Skocz do zawartości
PaoloM86

Problem z Silnikiem? ESP ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Moj passat to B5FL 1.9TDI AVB.

Zaczeło sie dziś niewinnie, od drobnych skoków obrotów, w tej chwili sytacja ma sie tak ze obroty skacza dosc znacznie, starsznie szarpie samochodem, na stałe zapalił sie wskaznik ESP.

 

Co to moze być? Gdzie najlepiej zwrócic sie o pomoc? dodam iż jestem z Siemianowic.

 

Dołaczam log z VAGa:

 

Czwartek,21,Maj,2009,16:24:41:00263

Wersja VCDS: AKP 805.2

Wersja danych: 20090121

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Typ nadwozia: 3B - VW Passat B5

Skanowanie: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77

 

 

VIN: WVWZZZ3BZ2P306177 Przebieg: 238330km

-------------------------------------------------------------------------------

Adres 01: Silnik Plik etykiet: 038-906-019-AVB.lbl

Nr seryjny: 038 906 019 GL

Komponent: 1,9l R4 EDC 0000SG 1495

Kodowanie: 00002

Kod serwisu: WSC 00028

WVWZZZ3BZ2P306177 VWZ7Z0A4660595

 

4 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

17964 - Regulacja ciśnienia doładowania: nieosiągnięta granica regulacji

P1556 - 35-10 - - - Sporadyczny

17664 - Czujnik temperatury płynu chłodzącego (G62): Przerwa / zwarcie z plusem

P1256 - 35-10 - - - Sporadyczny

18263 - Mag.danych układu napędowego: kontrola stanu oprogramowania

P1855 - 35-00 - -

18074 - Zawór pompowtryskiwacza; cylinder 1 (N240): usterka elektryczna w obwodzie

P1666 - 35-10 - - - Sporadyczny

Kody gotowości: 0 0 X X X

 

-------------------------------------------------------------------------------

Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 4B0-614-517.lbl

Nr seryjny: 4B0 614 517 G

Komponent: ABS/ESP front 1728

Kodowanie: 04255

Kod serwisu: WSC 00028

 

Znaleziono 1 błąd:

18265 - Sygnał mocy: zgłoszenie usterki przez komputer sterujący silnika

P1857 - 35-10 - - - Sporadyczny

 

-------------------------------------------------------------------------------

Adres 08: Klimatyzacja Plik etykiet: 3Bx-907-044.lbl

Nr seryjny: 3B2 907 044 J

Komponent: CLIMATRONIC B5GP 0004

Kodowanie: 17000

Kod serwisu: WSC 00028

 

2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

00603 - Silnik wykonawczy klapy przestrzeni nóg / odmrażania (V85)

37-00 - Uszkodzony

01274 - Silnik nastawczy klapy spiętrzania powietrza (V71)

37-00 - Uszkodzony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego, rozwiazales ten problem? Mnie sie chyba to samo szykuje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozwiązałem, było pare razy na forum :)

 

W moim przypadku pomogło poprawienie wtyczek na pompowtryskach i autko smiga aż miło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
rozwiązałem, było pare razy na forum :)

 

W moim przypadku pomogło poprawienie wtyczek na pompowtryskach i autko smiga aż miło

 

Witam.

No jak widac nie jestem pierwsza która ma ten problem. Historia mojego auta jest dluga, kreta i szkoda gadac.

Mi tez wywala ESP ale wtyczki byly poprawiane no i nic sie nie zmienilo. wymienilam cale okablowanie wtryskow. na VAG-u pokazuje mi blad 18265 no i 2 wtryski (2 i 4) sa prawie zdechniete. za nowe musze dac jakies £250 od sztuki, za uzywane ok.£70 tyle ze dokóki ich nie zaloze nie wiem czy beda dzialac. a jak nie, to trzeba wydac znowu.

az mnie boli glowa.

 

setki godzin na forach, mnóstwo sprawdzonych propozycji no i nic.

Pomocy!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro 2 i 4 to padnięty jest ten, co ma na +, a ten co ma na - próbuje go nadrobić, więc nie ma pewności, że oba padły, no chyba, że dwa są na +.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Skoro 2 i 4 to padnięty jest ten, co ma na +, a ten co ma na - próbuje go nadrobić, więc nie ma pewności, że oba padły, no chyba, że dwa są na +.

 

problem polega na tym, ze dwa sa na plusie I dwa na minusie. nieznacznie ponizej I powyzej zera ale w normie. dodam ze w tym aucie bylo grzebane przy komputerze wgrywajac nowa poduszke jako ze auto jest po stluczce (wyskakiwal blad). po wgraniu poduszki padlo fabryczne radio. tzn cd + radio. Mechanik dlubal przy wtryskach przekladajac je ale nie pomoglo.

jutro mam kolejna diagnostyke I zobaczymy co wyjdzie.

 

p.s. dzieki za reakcje bo naprawde nie wiem co dalej robic...

Edytowane przez kasiaw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale musisz porównać te, co napisałem, tj. 2 i 4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wczoraj podczas jazdy na trasie przez ok 1 sek zapalił się kontr.ESP w tym momencie jakby przez chwile paliwo nie dochodziło trwało to sekundę i normalnie się kontroli wył. co to może być

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź kolego kostkę do popowtrysków z tył silnika. Miałem taki objaw ja Ty, czyszczenie styków pomogło :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ta kostka to gdzieś na wierzchu jest czy dużo rozbierania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego bez rozbierania ją znajdziesz i przeczyścisz styki najlepiej jakimś contact-spray.

Przesyłam Ci poglądowe zdjęcia, kostki są zaznaczone :Pustawianie.jpg

tandempumpen.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a pokrywy nie trzeba rozbierać bo wcześniej ktoś opisywał na filmie że wszystkie 4 kostki czyścił a tu na zdjęciu kolega mi tą głowną co do wszystkich idzie tak dobrze zrozumiałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a pokrywy nie trzeba rozbierać bo wcześniej ktoś opisywał na filmie że wszystkie 4 kostki czyścił a tu na zdjęciu kolega mi tą głowną co do wszystkich idzie tak dobrze zrozumiałem

Oczyść styki w zewnętrznej (okrągłej) wtyczce, oraz podoginaj konektory wtyczek od PD (pod pokrywą) i będzie okey. :ok

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam na razie wyjąłem kostke okrągłą popsikałem WD i założyłem zobaczymy ale nie wiem czy jeszcze pod pokrywą tych wtyczek nie podoginać i powciskać ale to chyba już samemu nie da rady czy można samemu pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No ale musisz porównać te, co napisałem, tj. 2 i 4.

 

ok, jak tylko wbije sie na garaz to poprosze zeby spojrzeli na to.

zaczelam sie zastanawiac czy przypadkiem to tez nie jest wina komputera pokladowego. dlaczego? w sumie passata podpinalam 5 razy do roznych systemow i w sumie w 3 sytuacjach pokazalo blad na 4 wtrysku, na dwoch - na 2 i 4, gdzie indziej na 1 i 3. wiec moze komputer wariuje. doczytalam sie gdzies o bledach ktore wyskakuja na diagnostyce jak pod pokrywe komputera dostanie sie woda ... sprawdzilam jak sie do tego zabrac i cos mi sie wydaje ze rzuce okiem na to dzisiaj po pracy. ewentualnie poradze sie kogos.

czytajac info na innych forach zauwazylam ciekawa zaleznosc, która wystepuje tez u innych majacych problem z esp... chodzi o obroty. w moim przypadku okazalo sie ze dopoki nie przekrocze 2 tys autko chodzi na nowka i kontrolka sie nie zapala. wystarczy lekko przygazowac gdzies na trasie, wskoczyc powyzej 2 tys i lapka wyskakuje jak na zawolanie.

Edytowane przez kasiaw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam na razie wyjąłem kostke okrągłą popsikałem WD i założyłem zobaczymy ale nie wiem czy jeszcze pod pokrywą tych wtyczek nie podoginać i powciskać ale to chyba już samemu nie da rady czy można samemu pozdrawiam

 

 

Życzę powodzenia, skoro stosujesz WD-40 na styki elektryczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności