Gość imoted Zgłoś #1 Napisano 2 Czerwca 2009 Witam. Auto to Passat 1,9 TDI 90 KM rocznik Przy predkosci w przedziale od około 90 do 110 odczuwalne jest dosc mocne drzenie całego samochodu. Przy nizszej predkosci czyli ok 80 km /h drzenie jest znacznie słabsze tak samo jest po przekroczeniu predkosci około 120 km /h drzenie znacznie sie zmniejsza ale i tak wystepuje. Koła sprawdzone miałem co prawda stare letnie i auto drzało zmieniłem na nowe jednak problem pozostał. Koła wywazone. Dla sprawdzenia załozyłem na innych felgach zimowe i jest to samo czyli koła odpadaja. Co moze byc przyczyna. Dziekuje za sugestie Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek777 Zgłoś #2 Napisano 2 Czerwca 2009 Kolego napisz cos wiecej np czy to sie nasila wraz z dodaniem gazu czy jak wyluzujesz to jest ok czy sciaga auto itd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #3 Napisano 2 Czerwca 2009 Możliwe że masz krzywe tarcze hamulcowe lub też klocki nie do konca odbijają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość imoted Zgłoś #4 Napisano 2 Czerwca 2009 Otoz tak jak wspominałem przy przekrozceniu predkosci około 120 km /h drzenie sie zmniejsza ale i tak jest odczuwalne. Przy gwałtownym dodaniu gazu tak samo drzy. Jak wyluzuje nic sie nie zmienia drzy auto . Nie sciaga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiu passat Zgłoś #5 Napisano 2 Czerwca 2009 Może być że to łożyska. Zobacz czy koło ma luz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peterus Zgłoś #6 Napisano 2 Czerwca 2009 Witam, a że się tak spytam, felgi są oryginalne czy jakiejś innej formy? Jeżeli innej to czy pierścienie centrujące są na bank dobre? Pytam, ponieważ w moim poprzednim aucie(mk3) po założeniu prostych felg z pierścieniami miałem te same objawy - okazało się, że jeden pierścien w przedniej prawej feldze był wyrobiony był minimalny luz na piaście, kupiłem nowe założyłem i problem ustał. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #7 Napisano 2 Czerwca 2009 marecek napisze ze to przeguby wewnetrzne-ja tez. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tolus1983 Zgłoś #8 Napisano 3 Czerwca 2009 (edytowane) Witam!Mój Pasek też tak drży jest to odczuwalne przy prędkości od 80km/h do 100km/h.W piątek odstawiam na warsztat,więc jak odbiore to podziele się informacjami co to było. A więc odebrałem z warsztatu.Okazało się,że była to końcówka drążka kierowniczego od strony pasażera.Koszt z wymianą 120zl.Przed tym pojechałem na Stację diagnostyczną na szarpaki koszt 14zł,reszta jest ok.I to przynajmniej w moim przypadku było przyczyną drżenia auta podczas jazdy. Edytowane 8 Czerwca 2009 przez tolus1983 Info po naprawie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość imoted Zgłoś #9 Napisano 11 Czerwca 2009 Jak sie okazało z tyłu nie trzymały amortyzatory zostały wymienione na nowe. Drzenie zmniejszyło sie ale nie ustapiło całkowicie jeszcze jest to cos w rodzaju mrowienia ktore oczywa sie na całym aucie niezaleznie czy jade spokojnie czy ostrzej czy na luzie. Z przodu mam do wymiany jeszcze dwa wahacze dolne ktore maja delikatny luz byc moze tutaj jeszcze ta usterka powoduje drzenie . W ciagu kilku dni wymienie to i wtedy zobacze co sie dzieje. Byłem na dwoch diagnostykach i na obu diagnoza była ta sama amortyzatory tył i dwa wahacze przod . Łozyska koła sa wporzadku, Mam nadzieje ze po wymianie wahaczy juz bedzie ok bo jak to nie pomoze to byc moze ze cos faktycznie z połosiami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf1026 Zgłoś #10 Napisano 12 Czerwca 2009 witam, u mnie pojawiło się drżenie auta( czuje to na kierownicy i drążku zmiany biegów) tylko jak wcisnę gaz do podłogi na 4 i 5 biegu i tylko przy prędkości obr. od 1800 do 2200 miał może ktoś takie objawy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indi Zgłoś #11 Napisano 12 Czerwca 2009 raf1026 oj a to nie jest aby dwumas?? ja mialem drzenie w jakims dziwnym przedziale predkosci i u mnie okazalo sie ze to tylne klocki zostaly dojechane do cna az dziwne ze tylne klocki tak daja na kiere Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaszczur Zgłoś #12 Napisano 13 Czerwca 2009 Kolego miałem identyczny objaw spadł mi odważnik od koła za pomocą którego wyważa się koła . Jedz sprawdź wyważenie kół ja obstawiam że to to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #13 Napisano 13 Czerwca 2009 Panowie ja miałem tak samo amorki na tyle był juz padaczka i przy prędkości 80-110km wpadały w drgania i po wymianie amorków i odbojów wszystko dobrze było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAQ Zgłoś #14 Napisano 13 Czerwca 2009 witam ja mam podobny problem z tym ze drzenie czuc w kierownicy przy prędkosci od 90 do 110 km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #15 Napisano 13 Czerwca 2009 Jak na kierownicy to musisz szukać przyczyny na przedniej osi koła dobrze wyważyć niech gościu zobaczy tak na oko czy opona nie bije jak to nie pomoże to sprawdź tarcze czy sie może nie zagotowały i sie od kształciły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czayna Zgłoś #16 Napisano 13 Czerwca 2009 miałem podobnie od 120km/h .... wyważyłem felgi, zmieniłem opny.jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indi Zgłoś #17 Napisano 13 Czerwca 2009 mi wlasnie drzalo na kierownicy od 110 do 140 powodem byly tylne klocki. szukalem od kol po zawieche i na koncu dopiero klocki wyszly. nie ma co wymyslac trzeba isc od poczatku az do znalezienia przyczyny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf1026 Zgłoś #18 Napisano 13 Czerwca 2009 u mnie drży jak wcisnę gaz w podłogę 4i 5 bieg tylko przy prędk. obr. silnika 1800 do 2200 obr. nie wiecej ---------- Post added at 12:54 ---------- Previous post was at 11:51 ---------- wszystko ok, okazało się na szczęście że prawe koło było trochę krzywe, dziękuję wszystkim za porady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loteh Zgłoś #19 Napisano 13 Czerwca 2009 Witam, miałem bardzo podobny problem. Po wizycie w warsztacie okazało się że mam urwaną poduszkę pod silnikiem. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hiszpan1 Zgłoś #20 Napisano 2 Lipca 2009 Panowie nie wiem co wam drży w tych paskach. U mnie dolne wahacze są tak wyj...ne że plomby z zębów na naszych dziurach wypadają, ale jak cisnę do gliwic autostradką to cisza jak makiem zasiał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach