pablo01 Zgłoś #1 Napisano 12 Czerwca 2009 (edytowane) Problem z wyjęciem misy olejowej. Po odkręceniu wszystkich widocznych śrub nie mogę wyciągnąć miski. lekko się rusza, ale nie chce wyjść. Boję sie robić to na siłę żeby czegoś nie uszkodzić. Czy oprucz śrub są jeszcze jakieś ukryte zaczepy. Może ktoś posiada schemat montażowy. Silnik TDI ATJ 115KM B5. Edytowane 12 Czerwca 2009 przez pablo01 pomyłka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robcyk Zgłoś #2 Napisano 12 Czerwca 2009 Pablo01 żeby wyciagnąć miske musisz odkrecić śruby na łapach od poduszki i lekko podnieść silnik no chyba że sanki spróbujesz obniżyć ) inaczej nie wyjmiesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablo01 Zgłoś #3 Napisano 12 Czerwca 2009 Poduszki odkręcone, silnik podlewarowany. Chodzi o to że miska porusza się tylko parę mm. i nic dalej. Może jakaś ukryta śruba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robcyk Zgłoś #4 Napisano 12 Czerwca 2009 Poduszki odkręcone, silnik podlewarowany. Chodzi o to że miska porusza się tylko parę mm. i nic dalej. Może jakaś ukryta śruba. Zapodaje rysunek twojego motoru. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #5 Napisano 12 Czerwca 2009 (edytowane) Poczytaj klik i to klik Wprawdzie pierwszy post dotyczy silnika 1.8t ale też są kłopoty ze zdjęciem miski. Edytowane 12 Czerwca 2009 przez J@ceq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablo01 Zgłoś #6 Napisano 12 Czerwca 2009 Dzięki za podpowiedz. Co prawda kształt miski wydaje mi się inny, ale już ściągam program ETKA 07 i mam nadzieję znależdz tam odpowiedz. Dzięki za pomoc i podpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zippo68 Zgłoś #7 Napisano 13 Czerwca 2009 (edytowane) Nie wiem jak jest w Twoim silniku, ale w 2,5 TDI są dwie śrubki od strony sprzęgła i żeby je odkręcić trzeba pokręcić silnikiem i wyszukać odpowiednie miejsce w dwumasie-jest tam takie wyżłobienie przez które można dojść. Najpierw jedna śrubka przekręcić lekko silnik i druga. Fatalny dostęp. Trzeba się wyposażyć w długi mocny imbus. Według Etki one tam są. Z zakręceniem są jeszcze większe jaja Edytowane 13 Czerwca 2009 przez zippo68 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach