Gość autoalex77 Zgłoś #1 Napisano 13 Czerwca 2009 Witam wszystkich . Posiadam Passka 2000 rok 1,8 20V ADR. Od pewnego czasu zaczely sie dziac dziwne rzeczy z praca silnika. Jak do tej pory silnik palil dobrze bez zarzutu. Teraz pali tez ale nie chce sie wkecac na obroty. Podlaczylem kabel do niego i wskazywalo mi blad czujnika polozenia walka rozrzadu B14. ( blad zwarcie do masy). Wyjelem czujnik Hella przeciscilem go i zmierzylem rezystancje zgodnie z zaleceniami AutoDaty czy Tolerancji. Ale wciaz jest to samo. Podejrzewam przeplywke, ale po odlaczenie jej nie ma zmian w gornym zakresie obrotow.Nie chce sie wkrecac lub opornie. Sprawdzilem rozrzad czy czasmi nie przeskoczyl. Znaki sie zgrywaja z przodu jaki i na kole zamachowym. Podmienilem czujnik Hella z drugiego silnika i nie bylo poprawy a wrecz gorzej. Takze chyba czujnik powinienem wyelilinowac. Moze to czujnik stukowy B10 !!!! Prosilbym o pomoc lub wskazowki . Dzis bede walczyl dalej z Passkiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper00 Zgłoś #2 Napisano 13 Czerwca 2009 Mam ten sam silnik od ponad roku... Przyzwyczaj się bo chyba gorszego silnika VW nie miał nigdy. Brak mocy, powolne wkręcanie się na obroty... ADR to lubi! Posiadacze ADRów nadzwyczaj często żałują że nie kupili 1,9 TDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coffin80 Zgłoś #3 Napisano 13 Czerwca 2009 (edytowane) ja nie żałuje że nie kupiłem traktora 1.9tdi ,a raczej że 1.8T, motor adr jest dobry do jazdy samemu ,po mieście itp,w trasie już gorzej z wyprzedzaniem itp tymbardziej jak sie jedzie załadowanym autem,ja jak narazie odpukać nie mam z nim problemów tylko ten brak mocy kiedy akurat jej potrzeba.... Edytowane 13 Czerwca 2009 przez coffin80 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #4 Napisano 13 Czerwca 2009 Mam ten sam silnik od ponad roku... Przyzwyczaj się bo chyba gorszego silnika VW nie miał nigdy. Brak mocy, powolne wkręcanie się na obroty... ADR to lubi! Chyba nie wiesz co piszesz A moze masz w środku silnik od poloneza kolego. ja ze swoim nie mam żadnych problemów w kwestii wkręcania się na obroty. Skoro ci muli to podepnij VAG-a i sprawdź - moze masz padnięty jakis element. Bo jak na razie to swoim tekstem tak mnie rozbawłeś że szkoda słow Podlaczylem kabel do niego i wskazywalo mi blad czujnika polozenia walka rozrzadu B14. ( blad zwarcie do masy).Wyjelem czujnik Hella przeciscilem go i zmierzylem rezystancje zgodnie z zaleceniami AutoDaty czy Tolerancji. Ale wciaz jest to samo. Kolego - umiesz czytać Skoro wyświetliło ci czujnik położenia wałka rozrzadu to po jaki H.... leziesz do czujnika halla? Czujnik wałka rozrządu masz z przodu silnika przy plastikowej pokrywie - nie sposób nie zauważyć. Natomiast czujnik halla masz z tyłu silnika (w jego dolnej części) a wtyczkę od czujnika halla pod zbiorniczkiem wyrównawczym. Coś jeszcze jest niejasne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek19854 Zgłoś #5 Napisano 13 Czerwca 2009 ja mam ADR w audiku i nie ma problemow koncern vw zrobil dobry silnik tylko jak kto oniego dba to jest pytanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unil Zgłoś #6 Napisano 13 Czerwca 2009 Witam też mama ADR-a i jestem z niego zadowolony.Wymieniałem w nim już kilka części ale wiadomo autko ma swoje latka a silniczek się kręci. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość autoalex77 Zgłoś #7 Napisano 14 Czerwca 2009 Chyba nie wiesz co piszesz A moze masz w środku silnik od poloneza kolego. ja ze swoim nie mam żadnych problemów w kwestii wkręcania się na obroty. Skoro ci muli to podepnij VAG-a i sprawdź - moze masz padnięty jakis element. Bo jak na razie to swoim tekstem tak mnie rozbawłeś że szkoda słow Kolego - umiesz czytać Skoro wyświetliło ci czujnik położenia wałka rozrzadu to po jaki H.... leziesz do czujnika halla? Czujnik wałka rozrządu masz z przodu silnika przy plastikowej pokrywie - nie sposób nie zauważyć. Natomiast czujnik halla masz z tyłu silnika (w jego dolnej części) a wtyczkę od czujnika halla pod zbiorniczkiem wyrównawczym. Coś jeszcze jest niejasne? Kolego - umiesz czytać Skoro wyświetliło ci czujnik położenia wałka rozrzadu to po jaki H.... leziesz do czujnika halla? Czujnik wałka rozrządu masz z przodu silnika przy plastikowej pokrywie - nie sposób nie zauważyć. Natomiast czujnik halla masz z tyłu silnika (w jego dolnej części) a wtyczkę od czujnika halla pod zbiorniczkiem wyrównawczym. Coś jeszcze jest niejasne? Siemka dzieki za doglebna analize mojego przypadku z ADR Podlaczylem do VAG i wyskoczyl blad o numerze : 17746 czujnik polozenia walka rozrzadu strona 1 -przerwa/zwarcie do plusa brak osprzetu /nie zwiazany ze sprzetem. Po odczytaniu z kodow usterek VAG: 17746 Czujnik polozenia walka rozrzdu CMP1 bank1 otwarty obwod,zwarcie do plusa. Jezeli bys byl laskawy wytlumaczyc mi co to jest za usterka ktorego czujnika ? bede wdzieczny za twoj profesjonalizm. Z gory dziekuje . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #8 Napisano 15 Czerwca 2009 Jezeli bys byl laskawy wytlumaczyc mi co to jest za usterka ktorego czujnika ? bede wdzieczny za twoj profesjonalizm. Z gory dziekuje . Kolego - czytasz co piszę? Byłem już łaskaw wcześniej wytłumaczyć ci o co chodzi ... Czujnik wałka rozrządu masz z przodu silnika przy plastikowej pokrywie - nie sposób nie zauważyć. No jak mam prościej to wytłumaczyć? Zdjęcie wrzucić? Stojąc z przodu silnika i patrząc na osłonę paska rozrządu - widać przewód i wtyczkę w górnej częsci silnika - tam jest ten czujnik. ps: jak nie znajdziesz, to pójdę i strzelę fotę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość autoalex77 Zgłoś #9 Napisano 15 Czerwca 2009 Kolego - czytasz co piszę? Byłem już łaskaw wcześniej wytłumaczyć ci o co chodzi ... No jak mam prościej to wytłumaczyć? Zdjęcie wrzucić? Stojąc z przodu silnika i patrząc na osłonę paska rozrządu - widać przewód i wtyczkę w górnej częsci silnika - tam jest ten czujnik. ps: jak nie znajdziesz, to pójdę i strzelę fotę. Czujnik wałka rozrządu masz z przodu silnika przy plastikowej pokrywie - nie sposób nie zauważyć. Dzieki za podpowiedz . To jest numer Boscha 0 232 101 024 tego czujnika . Moze sie ktos orientuje ile kosztuje nowy Boscha ? Bylbym wdzieczny za podanie ceny ? ---------- Post added at 12:00 ---------- Previous post was at 11:58 ---------- Dzieki za podpowiedz .To jest numer Boscha 0 232 101 024 tego czujnika . Moze sie ktos orientuje ile kosztuje nowy Boscha ? Bylbym wdzieczny za podanie ceny ? Napisał Danek75 Zobacz postCzujnik wałka rozrządu masz z przodu silnika przy plastikowej pokrywie - nie sposób nie zauważyć. Zapomnialem dodac ze on pasuje do 80% procent silnikow benzynpwych VW Grupy takze chyba nie jest najdrozszy? Sprawdzilem na podstawie ESI-Bosch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach