Skocz do zawartości
Marios

STOP BREAK FAULT SERVICE MANUAL

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Od pewnego czasu mam następujący problem. Wcześniej taka informacja pojawiała się sporadycznie a teraz prawie co 3 zakręt ... wyświetlanej informacji towarzyszy 3-krotne 1 sekundowe piski i migająca lampka hamulca ręcznego. Sprawa jest następująca, klocki są ok, tarcze również ... niedawno wymieniany płyn hamulcowy (co nic nie dało). Podłączam pod VAG'a i żadnych błędów nie ma. CAR STATUS jedynie pokazuje żebym dolał płynu do spryskiwaczy (ciagle się kończy :P ) ale nic na temat tej informacji o hamulcach która została wyświetlona. Od czego zacząć ktoś ma pomysł?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może czujnik hamulca ręcznego?Musisz rozebrać podłokietnik i sprawdzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj po raz pierwszy w czasie jazdy miałem 2 razy taki komunikat.

Czy wiadomo co może bc przyczyną ? Płyn hamulcowy ? Czujnik poziomu ?

Macie jakieś pomysły ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest komunikat niskiego stanu płynu hamulcowego. Dzieje się to w moim przypadku zawyczaj gdy kończą się klocki, tarcze i tłoczki w zaciskach są już bardziej wypchnięte co powoduje że poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym opada i przy mocniejszym zakręcie potrafi pojawić się ten komunikat. Dolej odrobine płynu hamulcowego i komunikat przestanie się pojawiać. Nie zapomnij odessać nadmiaru gdy wymienisz klocki, lub klocki i tarcze na nowe wtedy tłoczki się wciska i poziom płynu się podnosi w zbiorniczku. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

za mało płynu hamulcowego, dolej i bedzie ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za poradę :)

Jutro podjadę i kupię w ASO płyn oryginalny bo nie wiem jaki tam mam.

Czy można mieszać płyny różnych producentów ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Ostatnio pojawił się taki komunikat: STOP BREAK FAULT SERVICE MANUAL

Znalazłem taki temat na forum- dolałem płynu komunikat zniknął. Dziś jednak znowu się pojawił. (wraz z sygnałem dźwiękowym + miganiem ikony ręcznego). Dolanie płynu nic juz nie pomogło- nawet było za dużo, więc odessałem trochę strzykawką- dodam, że ostatnimi czasy wymieniałem klocki. Najdziwniejsze jest to, że zauważyłem, że komunikat pojawia się tylko wtedy, kiedy mam zakręcony korek od zbiorniczka z płynem hamulcowym. W momencie, kiedy korek odkręcę- komunikat się ni pokazuje (odkryłem to przypadkowo, kiedy dolewając płynu na początku sprawdziłem czy komunikat zniknął- zniknął- więc zakręciłem korek- odpalam auto, a tu komunikat się pojawił. Potem już odkręcałem i zakręcałem - i właśnie była taka zależność. Co to może być? Z góry dziękuję za pomoc. Dodam, że płynu mam teraz praktycznie max.

 

//Edit by tony_w:.. To kiego diabła zakładasz kolejny temat o tym samym? Przecież mogłeś odświeżyć... :mad:

Wątek dołączony do istniejącego tematu.

Edytowane przez tony_w

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dymeks87

mam dokładnie ten sam problem, 3 krotny pisk i migająca lampka ręcznego pojawiały się tylko przy gwałtownym skręcie w lewo, natomiast od wczoraj 3-krotny komunikat dźwiękowy i migająca kontrolka pojawia się zaraz po odpaleniu samochodu i miga cały czas...

Dodam, że klocki i tarcze są ok, płynu hamulcowego jest full i na pewno nie jest to zepsuty czujnik hamulca ręcznego...

Dzięki za wszelkie podpowiedzi ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do czujnika recznego biegna przewody moze one sa powodem problemy tak samo sprawdz kable od czujnika poziomu plynu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam dokładnie ten sam problem, 3 krotny pisk i migająca lampka ręcznego pojawiały się tylko przy gwałtownym skręcie w lewo, natomiast od wczoraj 3-krotny komunikat dźwiękowy i migająca kontrolka pojawia się zaraz po odpaleniu samochodu i miga cały czas...

Dodam, że klocki i tarcze są ok, płynu hamulcowego jest full i na pewno nie jest to zepsuty czujnik hamulca ręcznego...

Dzięki za wszelkie podpowiedzi ;)

 

VAG i sprawdź co pokaże,byż może nawet czujnik płynu jest walnięty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam ten sam problem od tygodnia i zauwazylem ze wystepuje tylko przy przymrozku i przy pierwszym zakrecie pozniej znika. Czy ktos juz odkryl co to? Plyn w normie, reszta z hamulcami tez. Pozdro. Mirek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!

Chciał bym odświeżyć temat. U mnie dzieje się dosłownie to samo i trochę boję się jeździć. Jakiś czas temu miałem niewielki wypadek, ale bezpośrednio po nim nic się nie działo. Wydaje mi się, iż problemy zaczęły się w momencie kiedy temperatura nocami spada poniżej zera. Dzisiaj np. (-4 stopnie C) chciałem przejechać tylko 7 km na stację benzynową i w momencie kiedy zacząłem zwalniać przed ustąp, pojawił mi się ten komunikat. Później już praktycznie na każdym ostrzejszym zakręcie.

Płyn hamulcowy OK, klocki tarcze OK, VAG nie pokazuje żadnych błędów...

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie!

Wydaje się mi, iż poradziłem sobie z problemem ponieważ od pewnego czasu już nie wiedzę tego komunikatu.

Kiedyś dolewałem płynu hamulcowego i zbiornik zapełnił się bardzo szybko pod korek, więc stwierdziłem, że jest go wystarczająco. Poza tym odkręcając ten żółty plastikowy korek (zakreślony czerwoną pętlą na zdjęciu) widać, było że płynu jest pełno.

 

zbiornikd.th.jpg

 

Inna ciekawa rzecz, to jeżeli nacisnąłem w tym miejscu gdzie pokazuje czerwona strzałka do momentu aż poczułem opór pod palcem to od razu na desce wyskakiwało:

 

 

stopn.th.jpg brakefault.th.jpg servicvemanual.th.jpg

 

a pod zegarem po prawej mrugająca kontrolka zaciągniętego hamulca ręcznego. Ale to na marginesie.

 

O co mi chodzi... Według miarki na prawej ściance zbiornika i ilością płynu pod zakreślonym korkiem wynikało by, iż płynu jest wystarczająco. Jenak patrząc pod zakrętkę i na miarkę już nie. A to dlaczego zbiornik tak szybko się wypełnił jak dolewałem płynu za pierwszym razem.. działo się tak ponieważ jest on dość gęsty (płyn) i ta biała siatka (niebieska strzałka), która ma zapobiegać dostawaniu się zanieczyszczeń nie przepuszcza go tak od razu. Należy czymś czystym delikatnie w nią postukać aby on spłynął głębiej.

Tyle jeżeli chodzi o mój przypadek.

 

Dodatkowo rozmawiałem ostatnio z mechanikiem, który sam ma passata i przerabiał już dość dużo różnych przypadków z nim związanych.. Powiedział, że bywało, iż ten czujnik w zbiorniku siadał. Jednak to wychodziło mu już na laptopie. Nawiasem on używa urządzenia, które nazywał KTS... Bosch'a o ile dobrze pamiętam.. Komunikacja z PCetem przebiega przez bluetooth.. Fajny bajer..

 

Mam nadzieję że okaże się dla kogoś przydatny..

Pozdrawiam.

Edytowane przez tomek1ni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też chciałbym odświeżyć ten temat gdyż palą się u mnie te same kontrolki i wyżej wymienione manewry przez kolegów w moim wypadku nic nie dają.Podłączenie pod VAG nie wykazuje także nic. Al w moim przypadku dzieje się jeszcze coś innego,mianowicie przy mocniejszym hamowaniu auto gaśnie i koniec.Po czym bardzo długo trzeba go"hełtać" aby odpalił.Nie wiem,wygląda to tak jakby coś przy mocnym naciśnięciu hamulca odcinało paliwo i po tym wszystkim -jakby się zapowietrzał gdyż trzeba go długo kręcić aby odpalił.Nie wiem może ktoś miał takie przypadki-bo ja już nie daje rady.Zaznaczam że posiadam zwykłego automata-nie wiem czy ma to jakiś związek.Z góry dziękuję za porady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jazda200

Witam jestem nowy na Forum , i mam podobny przypadek jak Koledzy, czy ktos rozwiazał problem ? u mnie do tego co opisaliscie powyżej

dorzucam jeszcze metaliczny dzwiek jak by klocki ocieraly, dzwiek slyszalny tylko przy gwaltownym nacisnieciu hamulca przy płynnym hamowaniu tego dzwieku nie slychac, Klocki wymienione na nowe tarcze tył i klocki rowniez wymienione na nowe odpowietrzone.

Prosze o Pomoc z gory dziekuje i pozdrawiam wszystkich Fanów Passka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, jestem nowym uzytkownikiem forum i widze, że znajdę tu masę informacji które mogą mi się w przyszłości przydac. Podłączając się do tematu chciałem tylko dodać iz rónież doświadczyłem w/w usterki zaraz po wymianie klocków i tarcz. Na szczęście błąd pojawiał sie sporadycznie przez okres okolo 4 dni, głównie przy skręcaniu. Zniknął po dolaniu płynu hamulcowego. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

W ostatnia sobote mialem wymienione sprzeglo. Dzis jadac do pracy spostrzeglem wyzej wymieniony problem. Mechanik zapomnial dolac plynu hamulcowego po odpowietrzeniu sprzegla i z tad powstal blad. Dzieki za info.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pcyran1

Witam posiadam obecnie juz Passata B5 V6 2.8 syncro, i mam taki problem, że mianowicie od razu po odpaleniu auta sieci mi sie kontrolka ABS i po przejechaniu kawałka drogi, badz przegazowaniu do 3tys pojawia sie jeszcze mrygajacy (!), i mam komunikat na fisie STOP BREAK FAULT MANUAL SERVICE,

od tego momentu by przywróci mu dziłanie systemu ABS itd dokonałem nastepujacych czynnosci ktore nie przyniosły poprawy:

 

-wymiana steronika ABS 8E0614111A juz x2

-wymiana przekaznika 373

-klocki i tarcze z tyłu (brak klocków i słabe tarcze)

-uzupełniłem płyn hamulcowy

-sprawdziłem bezpieczniki

-czujniki abs pokazuja jednakowa wartosc

-sprawdziłem zasilanie na podłaczeniu sterownika abs i jest 11.9V

 

 

i nadal nic, wszytskie tez czynnosci wyczytałem na forach i miały pomoc ale nic z tego, prosze o podpowiedz co jeszcze moze byc nie tak pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a błędów vag nie pokazuje???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pcyran1
a błędów vag nie pokazuje???

 

01200 Brak napiecia zasilania zaworow ABS

 

i dzisiaj po ponad miesiacu abs zaczął działać jutro sprawdze jakie błedy teraz mi pokaże pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności