konieczny1 Zgłoś #1 Napisano 15 Czerwca 2009 Witam mam problem z tym czujnikiem , raz świeci mi się kontrolka pomarańczowej konewki innym razem jak auto inaczej stanie to się nie świeci na komputerze, dziś zdiołem wtyczkę z tego czujnika jak kontrolka mi się nie świeciła i po zdjęciu tej wtyczki na kompie też się nie zaświecił błąd , więc wnioskuje że czujnik może być sprawny jaka inna przyczyna może być tej świecącej konewki , oleju jest stan idealny , pozdrawiam i dziękuje za odpowiedz :637: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lazym Zgłoś #2 Napisano 16 Czerwca 2009 hmm moze cisnienie oleju w silniku ?? mialem podobnie w 1.8t benzyna i pompa walnela ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zeus1982 Zgłoś #3 Napisano 16 Czerwca 2009 czujka zapala ci sie tylko w momecie jak raz kluczyk przekrecisz czy w czasie jazdy?? a jesli cisnienie jest zle powinna zapalac sie czerwona konewka. mi zapala sie raz na jakis czas zolta piszczy deska i tyle w temacie cisnienie bylo sprawdzane i jest ok.a tak wogole to sa 2 czujniki 1-od cisnienia a 2-gi od poziomu oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiolkor Zgłoś #4 Napisano 16 Czerwca 2009 Żółta konewka niski poziom oleju czerwona brak ciśnienia oleju (a co za tym może iść również niski stan oleju lub jego brak) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konieczny1 Zgłoś #5 Napisano 16 Czerwca 2009 zapala się pomarańczowa , stan oleju kontroluje na bieżąco , przeważnie się pali i do wczoraj myślałem że to wina czujnika , ciśnienie oleju jest ok ale jak to poprzednik napisał jest od ciśnienia drugi czujnik sam juz nie wiem co myśleć ??? ---------- Post added at 13:28 ---------- Previous post was at 13:26 ---------- a czy po zdjęciu wtyczki z czujnika jeśli czujnik jest sprawny to konewka powinna się zapalić czy nie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zeus1982 Zgłoś #6 Napisano 16 Czerwca 2009 (edytowane) no ok znawca nie jestem ale piszesz ze zdejmujesz wtyczke z czujnika.a czujnik od poziomu oleju jest chyba w srodku wiec zdejmujesz wtyczke od czujnika cisnienia oleju?? niech mnie ktos poprawi jesli sie myle.jak mi mierzyli cisnienie oleju to zaraz wlaczyla mi sie kantrolka cisnienia wszytko piszczalo i wielkie stop na wyswietlaczu. Edytowane 16 Czerwca 2009 przez zeus1982 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konieczny1 Zgłoś #7 Napisano 16 Czerwca 2009 jeśli to wtyczka od ciśnienia oleju to też nie zapaliła się kontrolka kiedy ją zdjąłem , wtyczkę tę wypiąłem od spodu auta, wydaje mi się że to od poziomu oleju ma specyficzny wygląd innego czujnika tam nie widzę, chyba żebym się mylił ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smok Zgłoś #8 Napisano 16 Czerwca 2009 (edytowane) czujnik poziomu oleju jest przykręcony od dołu miski olejowej można z niego zdjąć wtyczke po zdjęciu osłony od dołu ale to chyba nic nie da bo wtedy będzie konewka zapalała sie po każdorazowym przekręceniu stacyjki. sam walczyłem z tym czujnikiem dłuższy czas, w końcu pomogła wymiana. poszukaj na forum było juz o tym kilka tematów; a czujnik wygląda tak Edytowane 16 Czerwca 2009 przez smok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konieczny1 Zgłoś #9 Napisano 17 Czerwca 2009 A czy przy wymianie ole trzeba spuszczać cz nie ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smok Zgłoś #10 Napisano 17 Czerwca 2009 trzeba najlepiej przy wymianie to zrobic. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konieczny1 Zgłoś #11 Napisano 17 Czerwca 2009 ok dzięki to jeszcze troszkę potrwa bo nie dzawno wymieniałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszek100100 Zgłoś #12 Napisano 18 Czerwca 2009 Witam . Po zrobieniu krótkiego dystansu , wyłączam silnik i po ponowym przekręceniu kluczyka zapala sie przez chwile żółta migająca kontrola oleju sygnalizowana piszczącym sygnałem i komunikatem OLSENSR WERKSTATT. Prsze o pomoc . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #13 Napisano 18 Czerwca 2009 (edytowane) Witam . Po zrobieniu krótkiego dystansu , wyłączam silnik i po ponowym przekręceniu kluczyka zapala sie przez chwile żółta migająca kontrola oleju sygnalizowana piszczącym sygnałem i komunikatem OLSENSR WERKSTATT. Prsze o pomoc . Sprawdź przewody dochodzące do czujnika poziomu oleju (umieszczony na dole miski olejowej),jeśli są w porządku i stan oleju jest ok to czujnik do wymiany. Miałem to samo, po wymianie czujnika jest ok. Edytowane 18 Czerwca 2009 przez riccardoa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbi85 Zgłoś #14 Napisano 19 Marca 2010 Witam Jeśli wszystko jest ok to pomarańczowa kontrolka nie powinna się palić????? Bo u mnie było tak kontrolka pomarańczowa zapalała się na kilka sekund po odpaleniu i gasła, mechanik u którego byłem powiedział ze sprawdzany jest stan oleju w ten sposób. Po wymianie oleju i po wymianie uszczelki pod czujnikiem poziomu oleju bo ciekł mi olej pomarańczowa kontrolka się nie pali czy tak powinno być????????????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #15 Napisano 19 Marca 2010 Witam Jeśli wszystko jest ok to pomarańczowa kontrolka nie powinna się palić????? Bo u mnie było tak kontrolka pomarańczowa zapalała się na kilka sekund po odpaleniu i gasła, mechanik u którego byłem powiedział ze sprawdzany jest stan oleju w ten sposób. Po wymianie oleju i po wymianie uszczelki pod czujnikiem poziomu oleju bo ciekł mi olej pomarańczowa kontrolka się nie pali czy tak powinno być????????????? tak powinno być zaraz jak odpalasz auto wszystkie kontrolki gasną i nie zapalają się to jest dobry objaw - test czujnika jak jest tak jak ty piszesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Pabloo_18 Zgłoś #16 Napisano 3 Maja 2010 Witam:) jestem nowym uzytkownikiem forum. Tydzien temu kupilem passata B5fl 1.9 tdi 131km z 2002r. Nastepnego dnia po zakupie wymienilem olej( Castrol Edge norma 505.01) i filtr oleju (BOSCH). Po wyjezdzie z warsztatu wszystko bylo ok. Na drugi dzien odpalam z rana auto i po przejechaniu jakis 30m zaczelo cos piszczec i na wyswietlaczu pokazal sie napis "oil pressure, stop engine" duzy napis STOP i kontrolka oleju swiecila sie na czerwono. Zgasilem silnik, sprawdzilem poziom oleju i btlo ok. Odpalilem i pojechalem dalej i za pare metrów to samo, znowu go zgasilem, poczekalem i pojechalem dalej. Po chwili znowu zaczelo piszczec i pokazal sie ten komunikat. Zgasilem silnik, po chwili odpalilem i juz chodzil normalnie, nic sie nie pojawialo. Pojechalem na komputer i nic nie wykazalo, zadnych bledow poza spadkiem napiecia na jakims obwodzie. Mechanik powiedzial ze to moze byc czujnik cisnienia oleju, ze moze byc zawilgocony albo zniszczony. Kolejnego dnia odpalam auto i zadnych komunikatow, wszystko jest ok. I bylo tak przez nastepne 3 dni. Dzisiaj odpalam z rana auto i po przejechaniu jakis 50m sytuacja sie powtorzyla. Zgasilem silnik i po chwili odpalilem i wszystko juz bylo ok. Pozniejesze odpalania w ciagu dnia sa normalne, bez komunikatow. Mam pytanie, CO TO MOZE BYC???;/ Przelecialem chyba wszystkie posty, ale takiej sytuacji nie spotkalem. U mnie ta kontrolka oleju nie miga na tylko sie pali na czerowno. Dziekuje z gory na pomoc:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darecki_M Zgłoś #17 Napisano 6 Maja 2010 koledzy po podpięciu pod vagcom i zczytaniu błedów z licznika mam taki błąd VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 3B0 920 822 Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V16 Software Coding: 05145 Work Shop Code: WSC 43621 Additional Info: Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0X0988199 1 Fault Found: 00534 - Engine Oil Temperature Sensor (G8) 30-00 - Open or Short to B+ pojawia się on tylko po przekręceniu stacyjki.konewka oleju robi się żółta potem gaśnie odpalam silnik i jest ok do następnego przekręcenia stacyjki. silnik żadnych błędów nie łapie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #18 Napisano 6 Maja 2010 00534 - Engine Oil Temperature Sensor (G8)30-00 - Open or Short to B+ pojawia się on tylko po przekręceniu stacyjki.konewka oleju robi się żółta potem gaśnie odpalam silnik i jest ok stan oleju skontrolowałeś http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=14276&highlight=00534 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=12379&highlight=00534 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darecki_M Zgłoś #19 Napisano 6 Maja 2010 sorki ze nie napisałem że poziom oleju OK a temperatura oleju wskazuje na 155 stopni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MeCeNaS Zgłoś #20 Napisano 7 Maja 2010 Engine Oil Temperature Sensor miałem ten sam błąd w AJMie, dziś wymieniony czujnik, lata jak talala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach