Skocz do zawartości
koniu38

Prośba o opis błędów, kontynuacja tematu problem z ruszaniem 1.8 benz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z moim passatem, a sprawa wygląda to następująco:

 

Jak normalnie odpalę jest wszystko ok, wrzucam jedynkę puszczam sprzęgło ,próbuję powoli przygazować to leciutko ruszy po czym szybko zaczyna się dusić i nie chce jechać(nie gaśnie, po prostu jakby był na luzie).

 

Proszę o pomoc. Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Edytowane przez koniu38

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koniu38 Przyczyn może być wiele; podłącz auto pod VAG-a, zobaczysz jakie błędy "wyrzuci".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak dojadę do tego VAG'a.

 

Ale na razie dzięki po sprawdzeniu się odezwę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem jak dojadę do tego VAG'a.

 

Ale na razie dzięki po sprawdzeniu się odezwę.

 

W regionie gdzie mieszkasz nie ma nikogo z Forum, kto może podpiąć wtyczkę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisałem temat na dolnośląskim jak na razie cisza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a moze sprzeglo sieslizga?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem diagnostykę vag (tzn krecikwzt za co mu bardzo dziękuję) i o to są te błędy

 

16500 - czujnik cieczy chłodzącej

18010 - źródła zasilania term 30 niskie napięcie

17916 - adaptacja przepustnicy

01247 - zawór karnistra regulatora odpowietrzającego EVAP N115

01273 - Nawiew świeżego powietrza V2

00771 - czujnik poziomu paliwa

01330 - Centralny komputer sterujący komfortu

00928 - mechanizm zamka centralnego drzwi kierowcy

 

To wszystko znalazłem, teraz mam do Was pytanie - Co zrobić żeby tego nie było?

 

Oczywiście nagrodzę punkcikami

 

Proszę o odpowiedź z góry dziękuję i pozdrawiam

 

P.S Szukałem odpowiedzi na to i znalazłem tylko że mam zmienić przepustnicę i czujnik g62, reszty nie wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba zrobić adaptację nie wymienić.Kolega aku chyba odłączał.Raczej to nie będzie sprawa elektroniki tylko faktycznie sprzęgło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No adaptacje pomyliło mi sie, Aku też odłączałem .Ale co wskazuje na to że to sprzęgło może być przyczyną? Ostatnio też nie wiem sam jak to się stało, ale przejechałem parę kółek w okół domu bez mniejszych problemów. A może to być wina przepustnicy?

Edytowane przez koniu38

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to jak kolega się wpinał vag-iem to nie mógł zrobić adaptacji?Po każdym odłączeniu aku,trzeba ją robić.Bez adaptacji się dusi trochę przy ruszaniu,ale da się jechać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to jak kolega się wpinał vag-iem to nie mógł zrobić adaptacji?Po każdym odłączeniu aku,trzeba ją robić.Bez adaptacji się dusi trochę przy ruszaniu,ale da się jechać.

 

Karol z całym szacunkiem ale dlaczego twierdzisz ze trzeba robić adaptacje za każdym razem ? Ja u siebie robiłem tylko po czyszczeniu , ale to i tak nie było konieczne ponieważ za każdym razem sama się adoptuje. Robiłem różne rzeczy u siebie i nie raz odpinałem aku i nigdy nie musiałem robić ręcznej adaptacji. Za każdym razem jest tak samo , tzn adoptuje się sama.

 

---------- Post added at 09:04 ---------- Previous post was at 08:59 ----------

 

16500 - czujnik cieczy chłodzącej

 

Damian , mogłeś porównać temperaturę jaka masz na zegarach i jaka wskazuje Vag to by już Ci wyjaśniło jedne problem. Jak jak miałem wlanienty czujnik to ADR rożnie się zachowywał , co prawda nie były to problemy takie jak ty masz no ale lepiej to zrobić dla świętego spokoju.

Co do Twojego opisu to tez bym obstawiał sprzęgło...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

KLEMA6 popieram to co napisałes odnośnie adaptacji przepustnicy.Ja rownież odłączałem akumulator kilka razy i żadnej adaptacji nie musiałem robić.Obroty idealnie na 840 i są stabilne,oczywiście po rozgrzaniu . Też stawiam na sprzęgło.Pozdrawiam!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam a czy można to jakoś sprawdzić czy to wina sprzęgła ? Jeśli nie to co bym musiał w nim wymienić ? pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam a czy można to jakoś sprawdzić czy to wina sprzęgła ? Jeśli nie to co bym musiał w nim wymienić ? pozdrawiam

 

Jak ściągniesz skrzynie to zobaczysz co jest nie tak , nie ma chyba sposobu na określenie dokładnej przyczyny bez demontażu skrzyni. To może być tarcza , docisk lub łożysko , tak wiec bez ściągania nie da rady. Tak dla pocieszenia dodam ze każdego z nas to czeka prędzej czy później ale jest to nieuniknione :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przypomniało mi się że, jak miałem te problemy z ruszaniem to nawet na wolnych obrotach w przedziale od 1000 do 3000 tys.obr. jak dodawałem gazu to też przerywało. Myślę że muszę sprawdzić podstawowe rzeczy takie jak filtry tylko, że muszę poszukać gdzie one się znajdują bo jestem zielony. A po za tym to za parę dni odbieram tablice rejestracyjne i dowód i spokojnie będę mógł sobie jeździć. Ale jak na razie to bardzo dziękuje za pomoc i pozdrawiam.

Edytowane przez koniu38
ort

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam taki sam problem jak Koniu38 tzn kiedy odpale samochod po nocy obroty na poczatku troche szaleja ale po chwili sie normuja. Kiedy wrzuce bieg i zaczynam ruszac szybko zaczyna się dusić i nie chce jechać czasami nawet zgasnie ale taki problem wystepuje tylko przy pierwszym odpaleniu po nocy pozniej przez caly dzien nie ma z tym problemu. Czy moze mi ktos cos doradzic. Podpinalem sie pod Vaga ale nic mi nie pokazalo odnosnie silnika wyskoczyl mi tylko blad od centralnego zamka. Dodam jeszcze ze wszystkie filtry sa wymienione, odma wymieniona i przeczyszczona przepustnica ale jakims preparatem bez demontarzu. Autko jezdzi na gazie na ktorym zrobilem moze jakies 40 tys km. Prosze o pomoc!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności