Skocz do zawartości
kawisbike

Przepływomierz, sruba regulacyjna

Rekomendowane odpowiedzi

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/55346c49f8c72187.html

 

Mam pytanie przeczytałem na forum ze w miejscu zaznacoznym na zdjęciu powinna być niby sruba imbusowa gdzie się reguluje wychylenie klapki w polozeniu początkowym, zastanawia mnie czy jest to prawda... bo ja tam żadnej sruby nie mam...niestety nie działają mi jałowe obroty jak powinny i szukam przyczyny tzn. schodzą bardzo nisko...tak jakby silnik się dławił.

Edytowane przez kawisbike

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_tytul1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym miejscu ma byc tylko zaslepka, śruba do regulacji dawki paliwa podczas biegu jałowego znajduje się poniżej,we wnętrzu puszki filtra paliwa, a dokładnie w ramieniu klapy spiętrzajacej.

Lepiej tej sruby imbusowej nie ruszaj bo dawki nie ustawi nawet serwis.!

 

śrubę od regulacji obrotów jałowych masz przy przepustnicach od strony sciany grodziowej.(utrudnony dostęp)

Właśnie spojrzałem do dokumentacji masz Ke-Jetronic i w tym systemie jeszcze nie było silnika krokowego, czyli jesli masz zbyt niskie obroty możesz je podniesc wykręcając nieznacznie śrubę przy przepustnicach.

 

Dodatkowo mozesz wykręcic przepustnice i całośc łącznie z tą śrubą regulacyjną i kanałem "lewego" powietrza wyczyścic w benzynie, bo napewno będzie zasyfione przez co tez zaczynają wariowac obroty jałowe.

Edytowane przez KrisT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolega ma bodajrze mechaniczny wtrysk, ja mam elektroniczny i tam w przepływce tez była taka śruba, i ona własnie odpowiadała za obroty biegu jałowego, śruba ta regulowała przepływ przy zamknietej klapie, tym dodatkowym kanałem włansie przepływa powietrze na biegu jałowym, a przy przepustnicy jak najbarziej, tez mozna ale czy to sie zgra jak silnik juz ciepły?? nie bedą za wysokie czasem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powtarzam jeszcze raz, ta sruba w ramieniu klapy powietrza spietrzajacego tzn przepływomierza jest tylko od dawki paliwa !!! śrubą tą reguluje sie skład paliwa (dawke) w całym zakresie pracy silnika i nie nalezy jej ruszac i krecic dowolnie! bowiem zmienicie skład stechiometryczny dawki paliwa! mozna to zrobic patrzac jednoczesnie na skład spalin (emisja CO) w serwisie lub stacji diagnostycznej.

 

sruba ta reguluje skok tłoczka sterujacego w rozdzielaczu paliwa, do

 

regulacji wolnych obrotów słuzy tylko i wyłacznie śruba regulacyjna przy przepustnicach.!

 

 

nt. systemu K-Jetronic i Ke-Jetronic polecam ksiązke wydawnictwa AUTO pt. Układy wtryskowe benzyny tom 3.

Dodam jeszcze ze w/w śruba regulacyja (skład mieszanki) jest w obu typach wtrysków, system Ke tzw. electonic posiada dodatkowo jednostke sterujacą (ECU) elektrohydrauliczne regulowany regulator cisnienia i kilka dodatkowych czujnikow aby jeszcze dokładniej i efektywniej dozowac paliwo, zapobiegac spalaniu stukowemu itd. Podczas hamowania silnikiem paliwo w Ke-Jetronic nie jest wogole podawane. Dobra koncze przynudzac..

Edytowane przez KrisT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności