PaoloM86 Zgłoś #1 Napisano 21 Maja 2009 Witam Moj passat to B5FL 1.9TDI AVB. Zaczeło sie dziś niewinnie, od drobnych skoków obrotów, w tej chwili sytacja ma sie tak ze obroty skacza dosc znacznie, starsznie szarpie samochodem, na stałe zapalił sie wskaznik ESP. Co to moze być? Gdzie najlepiej zwrócic sie o pomoc? dodam iż jestem z Siemianowic. Dołaczam log z VAGa: Czwartek,21,Maj,2009,16:24:41:00263 Wersja VCDS: AKP 805.2 Wersja danych: 20090121 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Typ nadwozia: 3B - VW Passat B5 Skanowanie: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77 VIN: WVWZZZ3BZ2P306177 Przebieg: 238330km ------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik Plik etykiet: 038-906-019-AVB.lbl Nr seryjny: 038 906 019 GL Komponent: 1,9l R4 EDC 0000SG 1495 Kodowanie: 00002 Kod serwisu: WSC 00028 WVWZZZ3BZ2P306177 VWZ7Z0A4660595 4 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 17964 - Regulacja ciśnienia doładowania: nieosiągnięta granica regulacji P1556 - 35-10 - - - Sporadyczny 17664 - Czujnik temperatury płynu chłodzącego (G62): Przerwa / zwarcie z plusem P1256 - 35-10 - - - Sporadyczny 18263 - Mag.danych układu napędowego: kontrola stanu oprogramowania P1855 - 35-00 - - 18074 - Zawór pompowtryskiwacza; cylinder 1 (N240): usterka elektryczna w obwodzie P1666 - 35-10 - - - Sporadyczny Kody gotowości: 0 0 X X X ------------------------------------------------------------------------------- Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 4B0-614-517.lbl Nr seryjny: 4B0 614 517 G Komponent: ABS/ESP front 1728 Kodowanie: 04255 Kod serwisu: WSC 00028 Znaleziono 1 błąd: 18265 - Sygnał mocy: zgłoszenie usterki przez komputer sterujący silnika P1857 - 35-10 - - - Sporadyczny ------------------------------------------------------------------------------- Adres 08: Klimatyzacja Plik etykiet: 3Bx-907-044.lbl Nr seryjny: 3B2 907 044 J Komponent: CLIMATRONIC B5GP 0004 Kodowanie: 17000 Kod serwisu: WSC 00028 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 00603 - Silnik wykonawczy klapy przestrzeni nóg / odmrażania (V85) 37-00 - Uszkodzony 01274 - Silnik nastawczy klapy spiętrzania powietrza (V71) 37-00 - Uszkodzony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzemik Zgłoś #2 Napisano 30 Czerwca 2009 Kolego, rozwiazales ten problem? Mnie sie chyba to samo szykuje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaoloM86 Zgłoś #3 Napisano 7 Lipca 2009 rozwiązałem, było pare razy na forum W moim przypadku pomogło poprawienie wtyczek na pompowtryskach i autko smiga aż miło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasiaw Zgłoś #4 Napisano 19 Czerwca 2014 rozwiązałem, było pare razy na forum W moim przypadku pomogło poprawienie wtyczek na pompowtryskach i autko smiga aż miło Witam. No jak widac nie jestem pierwsza która ma ten problem. Historia mojego auta jest dluga, kreta i szkoda gadac. Mi tez wywala ESP ale wtyczki byly poprawiane no i nic sie nie zmienilo. wymienilam cale okablowanie wtryskow. na VAG-u pokazuje mi blad 18265 no i 2 wtryski (2 i 4) sa prawie zdechniete. za nowe musze dac jakies £250 od sztuki, za uzywane ok.£70 tyle ze dokóki ich nie zaloze nie wiem czy beda dzialac. a jak nie, to trzeba wydac znowu. az mnie boli glowa. setki godzin na forach, mnóstwo sprawdzonych propozycji no i nic. Pomocy! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #5 Napisano 19 Czerwca 2014 Skoro 2 i 4 to padnięty jest ten, co ma na +, a ten co ma na - próbuje go nadrobić, więc nie ma pewności, że oba padły, no chyba, że dwa są na +. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasiaw Zgłoś #6 Napisano 19 Czerwca 2014 (edytowane) Skoro 2 i 4 to padnięty jest ten, co ma na +, a ten co ma na - próbuje go nadrobić, więc nie ma pewności, że oba padły, no chyba, że dwa są na +. problem polega na tym, ze dwa sa na plusie I dwa na minusie. nieznacznie ponizej I powyzej zera ale w normie. dodam ze w tym aucie bylo grzebane przy komputerze wgrywajac nowa poduszke jako ze auto jest po stluczce (wyskakiwal blad). po wgraniu poduszki padlo fabryczne radio. tzn cd + radio. Mechanik dlubal przy wtryskach przekladajac je ale nie pomoglo. jutro mam kolejna diagnostyke I zobaczymy co wyjdzie. p.s. dzieki za reakcje bo naprawde nie wiem co dalej robic... Edytowane 25 Czerwca 2014 przez kasiaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #7 Napisano 20 Czerwca 2014 No ale musisz porównać te, co napisałem, tj. 2 i 4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba86 Zgłoś #8 Napisano 22 Czerwca 2014 witam wczoraj podczas jazdy na trasie przez ok 1 sek zapalił się kontr.ESP w tym momencie jakby przez chwile paliwo nie dochodziło trwało to sekundę i normalnie się kontroli wył. co to może być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz1813 Zgłoś #9 Napisano 22 Czerwca 2014 Sprawdź kolego kostkę do popowtrysków z tył silnika. Miałem taki objaw ja Ty, czyszczenie styków pomogło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba86 Zgłoś #10 Napisano 22 Czerwca 2014 a ta kostka to gdzieś na wierzchu jest czy dużo rozbierania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz1813 Zgłoś #11 Napisano 22 Czerwca 2014 kolego bez rozbierania ją znajdziesz i przeczyścisz styki najlepiej jakimś contact-spray. Przesyłam Ci poglądowe zdjęcia, kostki są zaznaczone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba86 Zgłoś #12 Napisano 22 Czerwca 2014 a pokrywy nie trzeba rozbierać bo wcześniej ktoś opisywał na filmie że wszystkie 4 kostki czyścił a tu na zdjęciu kolega mi tą głowną co do wszystkich idzie tak dobrze zrozumiałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #13 Napisano 22 Czerwca 2014 a pokrywy nie trzeba rozbierać bo wcześniej ktoś opisywał na filmie że wszystkie 4 kostki czyścił a tu na zdjęciu kolega mi tą głowną co do wszystkich idzie tak dobrze zrozumiałem Oczyść styki w zewnętrznej (okrągłej) wtyczce, oraz podoginaj konektory wtyczek od PD (pod pokrywą) i będzie okey. :ok Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba86 Zgłoś #14 Napisano 23 Czerwca 2014 witam na razie wyjąłem kostke okrągłą popsikałem WD i założyłem zobaczymy ale nie wiem czy jeszcze pod pokrywą tych wtyczek nie podoginać i powciskać ale to chyba już samemu nie da rady czy można samemu pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasiaw Zgłoś #15 Napisano 23 Czerwca 2014 (edytowane) No ale musisz porównać te, co napisałem, tj. 2 i 4. ok, jak tylko wbije sie na garaz to poprosze zeby spojrzeli na to. zaczelam sie zastanawiac czy przypadkiem to tez nie jest wina komputera pokladowego. dlaczego? w sumie passata podpinalam 5 razy do roznych systemow i w sumie w 3 sytuacjach pokazalo blad na 4 wtrysku, na dwoch - na 2 i 4, gdzie indziej na 1 i 3. wiec moze komputer wariuje. doczytalam sie gdzies o bledach ktore wyskakuja na diagnostyce jak pod pokrywe komputera dostanie sie woda ... sprawdzilam jak sie do tego zabrac i cos mi sie wydaje ze rzuce okiem na to dzisiaj po pracy. ewentualnie poradze sie kogos. czytajac info na innych forach zauwazylam ciekawa zaleznosc, która wystepuje tez u innych majacych problem z esp... chodzi o obroty. w moim przypadku okazalo sie ze dopoki nie przekrocze 2 tys autko chodzi na nowka i kontrolka sie nie zapala. wystarczy lekko przygazowac gdzies na trasie, wskoczyc powyzej 2 tys i lapka wyskakuje jak na zawolanie. Edytowane 25 Czerwca 2014 przez kasiaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #16 Napisano 24 Czerwca 2014 witam na razie wyjąłem kostke okrągłą popsikałem WD i założyłem zobaczymy ale nie wiem czy jeszcze pod pokrywą tych wtyczek nie podoginać i powciskać ale to chyba już samemu nie da rady czy można samemu pozdrawiam Życzę powodzenia, skoro stosujesz WD-40 na styki elektryczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach