Skocz do zawartości
Gość FRIDAY 24

Pompa wspomagania-kolejny watek- czy pasuje od B3 do B4

Rekomendowane odpowiedzi

Gość FRIDAY 24

Witam koledzy, od wczoraj chyba zaczeła padac Mi pompa wspomagania otóż gdy nawet nie krece kierownicą przy odpalonym silniku slychac jakby pukanie z okolicy komory silnika i oczywiscie gdy zaczynam krecic kierownicą to czasami kręci sie cieżej a jak skrece max w lewo lub w prawo nieraz "zawyje" pompa, mechanicy mówią że to wina pompy, jak dolałem płynu na 2 godziny był spokój, jade wymienic cały płyn i zobacze.

Ale licze sie raczej z wymianą lub regeneracją i jak uważacie lepiej wymienic na używaną , nową czy regenerować???

I jak wygląda kwestia dopasowania pompy mam B4 1.6 AFT i czy będzie pasowała do Mojego pasia pompa od np B3 1.8 czy musze konkretnie szukac modelu???

Dziękuje z góry za pomoc

Pozdrawiam

Friday22

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pszemek

Powinno pasować.W katalogach IC mają takie same numery.Co do regeneracji to jest w Łodzi zakład na ulicy Łubinowej gdzie porządnie zregenerują ci starą pompę.

 

P.S.A uporałeś się z tymi klamkami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powinno pasować.

 

Ja do swojego Passka 91' 2E wsadziłem pompę od Polo 98' 1,9 SDI. Różniły się kołem pasowym (mocowanym na 3 śrubach chyba). Pozatym to bliźniaczki. Działa super.

 

Za to właśnie lubię :vw: Mają wiele uniwersalnych części.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na temat pompy wspomagania napisaliśmy kilka dobrych i wartościowych postów.

Poszukaj.

 

Gdybyś szukał i czytał, to napewno nie wymieniałbyś płynu na nowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość FRIDAY 24

Witam dziękuje za wszelkie podpowiedzi, otóż jednak nie wymieniałem tego płynu, gdyż po obejrzeniu dokladnie pompy (jeszcze bez demontażu, który odbędzie się jutro) okazało się że łożysko się juz rozpadło i juz jest wyciek z pompy, wiec dlatego jutro auto idzie na warsztat wyjmiemy starą pompę (jak myślicie dużo roboty będzie z wyjeciem tej pompy??)

A co do regenracji na Łubinowej chcą za regenerację 180zł dają 12 miesiecy gwarancji tylko straszył Mnie facet że nie kazdą da sie zregenerować i nie wiem za bardzo czemu bo moja zaniemogła od jakis dwóch dni, juz naprawde idą dziwne odgłosy z niej i zbiorniczek wywala płyn, a jest jeszcze jeden warsztat na ul.kwiatowej 15 lub 19 i daje 9 msc gwarancji i cena za regeneracje jest 120zł.

Czekam na wasze podpowiedzi

Napiszę co i jak uda sie zregenerowac.

A na aukcji allegro koles ma za 390 nową do passata B3 i stad moje pytanie czy bedzie pasować do mojej B4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będzie pasować, gdyż B3 i B4 różnią się tylko z zewnątrz i to nieznacznie.

Pod blachami niczym się nie różnią.

Ta nowa pompa jest odlana z aluminium. Przedwczoraj pytałem o używkę, to gość zaproponował mi nie wyjącą i z jakąś gwarancją za 150 PLN.

Pamiętaj, by po rozpakowaniu nowej pompy pod żadnym pozorem nie kręcić nią. Najpierw trzeba ją zalać płynem.

Wymontowanie pompy na kanale/podnośniku to pestka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności