woys Zgłoś #1 Napisano 17 Czerwca 2009 W jaki sposób można sprawdzić, czy świeżo kupiona automatyczna skrzynia biegów (wymontowana) typu AG4/096/01M, o przełożeniu CKX, jest sprawna? Może ktoś ma jakieś doświadczenia w tej sprawie, proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #2 Napisano 17 Czerwca 2009 W jaki sposób można sprawdzić, czy ... automatyczna skrzynia biegów (wymontowana) jest sprawna? Nie sprawdzisz dopóki nie zamontujesz i pojeździsz... Można rozebrać całą skrzynkę i skontrolować tarczki cierne, ale nawet jak będą ok to skrzynia może być uszkodzona. Po rozebraniu używanej skrzyni należy wyregulować luzy itp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woys Zgłoś #3 Napisano 17 Czerwca 2009 (edytowane) Pytanie do Tomasza, jeżeli są luzy w dyferencjale, to czy mozna je wykasować dociągając delikatnie łożyska po obu stronach mechanizmu różnicowego? O jakich luzach jeszcze piszesz? Wiem że tarczki cierne, jeżeli są przypalone, to poznasz po konsystencji i zapachu oleju ze skrzyni biegów, tak? Edytowane 17 Czerwca 2009 przez woys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #4 Napisano 18 Czerwca 2009 jeżeli są luzy w dyferencjale, to czy mozna je wykasować dociągając delikatnie łożyska po obu stronach mechanizmu różnicowego? Zależy o jakich luzach mówisz. Luz na flanszach przegubów musi być, tego nie skasujesz. Żeby wyregulować luzy łożysk dyferencjału potrzebny jest specjalny klucz O jakich luzach jeszcze piszesz? używane tarczki cierne są cieńsze, do nich należy zamontować grubsze podkładki http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/248196571c8ce75f.html Obszerny temat, polecam ściągnąć serwisówkę volkswagen.msk.ru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woys Zgłoś #5 Napisano 18 Czerwca 2009 Ech, zarypię się z tą skrzynią, coś mi tam rzęzi i nie mogę dojść co, kupiłem następną używaną, zobaczymy co będzie. Serwisówki od ruskich już pociągnąłem, są po angielsku, więc muszę się wczytać.Dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #6 Napisano 18 Czerwca 2009 a nie mógłbys manuala załozyc mniej problemów nie az taki komfort jazdy ale zawsze mniejsza awaryjnosc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woys Zgłoś #7 Napisano 18 Czerwca 2009 Myślałem na ten temat, wiąże się to z przeróbkami, nie wiadomo czy o czymś się nie zapomni, a później okaże się, że potrzebnych elementów nie ma. A w ręce wpadła mi identyczna do mojej skrzynia, no i "po ptokach". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #8 Napisano 18 Czerwca 2009 no to juz temat mozna zamknac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach