Skocz do zawartości
Gość Chucky

Filtr kabinowy

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Chucky

Czy jest jakiś inny jeszcze filtr prócz tego pod maską silnika od strony pasażera? Szyby parują jak dzikie mimo wprawy w ustawianiu klimatyzacji nonstop trzeba kontrolować temperaturę i nawiew, czy z tyłu nie ma jakiegoś filtra bo podobno jakiś odpowietrznik jest za trzecim światłem stopu. Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość yasioo

Kratka odpowietrznika jest (bynajmniej w 3BG) pod tylna lewa lampa. Jak otworzysz schowek z lewarkiem itp to musisz poszperac troche w dole to wyczujesz kratke. Bardzo łatwo jest ja zakryc np. rekawicami, szmata czy czyms innym. Wtedy nie ma dobrej wymiany powietrza w srodku i paruja szyby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Chucky

to ja tam mam apteczkę w B5 a w bagażniku jeszcze nic nie wożę, ciągle szukam przyczyny parowania :-(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze masz bardzo wilgotne wnetrze?

Albo uszkodzony climatronic i pracuje w trybie zamknietego obiegu powietrza? Zrob sobie selftest climatronica to zobaczysz, czy wszystko z nim w porzadku. Nie pamietam kombinacji klawiszy do tego ale na 100% zostala juz podana na tym forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość yasioo

http://vw-passat.pl/viewtopic.php?t=120 - tu masz kody.

A co do wilgotnego wnetrza to tez jest duze prawdopodobienstwo, zwlaszcza teraz gdy wnosi sie pelno sniegu do srodka. Musisz powoli eliminowac wszystkie ewentualne przyczyny...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Zimą wnosi się do wnętrza auta straszne ilości wody w postaci sniegu i lodu na butach i odzieży. Potem trudno to za jednym razem Climatronikiem osuszyć.

 

Ja ostatnio wygoniłem wilgośc w taki sposób, że w słoneczą niedzielę zostawiłem auto całe otwarte z drzwiami i tylną klapą i wiatr przewiął idealnie całe wnętrze. Teraz mam spokój z wilgoscią. Narazie :)

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A propo podanych kodow, to nie ma gdzies poprawnej listy tych kodow? Bo u mnie to sie kupy nie trzyma z tym spisem... cyfrowa wartosc zasysanego powietrza to u mnie -60 do - 90, a predkosc znajduje sie nie pod 17 a pod 16 numerem... Wiec zakladam, ze pozostale klucze tez sa bledne / przesuniete.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Chucky

Well, wilgoci nie ma ani śniegu też bo nie wyjeżdżam z domu w złą pogodę więc raz na 3-4 dni się gdzieś wybieram i that's all, parują tylne boczne i tylna jeśli dam nawiew np jak w taką pogodę 22st C i na górę ciała i na nogi, parę minut i zaparowane, nie używam zamkniętego obiegu ani nawiewu na przednią szybę też nie chyba że paruje, muszę je dobrze umyć jakimś płynem od wewnątrz, może pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To, ze ty nie uzywasz zamknietego obiegu powietrza to nie znaczy, ze climatronic pod wplywem awarii nie uzywa go za ciebie :)

Palisz moze w samochodzie? Selftest climatronica moglby wyeliminowac pare podejrzen.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Chucky

Nigdy nie paliłem i nie palił nikt nigdy w aucie, klimatronic był testowany z 4 razy "przy okazji" na różnych ASO, wszystko działa cacy, to jest napewno jakaś pierdułka i szkoda sobie nią zawracać głowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro tak to odtlusc szyby jakims specyfikiem od srodka i zobaczymy, co bedzie dalej :) Rozumiem, ze szyby paruja, gdy climatronic jest w trybie AUTO, nie ECONO.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Chucky

He he he zawsze zawsze mam ECO, Auto może parę razy w roku na palcach policzyć, siła nadmuchu jeden albo góra dwa bo fryzurka... :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i tu jest pies pogrzebany, trzeba bylo tak od razu :)

Wlacz tryb AUTO i od razu zobaczysz, ze wszelkie zaparowania ci znikna momentalnie. W trybie ECONO sprezarka jest wylaczona i nie suszy powietrza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy w passacie bez klimy jest filtr kabinowy czy coś takiego ?

Jak tak to gdzie go szukać ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W większości aut jest. Należy otworzyc maskę zdjąc plastikowe podszybie i naprzeciwko siedzenia pasażera powinien znajdowac się filtr kabinowy albo przeciwpyłkowy jak kto go nazwie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mad_Mac

Ja mam paska dokladnie od tygodnia i mam podobny problem. Jednak ze nawet jesli jezdzilem z trybem auto to szyby strasznie parowaly.

Czyli jesli na wentylacji nie ma eco lub nie jest wylaczona sorezarka caly czas pracuje przez co zwieksza spalanie tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trochę zwiększa spalanie ale niedużo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności