Skocz do zawartości
Gość 1,8T

Gdzie znajduje się zbiorniczek płynu do wspomagania

Rekomendowane odpowiedzi

Gość 1,8T

gdzie znajduje się zbiorniczek do wspomagania

i ile wchodzi plunu do całego ukladu wspomagania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zbiorniczek jest koło zbiornika na płyn do szyb - to taki mały, kwadratowy (z jasnego plastiku). A ile wchodzi, to nie wiem- zobacz w instrukcji :cwaniak:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Warunki sprawdzania poziomu oleju do wspomagania:

 

Sprawdzenie musi być dokonane gdy olej jest zimny i ciepły

- (zimny) temperatura zewnętrzna

- silnik powinien być zimny i unieruchomiony

- koła jazdy ustawione na wprost

(Odkręcić korek/bagnecik - wytrzeć do sucha - zakręcić i odkręcić - sprawdzić)

Poziom oleju powinien znajdować się na znaku MIN - lub do 2mm powyżej MIN

 

- (ciepły) temperatura oleju powinna być około +50°C

- przejechać samochodem pewien odcinek drogi aby zagrzać olej do temp.

- sprawdzenia dokonać przy włączonym silniku obroty biegu jałowego

(Odkręcić korek/bagnecik - wytrzeć do sucha - zakręcić i odkręcić - sprawdzić)

Poziom oleju powinien znajdować się pomiędzy znakami MIN i MAX

 

:!:DOLEWAĆ tylko czystego świeżego identycznego oleju (nadmiar oleju usunąć strzykawką) do układu wspomagania wchodzi (w zależnosci od wersji) 1-1,5 litra oleju

(olej hydrauliczny G002 000 VW) (czerwony lub zielony)

 

img4728apj4.th.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość cichy.pl

ja mam Zielony olej do wspomagania zkupiony w serwisie VW a poziom mam na max (czyli muszę odlać troche)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pre_pl

G002000 już nie robią, w ASO (VW, Skody, Audi) kupisz za 40 zł oryginalny (butelka 1L) : G004000. Taka butla wystarczy Ci na dolanie i jeszcze trochę zostanie.

 

Kolor zielony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marek - nie zrozum mnie źle, bo na pewno sam wiesz, jaki masz samochód, ale skoro to 1.8T, to pompę ABS-u powinieneś mieć 12-o kanałową, a ta na zdjeciu to "osemka". No chyba, ze to nie twojego silnka zdjecie - to przepraszam :wstyd::przestraszony:

A zainteresowało mnie to dlatego, bo znajomemu padła i szuka. No i właśnie trafić 12-o kanałową jest bardzo ciężko, nawet na allegro, a jak już jest to cena też jest konkretna - no i stad moje spostrzeżenie ;):ok::evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
że to nie twojego silnka zdjecie - to przepraszam

Jak najbardziej jest to moje zdjęcie 18T B5 3BG 2001/AWT (nawet lakier nadwozia widać) :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK :ok: - zwracam honor. Choć i tak ta pompa jest inna (mniemam, ze nowsza, więc dlatego ma ciut inne rozwiazanie). Zbytnio się nie znam, ale u ciebie prawdopodobnie "sparowane" są te przewody, bo widzę ich only 6. Ale spoko - nie będę się sprzeczał. Jak wyskocze w końcu z zakupem auta powyzej 2002 roku, to się poduczę :evil::cwaniak: PZDR.... :vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności