Skocz do zawartości
Gość untaztood

[B5] Padła regulacja świateł

Rekomendowane odpowiedzi

Gość untaztood

Padła manulna regulacja świateł. Elektrycznie są ustawione na 0 mino to świecą bardzo za nisko. Miałem nawet problem z przeglądem technicznym.

W ASO VW powiedzieli, że trzeba kupić nowe lampy. W nieautoryzowanym serwisie powiedzili mi tak samo - te lampy nie są rozbieralne.

 

Interesują mnie możliwie tanie, nowe reflektory, tak by po zainstalowaniu ustawić ich poziom i o tym zapomnieć.

Znalazłem takie na Allegro - tutaj link do aukcji.

Powiedzcie mi, czy warto je brać? Moje reflektory obecnie mają wbudowane halogeny. Czy od tego są żarówki H1, czy H7?

Cena jest bardzo mała, a mimo to mają homologację. Do tego sprzedawca widać, że handluje masowo lampami.

Kupować je, czy męczyć się minimum całą zimę (za tydzień ubezpieczenie do opłacenia, więc brak kasy na oryginalne) z tymi co mam?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gość nawet producenta nie podał...

 

nie wiem jak inni ale ja bym ich nie kupił n ie znając producenta, już kiedyś raz kupiłem tanie lampy do Ducato..tzw . noname'y też z homolog. , chrom zszedł po 3 mc-ach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość untaztood

To może jakoś mnie poratujecie? Jakimiś linkami, adresami hurtowni?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość untaztood

Sprzedawca napisał mi, że są to reflektory firmy DEPO. Zna ktoś tę firmę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego wpisz w wyszukiwarkę temat depo i napewno znajdziesz temat wałkowany kilka razy ostatnimi dniami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość siloj

untaztood, nie pakuj się wte tanie zamienniki bo nie warto.

Poszukaj na allegro to napewno znajdziesz oryginalne reflektory HELLA za 200pln i jak nie będą zniszczone to posłużą ci dwa .... pięć razy dłużej niż te zamienniki.

A jeśli chodzi o te twoje lampy to nie rozumiem po co wymieniac cały reflektor a nie sam silniczek do regulacji...

A tak na marginesie to weź ustaw sobie śrubokrętem na właściwą wysokość i kasę będziesz miał w kieszeni.

To tylko taka moja sugestia możesz się z tym zgodzić lub nie :vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Grzegorz 76

Pierwsze słyszę że trzeba wymienić całe lampy Są tam najzwyklejsze silniczki których wyjęcie jest banalnie proste i zajmuje dosłownie dwie minuty. Za używany na szrocie płaciłem 30 zł za 1 szt. Ciekawe jest też że padły obydwa jednocześnie może coś z instalacją ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale ja rozumiem że nie ma problemu z elektryką bo skoro mu na 0 swieci to jak da na jeden itd. to będą świecić jeszcze niżej więc chodzi chyba o ustawienie manualne i zdaje mi się że tam jest usterka typu zębatka regulacyjna jest złamana czy wypadła a to kwalifikuje się chyba do wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość untaztood
Ale ja rozumiem że nie ma problemu z elektryką bo skoro mu na 0 swieci to jak da na jeden itd. to będą świecić jeszcze niżej więc chodzi chyba o ustawienie manualne i zdaje mi się że tam jest usterka typu zębatka regulacyjna jest złamana czy wypadła a to kwalifikuje się chyba do wymiany.

 

Dobrze Kolego rozumiesz. Padła nie elektryczna,a manualna regulacja. Pisałem zresztą o tym w pierwszym poście.

 

Do tego reflektor lata w środku... Ciągnąc, lub popychając za przewody zasilające można się bawić całym wkładem :przestraszony:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Do tego reflektor lata w środku... Ciągnąc, lub popychając za przewody zasilające można się bawić całym wkładem

 

więc wypadło/złamało się coś w środku. Niewiem czy te reflektory są rozbieralne ( wB3 są, kilka zaczepów wokół szkła) Wkład jest zamocowany w 3 punktach - dw punkty regulowane manualnie, trzeci elektrycznie. Może ktoś kiedyś rozbierał te lampy, lub na siłę wymieniał żarówkę i wyskoczyło z któregoś zaczepu - gdybania, ale na początek sprawdź czy jest dostęp do środka, bo są szanse na reanimację ustrojstwa. Powinno się dać zobaczyć te zaczepy przez otwór żarówki, ale raczej po wyjęciu lampy z auta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość siloj

untaztood, ja rozbierałem reflektor taki juz zuzyty zeby zobaczyc czy sie sciaga szkło a raczej ten plastik..... no i owszem ściąga się z tym ze jest przyklejone i trzeba rownomiernie podwazać dookoła np śrubokrętem (powinno bez problemu zejść).

Nie wiem co dalej bo juz mi sie tam nie chciało grzebać, ale podejrzewam ze wszysto można zdemontowac i moze da sie u ciebie skleic jak są polamane elementy od regulacji. Potem oczywiscie trzeba bedzie to wszystko poskladac i "szklo" znowu osadzic na jakimś kleju bądź silikonie :vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Sprzedawca napisał mi, że są to reflektory firmy DEPO. Zna ktoś tę firmę?

 

zapytaj się też go czy mają silniczki... bo zazwyczaj nie mają a pisza na aukcjach sterowanie ręczne lub elektryczne...tylko nikt nie dopisuje że elektryczne jak założysz silniczki

 

Depo to znana ogólnie firma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Depo to znana ogólnie firma

A ja za późno znalazłem to forum i kupiłem DEPO do swojego B3. Niby wszystko pasowało (choć musiałem zatrzaski kierunków podcinać nożem) to świecą z przerwą/ ciemną plamą. Nie jestem zadowolony. Powinni zmienić "E" na "U" w nazwie :rotfl: Więcej takiego szajsu nie kupię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość untaztood

Już po problemie. W starym reflektorze usunąłem całkowicie uszkodzoną manualną regulację, wykręciłem kombinerkami ten pręcik, tak żeby wkład reflektora latał, poczym nałożyłem blaszkę z dziurką i mocno zacisnąłem kombinerkami. Gdy się upewniłem, że reflektory są równo i ładnie świecą to dodatkowo dla pewnosci zalałem kropelką.

Reflektory ustawiłem nieco wyżej niż na przeglądzie. Obniżyłem elektryką o 1/4 możliwości i teraz mam "picuś - glanucuś" - Piękne światła, oryginalne za 3zł (cena kropelki) i jakąś godzinę pracy :hurra::hurra::hurra::hurra:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności