Skocz do zawartości
Gold Boy

przednie wycieraczki- częstotliwość

Rekomendowane odpowiedzi

Od jakiegoś czasu mam problem z wycieraczkami a mianowicie zaczeło się od zimy kiedy to padł mi na mrozie akumulator i podpiołem kablami do Gofra znajomego.....po odpaleniu wycieraczki zaczeły chodzić Jak by chciały a nie mogły czyli ruch nie był jednostajny tylko przerywany........na jakis czas się to uspokoiło lecz od jakiś dwóch miesięcy robi się to samo,potrafią mi się zatrzymać na srodku szyby i zostają miejscu . Jakieś dwa tygodnie temu znów mi padł akumukator jak stalo auto u mechanika....tam został on podładowyny jakimś urządzeniem dość sporawych rozmiarów....po tej czynności wycieraczki zaczeły chodzić jak by był nowy mechanizm ....niestety skończylo się dobre i znów mi się zacinają bądź też zatrzymią mi sie na środku szyby i tkwią tam z minute a potem stopniowo się opuszczają.....jak dla mnie to wygląda (nie znam się na elektryce) to na ciulaty akumulator.....regulator napięcia......i silniczek wycieraczek w co wątpie bo są dni że chodzą one tak jak powinny....Proszę o swoje spostrzeżenia....pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyczyść mechanizm wycieraczek, opis w warsztacie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...własnie zapomniałem napisać że Brat miał taki sam problem w sharanie i mechanik po ściągnieciu całego tego "rusztowania" mechanizmy nasmarował czym w postaci smaru Bolce na których ostadają wycieraczki . Po tym zabiegu było wszystko ok......ja u siebie poszedłem na łatwizne i kupiłem jakiś preparat smarująco czyszczący.....(nie WD40) w spreju...jednakże Nic nie dało....No nic będe musiał się wziąść za to z kimś co nie pozwoli mi tego rozpierr....walić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach