Skocz do zawartości
gerwazy007

Pokrywa zaworów, wycieki przy uszczelkach

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, sprowadziłem miesiąc temu samochód z Niemiec. Jest to mój pierwszy samochód. Jedyna jego wada: to nieszczelność uszczelek w pokrywie zaworów jednej i drugiej (mam nadzieję że dobrze to napisałem). W serwisie powiedzieli że samych uszczelek nie wymienia się, a tylko całą pokrywę. Spoczątku zalał mi to silikonem jedną. Wracając do domu zaczął się palić olej. Więc wróciłem do mechanika i wymienił mi na używaną pokrywę za 200zł, ale dzisiaj zauważyłem że znów są jakieś zacieki.

Szczerze to problem tej pokrywy zauważył mechanik, wczesniej wyciskalem spokojnie 220/h a po jego zmianach tylko 180 da się a później spada moc...

Jak mi mówił mechanik to nowe pokrywy to koszt ok 1000zł.

Powiedzcie proszę bo jestem w tym zielony, czy rzeczywiscie samych uszczelek sie nie wymienia?

 

---------- Post added at 12:27 ---------- Previous post was at 12:24 ----------

 

aha i coś mi się wydaję że za dużo kopci z rury wydechowej. Czy to może być przyczyna wyciek oleju?

Edytowane przez gerwazy007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam... z tego co mi wiadomo wystarczy wymienic uszczelki .

Sam ostatnio wymienialem i jest ok :)

pozdrawiam

Rafał B3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powiedzcie proszę bo jestem w tym zielony, czy rzeczywiscie samych uszczelek sie nie wymienia?

W serwisie to na pewno samych uszczelek nie dostaniesz (uszczelka występuje z pokrywa jako całość), próbuj pytać po sklepach może ktoś robi takie uszczelki.

Witam... z tego co mi wiadomo wystarczy wymienic uszczelki .

Sam ostatnio wymienialem i jest ok

Tak ale w B3, w B5 sprawa jest bardziej skomplikowana.

 

EDIT//

 

Właśnie sprawdziłem w etce, i znalazłem tam coś takiego B059198025 lub 059198025- komplet uszczelek do pokrywy rozrządu, silniki AFB, AKN.