Skocz do zawartości
tomson

Problem z odpalaniem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem z odpaleniem gdy autko stoi pod górkę,tyłem do dołu wystarczy godzina i są problemy wtedy muszę znależć jakieś płaskie miejsce zjechać i długooooo kręcić rozrusznikiem żeby odpalił.Myślę że schodzi paliwo tylko gdzie leży przyczyna miał ktoś podobny problem?Za dobre rady serdeczne dzięki ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może pytanie wyda ci się dziwne ale jakie paliwo lejesz tzn. Verwe shell V-power czy zwykłego diesla?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwykłego diesla staram się lać na sprawdzonej stacji shela.Poza tym przypadkiem auto pali

od kopa zima lato.Gdzieś schodzi paliwo tylko nie wiem czy nie trzyma tandem pompa czy ta w zbiorniku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze to z twojego opisu wynika ze masz autko na pompowtryskach wiec pomopy tam jako takiej nie uswiadczysz :)

po drugie mysle ze ten problem był juz nie raz na forum wystarczy szukajki uzyc ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mialem dokladnie to samo po wymianie filtra paliwa. Troche sie 'moczyl'... zdjelismy go (filtr) i zalozylismy ponownie i juz jest wszystko cacy. Zauwazylem wtedy ze pompa w zbiorniku ktora slychac normalnie przed zaplonem nie uruchamiala sie wogole (Nie bylo tego sssssyyyyyk).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie kazdy AJM ma pompe w baku, jest za to zaworek zwrotny i moze on szwankuje. Jesli tak to zalóż zaraz przed bakiem kolejny lub uszczelnij uklad. Dobrze kolega radzi - filtr paliwa najsłabszym punktem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A zanim zrobisz cokolwiek poczytaj klik.

Jest troszkę tych tematów. :D

Edytowane przez J@ceq
poprawiony link

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
po pierwsze to z twojego opisu wynika ze masz autko na pompowtryskach wiec pomopy tam jako takiej nie uswiadczysz

Są i to dwie więc nie pisz jeśli nie wiesz pompowtryski nie służą do zaciągania paliwa z baku

 

Tomson pytałem się o paliwo ponieważ borykałem się przez pół roku z tym problemem nie mogłem odpalić choć później się okazało że problem zaczął występować i na płaskim terenie ale lałem właśnie paliwo "uszlachetnione" jak zmieniłem na zwykła ropę problem jak ręką odjął może zmień z shella na lotosa lub zwykłego orlena ja na shellu nie tankuję w ogóle choć są jeszcze miejsca w Polsce gdzie po ustawieniu po skosie auto nie odpala ale skos nie z góry na dół ale przechył całego auta na prawą stronę nawet minimalny

Edytowane przez wiolkor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukałem podobnych tematów ale nie znalazłem Jacku próbowałem wejść w twoje /klik/ ale nie jest aktywne.Mój motor to 115KM-PD i ma dwie pompy jedna jest w zbiorniku a druga razem z waqu pompą w głowicy chyba że się mylę?jak tak to proszę o poprawkę.Byłem właśnie u pompiarza i powiedział że któraś jest już słaba ale nie sprawdzał tylko to są jego

domniemania ja myślę że to może być jakiś zaworek powrotu tylko gdzie on się znajduje?

Dodam że autko śmiga całkiem dobrze i rano też dobrze odpala.Jutro zobaczę jak wygląda filtr paliwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Są i to dwie więc nie pisz jeśli nie wiesz pompowtryski nie służą do zaciągania paliwa z baku

 

Tomson pytałem się o paliwo ponieważ borykałem się przez pół roku z tym problemem nie mogłem odpalić choć później się okazało że problem zaczął występować i na płaskim terenie ale lałem właśnie paliwo "uszlachetnione" jak zmieniłem na zwykła ropę problem jak ręką odjął może zmień z shella na lotosa lub zwykłego orlena ja na shellu nie tankuję w ogóle choć są jeszcze miejsca w Polsce gdzie po ustawieniu po skosie auto nie odpala ale skos nie z góry na dół ale przechył całego auta na prawą stronę nawet minimalny

chodziło mi o pompe typu takiego jak w normalnym TDi

z tego co wiem pompowtryskiwacze jak nazwa wskazuje same powinny pobierac i wtryskac paliwo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Szukałem podobnych tematów ale nie znalazłem Jacku próbowałem wejść w twoje /klik/ ale nie jest aktywne.

Rzeczywiście, ale zawsze linka sprawdzam i po wklejeniu był aktywny. Poprawiony Klik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Jacku za lekturę ale problem w tym że ludzie piszą co im dolega ale nie piszą jak usuną problem i co było jego przyczyną,nic z tych wątków nie wynika a tak apropo to był

jeden od kolegi ( Now3y-pl) ale jego motor to 110-tka i też bez odpowiedzi na temat rezultatów naprawy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podpinam się pod temat Jestem szczęśliwym posiadaczem AJM ;) i interesuje mnie jak zdiagnozować tandem pompę chodzi mi oto pod który króciec podłącza się manometr aby sprawdzić podciśnienie , i jeszcze jedno gdzie znajduje się ten zaworek zwrotny . Za odpowiedzi będę wdzięczny (przeszukałem już forum i nic w tym temacie )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to zaworek zwrotny był montowany w ATJ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WITAM ja mam pytanie czy ktos z was może mi pomuc chodzi mi mianowicie o kod silnika mam b6 z kodem bkp i chcę wiem ze prawdopodobnie był już wymieniany silnik.PROSZE jesli ktos może mi cos więcej powiedzieć albo doradzić będe wdzięczny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość cran86

wygląda na to ze pompa wtryskowa nie podaje paliwa.chciał bym sie dowiedziec jak opowietrzyc dissla :confused:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj zalać najpierw samą pompę np. strzykawką skoro stał tyle czasu to możliwe ,że jest sucha i nie może zaciągnąć paliwa ze zbiornika. Następnie luzujesz rurki przy wtryskach i kręcisz rozrusznikiem do momentu aż poleci z nich paliwo. To by było na tyle:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja od dwóch dni rano musze dłuzej pokręcić (3-4sek) auto przy kręceniu załapuje

ale nie odpala od razu. Dodam ze do teraz pomimo dużych mrozów paliło na dotyk(nie wiem czy trzebabyło mu pół przekręcenia) i od razu odpalał. Teraz problem pojawił sie rano. Zobacze jutro jak będzie, moze zbieg okolicznośći. pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to zaworek zwrotny był montowany w ATJ.

Dzieki kolego . Niestety tak trafiłem z rocznikiem że nie ma pompy w zbiorniku i nie ma zaworka zwrotnego na zasilaniu do pompy vacum . I szukaj ? gdzie i jak cofa się paliwo .A na spryciarzy wymieniaczy Mnie nie stać.Pszeszukałem forum i jest wiele ewentualności.Jak trafię to opiszę ten przypadek (bo bez urazy ale wiekszość postów jest pisana przez gości którzy coś tam gdzieś tam usłyszeli .Ale też jest paru Forumowiczów którzy znają się rzeczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączam się do tego wątku,bo wydaje sie że trochę mam podobny problem. Wczoraj podczas jazdy pasek (B5 tdi 110KM) nagle zgasł. Nie było wcześniej żadnych objawów, że coś się dzieje. Nie pomagało odczekanie aby ostygnął, po godzinie pojawił się mechanik z lawetą i zabrał się za niego w warsztacie. Dziś rano przywiózł i wszystko grało, do momentu, aż po przejechaniu około 30km zapaliła się kontrolka od świec żarowych. Zatrzymałem auto i ponownie uruchamiam, aby zobaczyć co będzie się działo i gdy silnik pracował, po ok 30 sek kontrolka znowu zapaliła. Dojechałem do domu i po chwili wsiadam chcę zapalić i nic Po trzeciej próbie zaskoczyło, a kontrolka od świec nie zapaliła się więcej. Co za ulga.Po paru godzinach chciałem znowu wyskoczyć gdzieś autem, auto niestety. Po wyjechaniu z garażu, pasek zgasł i nie pali w ogóle. To samo się dzieje, co wczoraj. Mechanik wcześniej mówił, że coś poruszał koło jakiegoś sterownika koło pompy wtryskowej, psiknął PLAKIEM w rurę od powietrza i zaskoczyło. W tym kłopot, że właśnie wyjechał na dwa tygodnie i nie mam do kogo się zwrócić.....Dzięki za sugestie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności