Gość GiciorB5 Zgłoś #1 Napisano 14 Maja 2009 (edytowane) Drodzy koledzy powiem krótko: Wczoraj wstawiłem do mechanika Passata AFN 1,9 TDI 81kw 110 KM rok 1997 by wymienić rozrząd. Auto wstawiałem sprawne działała klima i auto rwało sie do pracy od 2000 tyś obr/min (turbo działało). Dziś odebrałem auto i co się okazało mechanik powiedział , że mi klima nie działa i nie wie co jest bo wszystko sprawdzali:confused: Mówię sobie no to ładnie dodatkowy wydatek kasy ale sprawdziłem sam i okazało się że kabelek od klimy był nie wciśnięty do końca i nie łączył po zabiegu klima działa CUD:eek: No to w drogę jadę i co się okazało , że samochód powyżej 2000 tyś. obr. wogóle nie ciągnie a na piątce mak to 115 km/h:mad: To niemożliwe by przez noc padła klima i turbo sprężarka Proszę was o pomoc. Czy podczas wymiany rozrządu mechanik mógł naruszyć elementy turbo czy jakieś kable od turbiny??????? Edytowane 14 Maja 2009 przez GiciorB5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #2 Napisano 14 Maja 2009 autko z powrotem do mechanika i kontrola ustawienia rozrządu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert270111 Zgłoś #3 Napisano 14 Maja 2009 odstaw mu z powrotem morze żle rozrząd ustawił przeskoczył mu o ząbek czy cos tam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość GiciorB5 Zgłoś #4 Napisano 14 Maja 2009 Czyli wymiana rozrządu mogła być przyczyną ,że turbo nie chodzi?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
farszu Zgłoś #5 Napisano 14 Maja 2009 kolego watpie ze rozrząd przestawiony bo to mało realne raczej jakies podcisnienie albo czujnik doladowania turbiny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pimpciak Zgłoś #6 Napisano 15 Maja 2009 kolego watpie ze rozrząd przestawiony bo to mało realne raczej jakies podcisnienie albo czujnik doladowania turbiny Czemu to takie malo realne? Widzialem jak zachowuje sie auto (na dodatek AFN) z przestawionym rozrzadem. Silnik chodzi glosno a turbina nie pompuje prawie wogole... a w kazdym razie jej nie slychac. Pierwsza rzecz jaka bym mu kazal sprawdzic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość GiciorB5 Zgłoś #7 Napisano 15 Maja 2009 Panowie: Okazało się, że podczas ściągania naruszone została wiązka przepływomierza jeden z kabelków się po prostu urwał z powodu wcześniejszego drobnego uszkodzenia. Mechanik wiązkę naprawił wykasował mi błędy komputera i wszystko chodzi jak w zegarku:580::648: Oczywiście koszt naprawy w ramach gwarancji. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach