Gość vipmaciek Zgłoś #1 Napisano 6 Czerwca 2009 witam czy uszkodzony przedni prawy przegub moze przyczynic sie do tego ze samochód po wrzuceniu biegu "jedynki" nie jedzie ? skrzyna napewno jest dobra slychac jak wrzuca biegi jednak po zwolnienie pedału sprzegła samochod stoi pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mej Zgłoś #2 Napisano 6 Czerwca 2009 takie sa objawy uszkodzonego przegubu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
farszu Zgłoś #3 Napisano 10 Czerwca 2009 walnoł przegób na 100% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #4 Napisano 10 Czerwca 2009 Poprawnie: "walnął przegub na 100%" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
margmi Zgłoś #5 Napisano 10 Czerwca 2009 Nie wiem co Wy robicie z tymi przegubami, ale ja jeżdże z "chrupiącym" lewym od 40tys km, prawy "chrupie" 20tys i poza tym że hałasują nic się nie dzieje. W zimie byłem w górach i na serpentynach dostały mocno, sam się zastanawiałem kiedy stanę. Przeguby to oryginały, może te mimo objawów zużycia mają większą trwałość. I żeby nie było, mam dwa nowe na wymiane - zamienniki (ale przy cenie oryginału nawet przy oddaniu starego, oryginał mija się z celem) i zamierzam je w końcu wymienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NODDI11 Zgłoś #6 Napisano 24 Kwietnia 2010 samochód po wrzuceniu biegu "jedynki" nie jedzie Ja tak miałem, uszkodzona wtedy była flansza półosi (najprawdopodobniej uległa uszkodzeniu w skutek wypadku) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasfalt Zgłoś #7 Napisano 24 Kwietnia 2010 to Ty kolego twardziel jestes jak jezdzisz z chrupiącymi przegubami po górach:D niektórzy jednak wolą mieć sprawne auto bo gdybys stracił napęd w górach to pozostaje sie tylko mocno trzymac:P u mnie chrupał od zeszłych wakacji a w zimę dodatkowo go doprawiłem.teraz wymieniony na nowy i cisza podstawa to dbać o szczelność osłon a przeguby wytrzymają wtedy baaardzo długo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #8 Napisano 24 Kwietnia 2010 Nie wiem co Wy robicie z tymi przegubami, poczekaj jak Ci zablokuje kolo w czasie jazdy, moze nikogo nie zabijesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
muzioreq Zgłoś #9 Napisano 24 Kwietnia 2010 To na 100% przegub, a tak na marginesie podnieś jedno kolo z przodu i odpal auto i spróbuj jechać, tak samo jest jak rozleci się przegub Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #10 Napisano 24 Kwietnia 2010 To na 100% przegub, a tak na marginesie podnieś jedno kolo z przodu i odpal auto i spróbuj jechać, tak samo jest jak rozleci się przegub ciekawa teoria Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
muzioreq Zgłoś #11 Napisano 24 Kwietnia 2010 dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaka020397 Zgłoś #12 Napisano 25 Kwietnia 2010 miałem to samo przegub możesz mieć dobry (chyba że stukał wcześniej) u mnie przegub wysunął się podczas jazdy po nierównościach a powodem było to że nie założono mi pierścienia segera przy wymianie osłony przegubu ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sensor Zgłoś #13 Napisano 29 Kwietnia 2010 Witam Czy padający przegub mmoże byc powodem bujania samochodem. Objawia sie to przy wolnej jeździe. Przy szybszej nie jest to aż tak odczuwalne. Czy moze barddziej podchodzi to pod babel na oponie badz niewywazenie kół? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #14 Napisano 29 Kwietnia 2010 Witam Czy padający przegub mmoże byc powodem bujania samochodem. Objawia sie to przy wolnej jeździe. Przy szybszej nie jest to aż tak odczuwalne. Czy moze barddziej podchodzi to pod babel na oponie badz niewywazenie kół? uszkodzony przegub napewno nie jest powodem bujania samochodu a tym bardziej babel te zeczy co wymieniles to przegub _ chrupie przy skrecie babel na oponie wprowadza auto w wibracje tak samo niewywazenie kol bujanie samochodu to objaw konczacych sie amortyzatorow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dodi Zgłoś #15 Napisano 30 Kwietnia 2010 Hey uważaj bo może doprowadzić to za zablokowania koła... a wiadomo co wtedy. dodi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sensor Zgłoś #16 Napisano 30 Kwietnia 2010 Dzięki za info. Mysle że to nie amory gdyż wcześniej miałem ten sam objaw. Na weekend przy wymianie sprężyn zostały i one wymienione. Skłaniam sie wiec jednak ku temu że to przegub, a wiec kolejeny wydatek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej24499 Zgłoś #17 Napisano 12 Maja 2012 Odświeże temat bo nigdzie nie uzyskalem odpowiedzi. Mam taki problem, że podczas przyspieszania na 4 i 5 biegu buda podskakuje i czuć jakby przerwy w dostawie mocy ale nie jest to napewno z winy silnika a z układu napędowego(skrzynia polosie, przeguby) Czuć szarpanie i podskakiwanie calego ukladu napędowego. Mechanik mówi że intensywnie wyeksploatowany przegub może dawać takie objawy(prawy ma luz ale nie strzela podczas jazdy na skręconych kołach) Objawy pojawily się o dziwo po wymianie sprzęgła i dwumasy. Skrzynia wyciagana byla już dwa razy a dwumase oddalem raz do regeneracji a potem do reklamacji i teraz dalej jest to samo. Slychać jeszcze charczenie z okolicy drązka zmiany biegów ktore ustaje po wciśnięciu sprzęgła(dźwięk jest mniej słyszalny w porownaniu do tego co bylo po pierwszej próbie regeneracji, ale dalej jest) Najgorsze jest to podskakiwanie i szarpanie podczas ktorego jakieś dźwieki ewidentnie wydobywają się ze skrzyni. Nie wiem juz co robić z kieszeni mi się już niecale 2tys sypneło wiec proszę Was o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal44 Zgłoś #18 Napisano 13 Maja 2012 Mam taki problem, że podczas przyspieszania na 4 i 5 biegu buda podskakuje i czuć jakby przerwy w dostawie mocy mi to bardziej wygląda na sprzęgło niż przegub, ale jak mówisz, że masz nowe to dziwne trochę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guiro Zgłoś #19 Napisano 13 Maja 2012 Ja tak miałem, jak mi półośka wypadła z przegubu, wystarczyło na nowo zaczepić sprawnym zabezpieczeniem i jak nowy.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej24499 Zgłoś #20 Napisano 13 Maja 2012 mi to bardziej wygląda na sprzęgło niż przegub, ale jak mówisz, że masz nowe to dziwne trochę Sprzęgło się nie ślizga jeśli o to Ci chodzi. Tarcza była też wyjmowana no i jest w idealnym, stanie. Ja tak miałem, jak mi półośka wypadła z przegubu, wystarczyło na nowo zaczepić sprawnym zabezpieczeniem i jak nowy.. Dzięki. Czyli to jednak może być przegub Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach