B_O_N_K Zgłoś #1 Napisano 22 Czerwca 2009 Witam. Od niedawna posiadam Passata B5. Podczas kupna okazało się że autko ma jeden mankament - problem z elektryką. Dokładnie wygląda to tak: - nie działa otwieranie/zamykanie z pilota - nie działa centralny nawet gdy przekręcam kluczykiem w zamku kierowcy (działa jedynie gdy robię to z drzwi pasażera lub zamka bagażnika - słychać dźwięk centralnego ale i tak nie otwiera wszystkich drzwi) - nie działa elektryka prawego lusterka - nie działa elektryka szyby drzwi pasażera - nie chcą się w ogóle otworzyć prawe tylne drzwi Co może być przyczyną? Od czego zacząć rozwiązywanie problemu? Z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 22 Czerwca 2009 moduł komfortu do wymiany a potem krancówki w drzwiach kierowcy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #3 Napisano 22 Czerwca 2009 Mogę prosić o poradę w którym miejscu znajduje się ten moduł oraz gdzie w Passacie znajduje się krańcówka drzwi? Corrado VR6 oraz G60 znam na pamięć Passata dopiero poznaję stąd takie, pewnie błahe pytania Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 22 Czerwca 2009 moduł jest pod siedzeniem pod dywanikiem kierowcy a krancówki sa w zamku drzwi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #5 Napisano 22 Czerwca 2009 I moduł ten odpowiada za centralny, elektrykę szyb i lusterek? Czy po wymianie modułu będę musiał dostrajać kluczyk do nowego modułu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #6 Napisano 22 Czerwca 2009 Odpowiedz na pytania brzmi; tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #7 Napisano 22 Czerwca 2009 Oczywiście nowy moduł musi mieć dokładnie takie same numery jak ten znajdujący się w moim Passacie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #8 Napisano 22 Czerwca 2009 Oczywiście nowy moduł musi mieć dokładnie takie same numery jak ten znajdujący się w moim Passacie? własnie tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #9 Napisano 22 Czerwca 2009 Ale tak na początek dobrze by było podpiąć autko pod VAG i sprawdzić błędy, sprawdź tez czy moduł nie jest zalany woda, czy kable do modułu nie są pogniłe (zdarza się i tak). Mogą tez być połamane kable na przejściu nadwozie drzwi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #10 Napisano 22 Czerwca 2009 (edytowane) Ok, w wolnej chwili zacznę działać Dzięki za pomoc To jeszcze jedno pytanko: Jak się "bezboleśnie" dobrać do tego modułu? Może ktoś kiedyś wrzucił jakiś FAQ. Szukałem ale jakoś nie potrafię znaleźć. Chodzi o to aby nie połamać żadnych zaczepów itd. Podobnie z wymianą krańcówek - jakby podsunął ktoś poradę jak je sprawnie powymieniać to byłbym wdzięczny. Dziś rano obadałem że na bank nie działa ta w drzwiach kierowcy. No i poruszając temat VAGa. Macie jakieś sprawdzone interfejsy, które śmiało można polecić? Jakieś namiary na firmę lub sprzedawcę na Allegro Jakieś programy które bez problemu będą współpracować z moim autkiem. Dodam tylko że jest to 2.8 V6 4Motion. Z góry wielkie dzięki Pozdrawiam ---------- Post added at 14:43 ---------- Previous post was at 12:37 ---------- Ok, już znalazłem jak dobrać się do modułu komfortu Jednak nie mogę doszperać się jak dostać się do mikrowłączników w zamku i ogólnie do zamka. Rozumiem że trzeba rozebrać tapicerkę drzwi ale chciałbym wiedzieć jak to zrobić niczego nie uszkadzając (zaczepy, haczyki itp). No i interfejs VAG... jaki wybrać? Czy te za Allegro w okolicach niecałych 100zł podpinane pod USB swobodnie się spiszą czy jest to raczej jakiś shit nie warty nawet tej kasy? Pozdrówka ---------- Post added at 14:46 ---------- Previous post was at 14:43 ---------- Już znalazłem co i jak z drzwiami - poprzednio chyba musiałem być ślepy żeby tego nie zauważyć W takim razie pozostał mi tylko wybór VAG'a. Z góry dzięki za wszelką pomoc. Pozdrawiam Edytowane 18 Lipca 2009 przez kazio scalono Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow Zgłoś #11 Napisano 23 Czerwca 2009 Nie rwij się do wymiany modułu. Masz raczej problemy z wiązką przewodów idących do drzwi kierowcy. Centralny jest ok, skoro możesz go zamykać z bagażnika i pasażera. Pewnie uwalona krańcówka, lub co bardziej prawdopodobne - inne objawy - wiązka przewodów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #12 Napisano 23 Czerwca 2009 Oki, tak więc najpierw wezmę miernik i obadam wiązkę. Rozumiem że od strony modułu są dwie kostki a więc i po "drugiej" stronie powinny być też dwie. Gdzie się one znajdują? Podejrzewam że jedna prowadzi do drzwi kierowcy. A druga? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lekkir Zgłoś #13 Napisano 23 Czerwca 2009 Kolego rozpocznij od sprawdzenia przewodów między słupkami a drzwiami (w gumowych harmonijkowych osłonach) przewody te strasznie lubią się przecierać - szczególnie w tylnych drzwiach. Jeśli w tym miejscu nie ma problemu następnie sprawdziłbym płytki mikrowyłączników w zamkach - czyli znane chyba wszystkim zimne luty... ...a moduł komfortu to naprawdę ostateczność - no chyba że już cały pływie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KOSIA31 Zgłoś #14 Napisano 23 Czerwca 2009 miałam podobny problem rok temu, okazało się że to modul komfortu, zalane kable pod siedzeniem. koszt, nie chce Cie straszyc , u mnie 700 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #15 Napisano 18 Lipca 2009 (edytowane) Trudno - jakoś przeżyję Wcześniej jako drugi samochód miałem Corrado VR6 - tam byle "pierdnięcie" tyle kosztowało a co gorsza niektóre rzeczy były praktycznie nieosiągalne. No ale dzięki wszystkim za pomoc Mam nadzieję że znajdę jakiś dzień wolny aby to wszystko ogarnąć bo troszkę męczący jest ten brak centralnego i nie działające pierdoły. Doradźcie jeszcze tylko jaki VAG zakupić żeby nie wyrzucić pieniędzy w błoto Pozdrówka Witam ponownie. Podłączyłem się pod kompa i wyskoczyła mi cała masa błędów związanych z modułem komfortu: 01328 - Convenience System Data Bus Magistrala danych układu komfortu 35-10 - - - Intermittent Intermittent 01334 - Shareware Version. To Decode all DTCs Sterownik drzwi tylnych prawych 49-00 - Please Register/Activate Brak komunikacji 01333 - Shareware Version. To Decode all DTCs Sterownik drzwi tylnych lewych 49-00 - Please Register/Activate Brak komunikacji 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) Sterownik drzwi pasażera 49-00 - No Communications Brak komunikacji 01331 - Shareware Version. To Decode all DTCs Sterownik drzwi kierowcy 49-00 - Please Register/Activate Brak komunikacji 00931 - Shareware Version. To Decode all DTCs Mechanizm zamka centralnego, drzwi tylne prawe 54-10 - Please Register/Activate - Intermittent Incorrectly Equipped - Intermittent 00930 - Locking Module for Central Locking: Rear Left (F222) Mechanizm zamka centralnego, drzwi tylne lewe 54-10 - Incorrectly Equipped - Intermittent Incorrectly Equipped - Intermittent 00928 - Shareware Version. To Decode all DTCs Mechanizm zamka centralnego, drzwi kierowcy 54-10 - Please Register/Activate - Intermittent Incorrectly Equipped - Intermittent 01331 - Shareware Version. To Decode all DTCs Sterownik drzwi kierowcy 49-00 - Please Register/Activate Brak komunikacji 01333 - Door Control Module: Rear Left (J388) Sterownik drzwi tylnych lewych 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent Supply Voltage Too Low - Intermittent 00930 - Shareware Version. To Decode all DTCs Mechanizm zamka centralnego, drzwi tylne lewe 27-10 - Please Register/Activate - Intermittent Implausible Signal - Intermittent 01334 - Shareware Version. To Decode all DTCs Sterownik drzwi tylnych prawych 53-10 - Please Register/Activate - Intermittent Supply Voltage Too Low - Intermittent 01334 - Door Control Module: Rear Right (J398) Sterownik drzwi tylnych prawych 52-10 - Supply Voltage Too High - Intermittent Supply Voltage Too High - Intermittent 00931 - Shareware Version. To Decode all DTCs Mechanizm zamka centralnego, drzwi tylne prawe 27-10 - Please Register/Activate - Intermittent Implausible Signal - Intermittent Dało się skasować wszystkie oprócz jednego: 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) Sterownik drzwi pasażera 49-00 - No Communications Brak komunikacji Oczywiście po wykasowaniu tych błędów (oprócz jednego którego się nie dało) żadnej poprawy w działaniu elektryki. Spotkał się ktoś z Was z czymś podobnym? Uwalony moduł czy może to być coś innego w stylu poprzerywane/pozałamywane kable? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrówka Edytowane 18 Lipca 2009 przez kazio scalono Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow Zgłoś #16 Napisano 19 Lipca 2009 Brak komunikacji - to większość Twoich błędów. Sprawdź przewody w harmonijkach, sprawdź stan przewodów w wiązce bezpośrednio przed modułem komfortu i przy okazji stan modułu - czy nie jest zalany wodą, wilgotny. Od tego trzeba zacząć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #17 Napisano 19 Lipca 2009 Hejka Dla mnie to trochę dziwne że tyle rzeczy na raz się wysypało. Mi to wygląda na niechlujne poskładanie po jakiejś "przycierce" -- skąd kupiłeś auto i czy sprawdziłeś przeszłość dokładniej ?? Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #18 Napisano 19 Lipca 2009 Autko kupiłem od prywatnej osoby w Polsce już z tymi problemami z centralnym (jakiś miesiąc temu). W kraju samochód jest od około 1,5 roku. Sprzedający powiedział że pewnego dnia po prostu zaczęło mu to wszystko wariować ale jakoś nie zabrał się za naprawianie tego ze względu na brak czasu (w sumie ja też nie mam zbytnio czasu aby rozebrać pół wnętrza). Co do przycierek/dzwonów, autko miało malowany jedynie lewy przedni błotnik, innych oznak czegokolwiek brak. Pozdrówka ---------- Post added at 19:27 ---------- Previous post was at 12:21 ---------- Dobra, przyjmijmy że moduł komfortu działa a cały kłopot leży po stronie pozałamywanych przewodów. Dlaczego nie działa otwieranie/zamykanie z pilota? Druga sprawa. Orientuje się ktoś z Was jak są przeprowadzone kable od centralnego itd? Na pewno idzie wiązka od skrzynki bezpieczników do modułu komfortu. I jak jest to rozwiązane dalej? Od modułu idą wiązki do każdych drzwi oraz do klapy bagażnika? Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #19 Napisano 20 Lipca 2009 Posiada ktoś schematy elektryczne związane z modułem komfortu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafcisz Zgłoś #20 Napisano 26 Września 2009 Koledzy o to mój problem z elektryką,i mam nadzieję że mi ktoś pomoże. Zaczęło się od tablicy rozdzielczej,od lewej strony licznika gdzie są obroty silnika zaczeły mrugać mi diody które podświetlają licznik,i do dzisiaj tak jest.Po jakimś czasie zauważyłem że kiedy otwieram przednie drzwi pasażera nie zapala się światło w kabinie.Po paru tygodniach przestał działać mi alarm i nie działa mi tylna szyba i centralny zamek nie otwiera i zamyka mi tych drzwi.O koło tygodnia temu z prawej strony przy otwieraniu obojętnie których drzwi nie zapala mi się tylne prawe światło w kabinie.Dzisiaj rano wsiadłem do swojego Passata włącam wycieraczki a one nic,to znaczy kiedy włączyłem spryskiwacz to wycieraczkie powoli w stylu przerywającym się podniosły do góry i stanęły,a kiedy włączyłem jakiś bieg to wycieraczki stoją w mniejscu i nie działają,bo muszę ręcznie je ściągnąć na du. Pomocy co to może być??będę wdzięczny za jaką kolwiek podpowiedz. Czy to siada elektryka?może nie jest to take straszne jak mi się wydaje i wygląda? Pozdrawiam furomowiczów VW PASSAT!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach