Gość Chucky Zgłoś #1 Napisano 16 Stycznia 2006 Czy jest jakiś inny jeszcze filtr prócz tego pod maską silnika od strony pasażera? Szyby parują jak dzikie mimo wprawy w ustawianiu klimatyzacji nonstop trzeba kontrolować temperaturę i nawiew, czy z tyłu nie ma jakiegoś filtra bo podobno jakiś odpowietrznik jest za trzecim światłem stopu. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość yasioo Zgłoś #2 Napisano 16 Stycznia 2006 Kratka odpowietrznika jest (bynajmniej w 3BG) pod tylna lewa lampa. Jak otworzysz schowek z lewarkiem itp to musisz poszperac troche w dole to wyczujesz kratke. Bardzo łatwo jest ja zakryc np. rekawicami, szmata czy czyms innym. Wtedy nie ma dobrej wymiany powietrza w srodku i paruja szyby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Chucky Zgłoś #3 Napisano 16 Stycznia 2006 to ja tam mam apteczkę w B5 a w bagażniku jeszcze nic nie wożę, ciągle szukam przyczyny parowania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #4 Napisano 17 Stycznia 2006 Moze masz bardzo wilgotne wnetrze? Albo uszkodzony climatronic i pracuje w trybie zamknietego obiegu powietrza? Zrob sobie selftest climatronica to zobaczysz, czy wszystko z nim w porzadku. Nie pamietam kombinacji klawiszy do tego ale na 100% zostala juz podana na tym forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość yasioo Zgłoś #5 Napisano 17 Stycznia 2006 http://vw-passat.pl/viewtopic.php?t=120 - tu masz kody. A co do wilgotnego wnetrza to tez jest duze prawdopodobienstwo, zwlaszcza teraz gdy wnosi sie pelno sniegu do srodka. Musisz powoli eliminowac wszystkie ewentualne przyczyny... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #6 Napisano 17 Stycznia 2006 Zimą wnosi się do wnętrza auta straszne ilości wody w postaci sniegu i lodu na butach i odzieży. Potem trudno to za jednym razem Climatronikiem osuszyć. Ja ostatnio wygoniłem wilgośc w taki sposób, że w słoneczą niedzielę zostawiłem auto całe otwarte z drzwiami i tylną klapą i wiatr przewiął idealnie całe wnętrze. Teraz mam spokój z wilgoscią. Narazie HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #7 Napisano 17 Stycznia 2006 A propo podanych kodow, to nie ma gdzies poprawnej listy tych kodow? Bo u mnie to sie kupy nie trzyma z tym spisem... cyfrowa wartosc zasysanego powietrza to u mnie -60 do - 90, a predkosc znajduje sie nie pod 17 a pod 16 numerem... Wiec zakladam, ze pozostale klucze tez sa bledne / przesuniete. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Chucky Zgłoś #8 Napisano 17 Stycznia 2006 Well, wilgoci nie ma ani śniegu też bo nie wyjeżdżam z domu w złą pogodę więc raz na 3-4 dni się gdzieś wybieram i that's all, parują tylne boczne i tylna jeśli dam nawiew np jak w taką pogodę 22st C i na górę ciała i na nogi, parę minut i zaparowane, nie używam zamkniętego obiegu ani nawiewu na przednią szybę też nie chyba że paruje, muszę je dobrze umyć jakimś płynem od wewnątrz, może pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #9 Napisano 17 Stycznia 2006 To, ze ty nie uzywasz zamknietego obiegu powietrza to nie znaczy, ze climatronic pod wplywem awarii nie uzywa go za ciebie Palisz moze w samochodzie? Selftest climatronica moglby wyeliminowac pare podejrzen. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Chucky Zgłoś #10 Napisano 17 Stycznia 2006 Nigdy nie paliłem i nie palił nikt nigdy w aucie, klimatronic był testowany z 4 razy "przy okazji" na różnych ASO, wszystko działa cacy, to jest napewno jakaś pierdułka i szkoda sobie nią zawracać głowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #11 Napisano 17 Stycznia 2006 Skoro tak to odtlusc szyby jakims specyfikiem od srodka i zobaczymy, co bedzie dalej Rozumiem, ze szyby paruja, gdy climatronic jest w trybie AUTO, nie ECONO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Chucky Zgłoś #12 Napisano 17 Stycznia 2006 He he he zawsze zawsze mam ECO, Auto może parę razy w roku na palcach policzyć, siła nadmuchu jeden albo góra dwa bo fryzurka... :mrgreen: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #13 Napisano 17 Stycznia 2006 No i tu jest pies pogrzebany, trzeba bylo tak od razu Wlacz tryb AUTO i od razu zobaczysz, ze wszelkie zaparowania ci znikna momentalnie. W trybie ECONO sprezarka jest wylaczona i nie suszy powietrza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wisnia13 Zgłoś #14 Napisano 12 Stycznia 2008 Czy w passacie bez klimy jest filtr kabinowy czy coś takiego ? Jak tak to gdzie go szukać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #15 Napisano 12 Stycznia 2008 W większości aut jest. Należy otworzyc maskę zdjąc plastikowe podszybie i naprzeciwko siedzenia pasażera powinien znajdowac się filtr kabinowy albo przeciwpyłkowy jak kto go nazwie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Mad_Mac Zgłoś #16 Napisano 12 Stycznia 2008 Ja mam paska dokladnie od tygodnia i mam podobny problem. Jednak ze nawet jesli jezdzilem z trybem auto to szyby strasznie parowaly. Czyli jesli na wentylacji nie ma eco lub nie jest wylaczona sorezarka caly czas pracuje przez co zwieksza spalanie tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #17 Napisano 12 Stycznia 2008 trochę zwiększa spalanie ale niedużo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach