Gość gesco Zgłoś #1 Napisano 29 Maja 2009 Witam, Passat b5, sedan, AHL 1,6 benzyna - nigdy nie zagazowany. problem, od początku: jadę samochodem a tu jak nie walnie pod maską samochód stracił moc i zaczął głośno stukać. oddałem do serwisu, który 2 tyg. wcześniej wymieniał uszczelkę pod głowicą, diagnoza: uszkodzony wtryskiwacz podaje cały czas paliwo, wymienili i stwierdzili że auto nie chodzi na 1 cylindrze, mogą zdiagnozować ale 1000 zł samochód odpala ale się dławi. podziękowałem odholowałem do innego warsztatu - stwierdzono uszkodzone pierścienie na tłoku w tym niedziałającym cylindrze, wymiana pierścieni - silnik zmontowano jest ok. tylko nowy wtrysk podaje cały czas paliwo, nie przerywa, czy to może być wina jakiegoś sterownika wtrysku czy coś innego np ECU ? jeżeli coś niejasne to chętnie dopowiem, nie jestem fachowcem ale chciałbym trochę więcej się dowiedzieć. podłączony do VAG pokazuje błąd sondy lambda - może dlatego że poprzedni właściciel zamontował strumienicę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gesco Zgłoś #2 Napisano 2 Czerwca 2009 czy jest wstanie ktoś z forumowiczów mi podpowiedzieć na ten temat ? od mechanika wiem że na ten wtrysk cały czas bez przerwy idzie napięcie 12v a powinno przerywać. Prośba o jakąś podpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #3 Napisano 2 Czerwca 2009 Problem wygląda na skomplikowany, odwiedź ludzi znających się na rzeczy, np.: 1. http://www.diagtronik.pl/chiptuning/index.php?p=p_8&sName=kontakt lub 2. http://www.autobodex.waw.pl/ warsztat p. Bogumiła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomlib Zgłoś #4 Napisano 2 Czerwca 2009 a wtryskiwacz szczelny, nie podwieszony? Inaczej mowiac jak odepniesz wtyczke to przestaje lac paliwo? WSZYSTKIE WTRYSKIWACZE SĄ ZASILANE "STAŁYM" PLUSEM, ich otwieranie wyzwala masa bezposrednio z ECU. Odepnij ECU i sprawdz czy przewody nie maja zwarcia do masy... Jesli nie to zapnij ECU i sprawdz rzeczywiscie czy ECU podaje stala mase... Wtedy pomyślimy co dalej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #5 Napisano 2 Czerwca 2009 Mialem podobne przypadki co prawda nie w VW ale niestety to bylo padniete ECU. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomlib Zgłoś #6 Napisano 2 Czerwca 2009 nie wykluczam też takiej możliwości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gesco Zgłoś #7 Napisano 2 Czerwca 2009 eureka mechanik oddał jak nazwał "sterownik wtrysków" nie wiem czy to poprawnie, do elektryka i on go naprawił? sprawdził wtrysk już nie leje cały czas tylko przerywa, wiec jest ok. przejechał się autem i stwierdził, że nie jest on dynamiczny, "odpiął" przepływomierz i powiedział że teraz jak rakieta, ma go przeczyścić, szczerze to nie wiem czy to coś da, więc chyba kolejna rzecz do wymiany. Wtryski były wymieniane na nowe, poprzedni warsztat zdiagnozował, że to one są uszkodzone, nie naprawiałem już u nich dalej bo stwierdzili, że silnik do wymiany warsztat na ul. Wałbrzyskiej w Warszawie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach