szef16 Zgłoś #1 Napisano 14 Czerwca 2009 Witam chciał bym sie dowiedziec jaka jest śruba w kieronic w passacie B3 zeby odkrecic chodzi mi jaki rozmiar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek- Zgłoś #2 Napisano 14 Czerwca 2009 ale chodzi Ci o nakrętkę na kolumnie kierowniczej bo jak tak to tam jest chyba na klucz 22 czyli M14 albo M16. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szef16 Zgłoś #3 Napisano 14 Czerwca 2009 tak o ta wielkie dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mpoteralski Zgłoś #4 Napisano 14 Czerwca 2009 wydaje mi sie ze 24 kolego.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #5 Napisano 14 Czerwca 2009 wydaje mi sie ze 24 kolego.. Nie chciałem się wtrącać bo nie pamiętam, ale tez wydaje mi się ze 24 mm M16x1,5. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #6 Napisano 15 Czerwca 2009 U mnie i pare innych co odkręcałem było na rozmiar 22, niezależnie nawet od rodzaju wieloklinu. ---------- Post added at 11:44 ---------- Previous post was at 01:44 ---------- eeeeeehhhhhhhh, tak to jest jak sie pisze o 2 w nocy:eek: Nasadke trzeba 24mm oczywiście miało być, a nie 22 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek839 Zgłoś #7 Napisano 15 Czerwca 2009 24 dzis odkrecałem:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mpoteralski Zgłoś #8 Napisano 15 Czerwca 2009 dzieki za punkcik;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek- Zgłoś #9 Napisano 17 Czerwca 2009 A może i faktycznie to trochę źle pamiętałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesiek1990 Zgłoś #10 Napisano 17 Czerwca 2009 A może i faktycznie to trochę źle pamiętałem. każdemu moze sie zdarzyć w oplu ostatnio odkrecałem było 22:D ale ten łopel był w ogóle jakis inny:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepito82 Zgłoś #11 Napisano 18 Czerwca 2009 Ponieważ jest to temat dotyczący kierownicy w B3 dołączę tu swojego posta zamiast tworzyć nowy temat. Chodzi o to, że u mnie klakson działa tylko w pewnym położeniu kierownicy. Po jej odkręceniu ukazał się nastepujący widok: wyjąłem ten plastik ze środka i okazuje się, że ten miedziany pierścień jest wytarty, a nawet zeszlifowany na 2/3 obwodu z kolei szczotka slizgająca się na tym pierścieniu wygląda tak Moje pytanie jest następujące: czy ktoś ma lub miał ten sam problem, czy da się temu jakos zaradzić ? Nie wydaje mi się, żeby taki sam miedziany element był możliwy do zakupu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #12 Napisano 18 Czerwca 2009 (edytowane) W ASO taki pierścień pod kierownice kosztuje ponad 100 PLN, wiec zostaje Ci zaadoptować go z jakiejś innej kierownicy. Natomiast ta szczotka jest niewymienna i trzeba założyć manetkę z dobrą szczotką. EDIT// I jeszcze lista autek które maja takie same pierścienie pod kierownica jak u Ciebie. Edytowane 18 Czerwca 2009 przez GURAL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepito82 Zgłoś #13 Napisano 18 Czerwca 2009 Jak chodzi o szczotkę to myślę, że można na nią nalutować wyprofilowany kawałek miedzianej blaszki, np. taki od płaskiej baterii 4,5 V. Co do pierścienia, jedyne co mi przychodzi do głowy to dopasować jakąś blaszaną nakretkę od słoika, ale wątpie żeby się taka znalazła. Mam nadzieję, że VW zrobił uniwersalny wymiar tego pierścienia i pasuje od kierownicy z golfa czy też innego modelu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #14 Napisano 18 Czerwca 2009 Mam nadzieję, że VW zrobił uniwersalny wymiar tego pierścienia i pasuje od kierownicy z golfa czy też innego modelu. Patrz post Nr 12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepito82 Zgłoś #15 Napisano 18 Czerwca 2009 Za to kocham Volkswagena. Maksymalna prostota i uniwersalizm. 1 część pasująca do klkunastu modeli na przestrzeni wielu lat. A właściciele innych marek w szczególności francuzów (do których nie mam szczególnych uprzedzeń) muszą zmagać się z pomysłami z piekła rodem, które powstały w głowach projektantów i konstruktorów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #16 Napisano 18 Czerwca 2009 hehe dokładnie, w elektryce jest chyba najwięcej takich historycznych elementów, np. sterownik wycieraczek montowany w niezmienionej formie od 1979 (golf 1) do 2006 roku (lupo). Nie licząc normaliów oczywiście Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach