Skocz do zawartości
Gość globusns

Wspomaganie kierownicy B3

Rekomendowane odpowiedzi

Gość globusns

Witam,

 

Mam problem. W moim pasku jest nieustanny wyciek oleju. Sądzę że jest to olej z układu wspomagania kierownicy. Chciałbym go wymienić i mam pytanie czy będzie pasować układ z Golfa II?

 

Ewentualnie może jakieś rady jak usunąć wycieki.

 

Pozdrawiam i z góry dziękuje

:637:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest podobnie tylko, że nigdzie wycieków nie widać a co jakieś 3tkm poziom oleju spada około 2cm poniżej min. Czy to normalne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_tytul1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie jest podobnie tylko, że nigdzie wycieków nie widać a co jakieś 3tkm poziom oleju spada około 2cm poniżej min. Czy to normalne?

Pewnie leci do środka osłony na przekładni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pewnie leci do środka osłony na przekładni

Czy to grozi jakąś poważna awarią bo do tej pory mi to nie przeszkadzało zwłaszcza, że o olej nie muszę się martwić;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będzie leciało bardziej z czasem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

HEY . Prawdopodobnie cieknie ci w osłony siłownika magla , nie będzie nawet za bardzo widać wycieku jak są w miarę szczelne . Jak tak to chyba zmiana podzespołu całego jest najprostszym rozwiązaniem ( ostatnio wymieniałem koszt 190 na szrocie )

Jakie mogą być skutki :

- pogarszająca się siła wspomagania wraz z jego utratą

- zatarcie pompy w przypadku nagłego wycieku ( ja doznałem tego w trasie - musiałem przeciąć pasek aby dojechać do domu bez zatarcia pompy nic ciekawego )

Co do spasowania ukł z golfa to nie wiem, ale pompa będzie chyba pasić(jak oczywiście benzynka, w dieslu jest inne odsadzenie koła pasowego ) reszta ????

pozdro kania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Maglownica ze wspomaganiem z golfa II będzie pasować, tylko drążki są innej długość. Z tego co mi się kojarzy to są 3 rodzaje maglownic w naszych VW (ZF, TRW i jeszcze jakaś). Wiem napewno że magle z wspom. i bez wspom. różnią się od siebie wieloklinem przy przegłubie od kolumny kierownicy ale czy między typami się różnią to już nie wiem, ale wydaje mi się że nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam to j sie podlacze mam mianowiacie problem mam przekladnie po regeneracj ale jak skrecam kolami do oporu to piszczy pasek od pompy wspomagania poradzcie cos pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Maglownica ze wspomaganiem z golfa II będzie pasować, tylko drążki są innej długość

I promień skrętu będzie mniejszy ;) Lepiej szukać od passata

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez lecialo.Dolewalem tak ze 200ml na 500km.

A teraz...prawie nie ubywa.

Z drugiej strony wspomagania rewelacyjnego tez nie mam...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak pasek piszczy przy maksymalnym skręceniu kół to znaczy że jest luźny. Ja muszę swój dociagac co jakieś tysiąc km. Tak kilka razy i wymiana ;) pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam to j sie podlacze mam mianowiacie problem mam przekladnie po regeneracj ale jak skrecam kolami do oporu to piszczy pasek od pompy wspomagania poradzcie cos pozdr

 

Masz luźny pasek napędu pompy!

Tylko dlatego piszczy

 

---------- Post added at 14:37 ---------- Previous post was at 14:30 ----------

 

Przede wszystkim to trzeba wiedzieć jaka to pompa, nie kupuj pompy w ciemno, bo były montowane różne. Trzeba wleźć pod samochód i odczytać co to za pompa, ja mam jakąś wersje amerykańską, nigdy nie dojdziesz bez odczytania. Jeżeli to możliwe, to sobie zregeneruj, kosztuje to parę zł, odstawiasz samochód z rana, po południu odbierasz. Jak dobry mechanik, to zapomniesz o tej pompie i wszystkich kłopotach.

Edytowane przez woys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

jak można to się podepnę pod temat wspomagania :) a mianowicie:

u mnie w prawo chodzi ciężej niż w lewo, zwłaszcza na niskich obrotach, jak dodam gazu to jest lepiej ale na "luzie" to nawet potrafi zgasnąć przy skręcaniu (tylko w prawo), płyn nie ucieka, pompa nie wyje, może ma tu coś do rzeczy nachylenie kół?

miał może ktoś coś podobnego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jedno!

jak jest zimny, z rana to wspomaganie jest możliwe a jak się trochę rozgrzeje to prawie go nie ma:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego koroll może zatarły się sworznie albo mocowanie mcpersona też może wpływać to nieprzyjaznie na wspomaganie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat:

Napisał cysiokysio

"Maglownica ze wspomaganiem z golfa II będzie pasować, tylko drążki są innej długość"

 

I promień skrętu będzie mniejszy Lepiej szukać od passata

 

a to już właśnie zależy typu. Mój brachol w jednym golfie III miał gdzieś ok o 1/3 mniejszy skręt niż ja. Teraz ma też golfika III i ma taki sam promień skrętu jak ja, więc poprostu szukajmy takiej samej maglownicy jak nasza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Jak poznać czy to padł magiel czy pompa

 

brak wspomagania w B3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tryton ja obstawiałbym pompę, jak masz kompletny brak wspomagania.

Zobacz czy masz olej w zbiorniczku- jeśli go nie ma to najprawdopodobniej maglownica się skończyła,

Jeśli masz olej w zbiorniku, a magiel jest suchy i dalej nie ma wspomagania to masz walnięta pompę.

 

P.S.

No chyba ze pasek się zerwał z napędu pompy wspomagania :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak poznać czy to padł magiel czy pompa

Pompa przeważnie jak pada to wyje i ma luz na ośce, natomiast jak magiel pada to przeważnie objawia się to wyciekiem z magla.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności