moze pojawic sie wyciek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

upss sory nie doczytałem mój bład

w takim razie trzeba sprawdzic wszystkie połaczenia wezów chłodnice i same weze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

mam ubytek płynu chłodniczego, 3tyg sprawdzałem i bylo ok, wczoraj podnioslem maske a tu 1/3 zbironika zostala

powiedzcie mi: jak teraz szybko sprawdzic co jest tego przyczyna??

sa jakies metody proste??

pasaat B5, 1.9 TDI 110KM, 97 rok, Sedan

przewody gumowe, szukaj wycieku ,lub przy wejściu do silnika zielony jakby osad dokoła,

a jak tam sucho, to sprawdź dół zbiorniczka wyrównawczego ,rurka sucha czy mokra ,sprawdź czy przewód górny od chłodnicy jest twardy, po odkręceniu korka cieczy Durze ciśnienie, zrobi pssss a potem morze zabulgotać, jeśli tak to uszczelka pod głowica a ubywa ci po ostrej jeździe najwięcej , ja juz wszystkie gumy i uszczelniacze wymieniłem i teraz dowiedziałem się ,ze głowica do roboty, mi właśnie ze zbiorniczka ta rurka ubywa najwięcej po ostrej jeździe. .

 

---------- Post added at 21:32 ---------- Previous post was at 21:24 ----------

 

Zobacz też jaki masz olej na bagnecie. Jeśli pojawi się tam płyn to wiesz co Cię czeka?

Oby tak nie było.

mozesz sprecyzowac ,co to ma znaczyc ten wyglad oleju na bagnecie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to oznacza lub nie wymiane uszczelki pod głowica

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zmień korek zbiorniczka i podjedz do mechanika żeby Ci sprawdził płyn na obecność spalin

a ta obecność spalin, nie objawia się na górnej czesci zbiorniczka, czarny osad?

 

---------- Post added at 21:39 ---------- Previous post was at 21:36 ----------

 

to oznacza lub nie wymiane uszczelki pod głowica

masz racje, ale jak juz brak pomyslow ,co jeszcze, bo wszystko było robione ,to co zostaje jak cieknie podczas jazdy z tej rurki zbiorniczka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a ta obecność spalin, nie objawia się na górnej czesci zbiorniczka, czarny osad?

Nie koniecznie, ja jeździłem prawie rok z walniętą uszczelka i zbiorniczek był czysty. Tylko ze cały czas było dość wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia i wywalało mi płyn przez korek zbiorniczka. A poza tym przez tydzień nie będzie osadu, bo to zbyt krótko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie koniecznie, ja jeździłem prawie rok z walniętą uszczelka i zbiorniczek był czysty. Tylko ze cały czas było dość wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia i wywalało mi płyn przez korek zbiorniczka. A poza tym przez tydzień nie będzie osadu, bo to zbyt krótko.

ja kupiłem z takim wyciekiem w listopadzie, i tak do tej pory dolewam juz w sumie 3 piatke zaczynam wlewac, ale w lipcu będzie robiony silnik wiec mysle ze wreszcie będzie spokój, spod korka mi nie wywala, nowy jest i wywala dołem ta rurka pod spodem, szczególnie jak ostro polatam, nawet krótkie odcinki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
spod korka mi nie wywala, nowy jest i wywala dołem ta rurka pod spodem,

A wiesz o tym ze ta rurka pod spodem to jest odpływ z korka zbiorniczka? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale samo nie poleci, musi być ciśnienie. Ja miałem spaliny w zbiorniczku, musiałem potem czyścić bo był cały brudny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niedawno kupiłem passata i zauważyłem ubytek płynu na zbiorniczku wyrównawczym, wymieniłem cały rozrząd, pompe wody, filtry olej. Poziom oleju ok. nic nie brzybyło, ale płynu ubywa, na przwodach sucho, ale pod zbioniczkiem wyrównawczym na tej rurce co wychodzi ze zbiornczka czasem mokro ??????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Warto zaczac od korka w niektorych sytuacjach jakie opisujecie, tak uwazam, u mnie to bylo powodem ubytkow plynu, kolega mi poradzil zeby go wymienic, niby bzdura...a 7zl to koszt ktory warto bylo poniesc zanim sie rozbierze pol auta ;)

 

nie doczytalem, uppsss, albo masz uszkodzona te rurke lub jest zle zalozona na krociec, chyba ze opaska nie trzyma...

 

chyba ze mowisz o tym zaworku czy jak to nazwac odpowietrzniku ktory jest umiejscowiony w okolicach korka od spodu zbiornika?

Edytowane przez emate

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Swego czasu miałem podobny problem, mianowicie ubywało płynu chłodzącego ze zbiorniczka.W moim przypadku problem udało się rozwiązać kosztem 3 zł ! Winna była zaślepka króćca wodnego. Podaje nr katalogowy zestawu, którego użyłem 357 198 140 S.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja też tak jak karol 126 niedawno kupiłem Passata z identycznym silnikiem i również ubywa w nim płyn chłodzący:( wszędzie sucho, oleju nie przybywa i nie widać żeby był czymś zanieczyszczony... co jest grane??? a czy to że po dłuższym użyciu klimy (szczególnie w duży upał) spod auta wycieka woda ma z tym jakiś związek???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam !!

Ja miałem kiedyś też z tym problem ale u mnie ciekło bo był walnięty króciec od nagrzewnicy.

Pozdrawiam !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, miałem taki problem, że ubywało mi płynu około 1 cm na zbiorniczku przez około 2 tygodnie i powodem była chłodnica lekko przepuszczała , a śladu nie było bo zdąrzyło od wys. temp. wyschnąć, szukajcie przecieku po stronie kierowcy na chłodnicy za wentylatorem będzie osad od płynu chłodzącego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności