peter2906 Zgłoś #1 Napisano 15 Czerwca 2009 (edytowane) Czy moze ktos powiedziec czy sprzeglo z ponizszych zdjec bedzie pasowac do mojego auta: VW Passat 1.9 TDI 131 KM AVF 2001r skrzynia 6-biegów Tutaj link do opisu tego sprzegla: http://webcat.sachs.de/?LASTPAGE=htt...bcat.sachs.de/ Zeby zaladowac nalezy kliknac z lewej strony : SACHS 3000 951 034 Chcialbym na 100% potwierdzic lub wykluczyc czy bedzie pasowac do mojego silnika. Edytowane 15 Czerwca 2009 przez peter2906 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #2 Napisano 15 Czerwca 2009 Nie wiem zbytnio o co chodzi z tym numerem VIN, nie znam niemieckiego. Wygląda ze pasuje, ale głowy nie dam. Przydał by się ktoś ze znajomością niemieckiego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter2906 Zgłoś #3 Napisano 15 Czerwca 2009 Da sie tam ustawic na dole strony j.polski.. To opis: Kod silnika : AVF do numeru podwozia : 3B-1-600000 Czas montażu (w godz.) : 4,60 Srednica [mm]: 240 Ilosć zębów: 23 Dla komponentów, patrz: lista częsci: 3082 000 566 ( Tarcza dociskowa sprzęgła / 1 sztuk ) 1864 000 461 ( Tarcza sprzęgła / 1 sztuk ) 3151 271 937 ( Łożysko zwalniające / 1 sztuk ) 4200 080 060 ( Smar (Hochleistungsgleitfett) / 1 sztuk ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #4 Napisano 15 Czerwca 2009 Czyli, jak masz numer VIN "niższy niż ten podany w opisie to pasuje a jak wyższy to niestety nie pasuje. WVWZZZ3BZ1X600000 Sprawdź tylko te znaki zaznaczone na czerwono. Jak masz przykładowo 1X309265 to pasi a jak numer jest wyższy to nie pasi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter2906 Zgłoś #5 Napisano 15 Czerwca 2009 (edytowane) Końcówka mojego nr.VIN to....3B-1-064103 Chyba powinno pasowac..?? Edytowane 15 Czerwca 2009 przez peter2906 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #6 Napisano 15 Czerwca 2009 No to pasuje. W sklepach tez tak dobierają części. Czyli po numerze VIN. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter2906 Zgłoś #7 Napisano 15 Czerwca 2009 A co ze skrzynia 5 czy 6 biegow?? Nie ma roznicy?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #8 Napisano 15 Czerwca 2009 ETKA rozgranicza sprzęgła tylko na silnik, nic o skrzyni nie wspomina. A czy przypadkiem AVF nie miał tylko 6-cio biegowych skrzyń? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #9 Napisano 15 Czerwca 2009 ...a AWX tylko 5-biegowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter2906 Zgłoś #10 Napisano 15 Czerwca 2009 (edytowane) Dzięki kolego za zainteresowanie tematem.Nie zastanawialem sie do jakich silnikow stosowali skrzynie 6-tki.Pytam bo ogladalem kilka Passatow 131 KM i mialy skrzynie 5 i 6 ale nie wiem jake mialy silniki.Moze AVF mial rzeczywiscie tylko 6...?? ---------- Post added at 22:36 ---------- Previous post was at 22:34 ---------- ...a AWX tylko 5-biegowe Wlasnie tak sobie pomyslalem.... Pozostaje jeszcze kwestia łożyska...Sachs za samo łożysko chce chyba ok.140 zł... Edytowane 15 Czerwca 2009 przez peter2906 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter2906 Zgłoś #11 Napisano 17 Czerwca 2009 Jeszcze takie pytanko...czy jest fizyczna mozliwosc zeby to sprzeglo moglo byc zamontowane w silniku 115 KM i jezdzone okolo tyg.czasu do stwierdzenia ze jednak nie jest wlasciwe?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #12 Napisano 17 Czerwca 2009 AVB ma tarcze 228 albo 230 mm występuje i taka i taka, a AVF ma tarcze 240 mm. Teoretycznie jest to możliwe, bo potrzebne jest tylko 5 mm miejsca na około, wiec powinna się ta tarcza zmieścić. Tylko właśnie mogły wystąpić problemy z działaniem tego sprzęgła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter2906 Zgłoś #13 Napisano 17 Czerwca 2009 Koles,ktory chce mi sprzedac to sprzeglo wlasnie twierdzi ze omylkowo kupili to do 115 KM i po tygodniu jazdy zdjeli i zalozyli wlasciwe..Jezeli tak faktycznie bylo to chyba nie uszkodzilo sie to podczas tygodniowej jazdy.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #14 Napisano 17 Czerwca 2009 (edytowane) Zmierz tarcze czy ma 240 mm, i pooglądaj okładziny czy nie ma na nich jakichś głębokich rys na obwodzie, ale myślę ze tydzień to za mało żeby zniszczyć tarcze. Jak nie ma widocznych śladów uszkodzeń to powinna być dobra. Wypadło by tez sprawdzić czy tarcza nie jest zwichrowana albo przypalona i sprężyna docisku czy nie jest pęknięta, bo będzie ślizgać. To chyba na tyle co do kupna używanego sprzęgła. Masz może linka do lepszych zdjęć? Bo ten docisk wygląda jakby jeździł więcej niż tylko tydzień. Edytowane 17 Czerwca 2009 przez GURAL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter2906 Zgłoś #15 Napisano 17 Czerwca 2009 Wiecej lepszych zdjec bede mial w piatek.Ugadalem sie z gosciem ze jakby bylo cos nie tak to moge mu zwrocic.. Z tego co mowi to jest praktycznie nowka,tylko ze juz montowane.. Mysle ze jest roznica dac za SACHS-a ponad 800 a 200 zl.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter2906 Zgłoś #16 Napisano 20 Czerwca 2009 (edytowane) Mam fotki z widocznymi oznaczeniami na tarczy i docisku... Nie wiem co oznaczaja te cyfry na docisku...ale bardziej mnie dziwi ze na tarczy jest wybity LUK i jest tylko jakas naklejka SACHS.. ????O co w tym chodzi i czy napewno to bedzie pasowac...?? Nie pasuja mi jakos tez te numery w porownaniu z pudelkiem.Ani katalog LUK'a ani SACHS'a nie moze ich znalezc...?? Edytowane 20 Czerwca 2009 przez peter2906 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #17 Napisano 20 Czerwca 2009 A masz może zdjęcie okładzin tarczy, albo powierzchni wewnętrznej docisku? Tylko coś mi się wydaje ze koleś próbuje Ci pocisnąć swoje stare sprzęgło, na pudelku są inne numery niż na tarczy, a na dodatek wydaje mi się ze docisk chodził kilka lat a nie tydzień. No i ta cena, tygodniowe sprzęgło za 1/4 ceny to raczej zbyt piękne żeby było prawdziwe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter2906 Zgłoś #18 Napisano 20 Czerwca 2009 Nie wiem co to za kombinacja z ta tarcza ze jest na niej logo LUK'a a naklejka SACHS'a.Chyba ze to normalne.Z tymi numerami tez juz sam nie wiem.Podobno lozysko oporowe gdzies zgubili.Wydaje mi sie ze chyba bezbieczniej bedzie kupic nowy zestaw LUK'a za 560 zl i miec spokojna glowe...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #19 Napisano 20 Czerwca 2009 Wydaje mi sie ze chyba bezbieczniej bedzie kupic nowy zestaw LUK'a za 560 zl i miec spokojna glowe...... Przynajmniej będziesz miał pewność ze masz nowe i po śmiga przez parę lat. Bo ten zestaw tak jak już pisałem wcześniej, swoje chyba już wysłużył. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter2906 Zgłoś #20 Napisano 20 Czerwca 2009 Dogadalem sie z gosciem ze wrazie czego moge zwrocic jakby nie pasowalo ale chyba nie chce mi sie tracic czasu na przesylki w ta i z powrotem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach