tomson Zgłoś #1 Napisano 3 Czerwca 2009 Witam Mam problem z odpaleniem gdy autko stoi pod górkę,tyłem do dołu wystarczy godzina i są problemy wtedy muszę znależć jakieś płaskie miejsce zjechać i długooooo kręcić rozrusznikiem żeby odpalił.Myślę że schodzi paliwo tylko gdzie leży przyczyna miał ktoś podobny problem?Za dobre rady serdeczne dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiolkor Zgłoś #2 Napisano 3 Czerwca 2009 może pytanie wyda ci się dziwne ale jakie paliwo lejesz tzn. Verwe shell V-power czy zwykłego diesla? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomson Zgłoś #3 Napisano 3 Czerwca 2009 Zwykłego diesla staram się lać na sprawdzonej stacji shela.Poza tym przypadkiem auto pali od kopa zima lato.Gdzieś schodzi paliwo tylko nie wiem czy nie trzyma tandem pompa czy ta w zbiorniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 3 Czerwca 2009 po pierwsze to z twojego opisu wynika ze masz autko na pompowtryskach wiec pomopy tam jako takiej nie uswiadczysz po drugie mysle ze ten problem był juz nie raz na forum wystarczy szukajki uzyc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pimpciak Zgłoś #5 Napisano 3 Czerwca 2009 Mialem dokladnie to samo po wymianie filtra paliwa. Troche sie 'moczyl'... zdjelismy go (filtr) i zalozylismy ponownie i juz jest wszystko cacy. Zauwazylem wtedy ze pompa w zbiorniku ktora slychac normalnie przed zaplonem nie uruchamiala sie wogole (Nie bylo tego sssssyyyyyk). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomlib Zgłoś #6 Napisano 3 Czerwca 2009 nie kazdy AJM ma pompe w baku, jest za to zaworek zwrotny i moze on szwankuje. Jesli tak to zalóż zaraz przed bakiem kolejny lub uszczelnij uklad. Dobrze kolega radzi - filtr paliwa najsłabszym punktem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #7 Napisano 3 Czerwca 2009 (edytowane) A zanim zrobisz cokolwiek poczytaj klik. Jest troszkę tych tematów. Edytowane 3 Czerwca 2009 przez J@ceq poprawiony link Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiolkor Zgłoś #8 Napisano 3 Czerwca 2009 (edytowane) po pierwsze to z twojego opisu wynika ze masz autko na pompowtryskach wiec pomopy tam jako takiej nie uswiadczysz Są i to dwie więc nie pisz jeśli nie wiesz pompowtryski nie służą do zaciągania paliwa z baku Tomson pytałem się o paliwo ponieważ borykałem się przez pół roku z tym problemem nie mogłem odpalić choć później się okazało że problem zaczął występować i na płaskim terenie ale lałem właśnie paliwo "uszlachetnione" jak zmieniłem na zwykła ropę problem jak ręką odjął może zmień z shella na lotosa lub zwykłego orlena ja na shellu nie tankuję w ogóle choć są jeszcze miejsca w Polsce gdzie po ustawieniu po skosie auto nie odpala ale skos nie z góry na dół ale przechył całego auta na prawą stronę nawet minimalny Edytowane 3 Czerwca 2009 przez wiolkor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomson Zgłoś #9 Napisano 3 Czerwca 2009 Szukałem podobnych tematów ale nie znalazłem Jacku próbowałem wejść w twoje /klik/ ale nie jest aktywne.Mój motor to 115KM-PD i ma dwie pompy jedna jest w zbiorniku a druga razem z waqu pompą w głowicy chyba że się mylę?jak tak to proszę o poprawkę.Byłem właśnie u pompiarza i powiedział że któraś jest już słaba ale nie sprawdzał tylko to są jego domniemania ja myślę że to może być jakiś zaworek powrotu tylko gdzie on się znajduje? Dodam że autko śmiga całkiem dobrze i rano też dobrze odpala.Jutro zobaczę jak wygląda filtr paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #10 Napisano 3 Czerwca 2009 Są i to dwie więc nie pisz jeśli nie wiesz pompowtryski nie służą do zaciągania paliwa z baku Tomson pytałem się o paliwo ponieważ borykałem się przez pół roku z tym problemem nie mogłem odpalić choć później się okazało że problem zaczął występować i na płaskim terenie ale lałem właśnie paliwo "uszlachetnione" jak zmieniłem na zwykła ropę problem jak ręką odjął może zmień z shella na lotosa lub zwykłego orlena ja na shellu nie tankuję w ogóle choć są jeszcze miejsca w Polsce gdzie po ustawieniu po skosie auto nie odpala ale skos nie z góry na dół ale przechył całego auta na prawą stronę nawet minimalny chodziło mi o pompe typu takiego jak w normalnym TDi z tego co wiem pompowtryskiwacze jak nazwa wskazuje same powinny pobierac i wtryskac paliwo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #11 Napisano 3 Czerwca 2009 Szukałem podobnych tematów ale nie znalazłem Jacku próbowałem wejść w twoje /klik/ ale nie jest aktywne. Rzeczywiście, ale zawsze linka sprawdzam i po wklejeniu był aktywny. Poprawiony Klik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomson Zgłoś #12 Napisano 3 Czerwca 2009 Dzięki Jacku za lekturę ale problem w tym że ludzie piszą co im dolega ale nie piszą jak usuną problem i co było jego przyczyną,nic z tych wątków nie wynika a tak apropo to był jeden od kolegi ( Now3y-pl) ale jego motor to 110-tka i też bez odpowiedzi na temat rezultatów naprawy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk77 Zgłoś #13 Napisano 2 Lutego 2010 Podpinam się pod temat Jestem szczęśliwym posiadaczem AJM i interesuje mnie jak zdiagnozować tandem pompę chodzi mi oto pod który króciec podłącza się manometr aby sprawdzić podciśnienie , i jeszcze jedno gdzie znajduje się ten zaworek zwrotny . Za odpowiedzi będę wdzięczny (przeszukałem już forum i nic w tym temacie ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #14 Napisano 2 Lutego 2010 Z tego co wiem to zaworek zwrotny był montowany w ATJ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba80 Zgłoś #15 Napisano 2 Lutego 2010 WITAM ja mam pytanie czy ktos z was może mi pomuc chodzi mi mianowicie o kod silnika mam b6 z kodem bkp i chcę wiem ze prawdopodobnie był już wymieniany silnik.PROSZE jesli ktos może mi cos więcej powiedzieć albo doradzić będe wdzięczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość cran86 Zgłoś #16 Napisano 5 Lutego 2010 wygląda na to ze pompa wtryskowa nie podaje paliwa.chciał bym sie dowiedziec jak opowietrzyc dissla Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darkaz1250 Zgłoś #17 Napisano 5 Lutego 2010 Spróbuj zalać najpierw samą pompę np. strzykawką skoro stał tyle czasu to możliwe ,że jest sucha i nie może zaciągnąć paliwa ze zbiornika. Następnie luzujesz rurki przy wtryskach i kręcisz rozrusznikiem do momentu aż poleci z nich paliwo. To by było na tyle:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodyzx6r Zgłoś #18 Napisano 5 Lutego 2010 Ja od dwóch dni rano musze dłuzej pokręcić (3-4sek) auto przy kręceniu załapuje ale nie odpala od razu. Dodam ze do teraz pomimo dużych mrozów paliło na dotyk(nie wiem czy trzebabyło mu pół przekręcenia) i od razu odpalał. Teraz problem pojawił sie rano. Zobacze jutro jak będzie, moze zbieg okolicznośći. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk77 Zgłoś #19 Napisano 5 Lutego 2010 Z tego co wiem to zaworek zwrotny był montowany w ATJ. Dzieki kolego . Niestety tak trafiłem z rocznikiem że nie ma pompy w zbiorniku i nie ma zaworka zwrotnego na zasilaniu do pompy vacum . I szukaj ? gdzie i jak cofa się paliwo .A na spryciarzy wymieniaczy Mnie nie stać.Pszeszukałem forum i jest wiele ewentualności.Jak trafię to opiszę ten przypadek (bo bez urazy ale wiekszość postów jest pisana przez gości którzy coś tam gdzieś tam usłyszeli .Ale też jest paru Forumowiczów którzy znają się rzeczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacekni Zgłoś #20 Napisano 17 Lipca 2010 Dołączam się do tego wątku,bo wydaje sie że trochę mam podobny problem. Wczoraj podczas jazdy pasek (B5 tdi 110KM) nagle zgasł. Nie było wcześniej żadnych objawów, że coś się dzieje. Nie pomagało odczekanie aby ostygnął, po godzinie pojawił się mechanik z lawetą i zabrał się za niego w warsztacie. Dziś rano przywiózł i wszystko grało, do momentu, aż po przejechaniu około 30km zapaliła się kontrolka od świec żarowych. Zatrzymałem auto i ponownie uruchamiam, aby zobaczyć co będzie się działo i gdy silnik pracował, po ok 30 sek kontrolka znowu zapaliła. Dojechałem do domu i po chwili wsiadam chcę zapalić i nic Po trzeciej próbie zaskoczyło, a kontrolka od świec nie zapaliła się więcej. Co za ulga.Po paru godzinach chciałem znowu wyskoczyć gdzieś autem, auto niestety. Po wyjechaniu z garażu, pasek zgasł i nie pali w ogóle. To samo się dzieje, co wczoraj. Mechanik wcześniej mówił, że coś poruszał koło jakiegoś sterownika koło pompy wtryskowej, psiknął PLAKIEM w rurę od powietrza i zaskoczyło. W tym kłopot, że właśnie wyjechał na dwa tygodnie i nie mam do kogo się zwrócić.....Dzięki za sugestie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach