Skocz do zawartości
jarcco

Zawieszenie - wahacze - marka - test

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

W ubiegłym roku, jakoś tak w lecie kupiłem B5, przesiadłem się z Omegi, jak wtedy pisałem zmiana raczej na wóz drabiniasty, ale przywykłem i niezawodność, albo raczej zawodność niewielka przekonała mnie do tego modelu i go polubiłem.

Jako że posiadam przy domu garaż i z zamiłowania jestem mechanikiem, to lubię sobie pogrzebać w aucie :). Wiele albo raczej bardzo wiele napraw wykonuję sam. Stąd i jestem częstym gościem na forum, no raczej przeglądającym. Jak w większości forów łatwiej jest tu znaleźć informację gdzie znaleźć dobry warsztat niż jak coś naprawić ;)

Długi czas obserwowałem moje zawodne aluminiowe zawieszenie, jak wynika zresztą z forum. Niestety nie znalazłem informacji typu zamontowałem wahacze tego a tego producenta, sprawują się tak czy owak. Przewaga sarkastycznych i prześmiewczych postów dotyczyła głównie "wymądrzania" na temat oczywisty że LM czy FEBI jest najlepsze.

To wszyscy wiemy, ale nie każdego stać na takie wydatki, a może mniejsza wydana kwota może okazać się z ekonomicznego punktu widzenia uzasadniona, i niekoniecznie musi się wiązać z wyrzuconymi pieniędzmi w błoto.

Tak więc, prześledziwszy wiele forów grupy VW wybrałem MS, zresztą do tej pory nie wiem czy to dobry wybór, ale pomyślałem że podzielę się z Wami moimi doświadczeniami w tej dziedzinie.Przejechałem do teraz jakieś 2000 km czyli niewiele, na razie jest OK. Jeżdżę jak my wszyscy, po polskich drogach, czyli dziurach, a w Gdańsku ich nie brakuje.

Delektuję się ciszą po wymianie jeszcze z oryginałów, które wyklepały się już niestety niemiłosiernie.I tak sobie myślę że jeśli obecne wytrzymają choćby 40 tys, to w moim przypadku będzie to dwa lata jazdy za 600 zł.