Skocz do zawartości
mielke

do czego ta wtyczka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Dziś w moim passacie 1.8T z 98r. przy zbiorniczku od wspomagania znalazłem luźna wtyczkę (NIE podłaczona do niczego). Jest ona prostokątna biała z gumową osłonka na 7 pinów miedzy zbiorniczkiem płyny do wspomagania a komputerkiem (prostokatna skrzynak podłaczona do jakis kabelków jak komputer silnika). ?

silnik.jpg zaznaczone miejsce wtyczki w czerwonej otoczce :)

Jeszcze jedno pytanko czy po wymianie czujnika cisnienia kilmy bład 318 zniknie na stałe i czy mógłbym go sam wymienic?

Prosze o pomoc w zdiagnozowaniu do czego moze słuzyc owa wtyczka.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez mielke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pokaż dokładniejsze zdjęcie tej wtyczki. W tej Twojej otoczce nic nie widać.

Generalnie w AEB nie powinno tam być żadnej wtyczki.

 

update.

To nie jest AEB, zmień zatem info które masz w profilu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jakie to auto bo na forum znalazłem oznaczenia silników i mój silnik miał własnie takie oznaczenia wg tabeli którą znalazłem a wtyczka wygłada tak jak ja opisałem nie moge zrobic dokładniejszego foto bo nie mam teraz auta u siebie w to miejsce które zaznaczyłem to miejsce gdzie jest ta wtyczka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie żadne tabelki, tylko oznaczenie na silniku lub na naklejce przy kole zapasowym - 3 literowe oznaczenie - wersji 150 konnych była cała masa i różnią się chociażby sterowaniem.

 

Może chodzi Ci o wtyki które znajdują się pod tą czarną obudową? Jest tam na pewno wtyczka wentylatora klimatyzacji oraz czujnika temperatury zewnętrznej. Co jeszcze to nie pamiętam.

 

318 - dlaczego się pojawia, dlaczego stawiasz na czujnik? Bo ja znam takich którym zapaliła się kontrolka ciśnienia oleju i też stawiali na czujnik a skończyło sie zatarciem silnika bo smarowania faktycznie nie było.

 

Ten błąd oznacza że czynnika nie ma (trzeba dobić), lub przekroczono górny zakres ciśnienia co może być spowodowane z kolei:

a.) Ktoś nabił czynnika więcej niż to wynika z tabliczki znamionowej, nawet nieznaczna różnica wywołuje taki efekt - musi byc dokładnie tyle ile jest napisane i basta

b.) Padł elektryczny wentylator na skraplaczu klimatyzacji (chłodnicy)

 

Brak czynnika objawia się mruganiem palenu climatornika po przekręceniu kluczyka na zapłon.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to foty tej wtyczki a oznaczenie jest na silniku takie jak mam w profilu Zdj?cie(2).jpg

prosze o pomoc

Zdj?cie(1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdjecia super jakosci. :-) Wyglada to jak wtyczka djagnostyki do modulu od gazu. ale nic nie piszesz o gazie.

Najlepiej sprawdz dokad idzie ten kabel.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam oczywiscie auto ma gaz sekwencyjny a przewód jak widac na zdjeciu wychodzi z wiazki od skrzynki przed zbiorniczkiem wspomagania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TAK jak napisal:

 

Zdjecia super jakosci. :-) Wyglada to jak wtyczka djagnostyki do modulu od gazu. ale nic nie piszesz o gazie.

Najlepiej sprawdz dokad idzie ten kabel

 

taki "VAG" gazu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest juz rozwiazanie jest to kabel diagnostyczny do gazu na 99 %.

Mielke widzisz jak wszyskie dane pomagaja w rozwiazaniu problemow. :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

brudek ma jeszcze pytanie odnosnie klimy czy jest mozliwosc samemu wymienic czujnik cisnienia klimy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
brudek ma jeszcze pytanie odnosnie klimy czy jest mozliwosc samemu wymienic czujnik cisnienia klimy ?

 

Sam osobiscie go nie wmienialem ale.

 

Sa podzielone zdania.

1. niektorzy mowia ze wycieknie czynnik chlodzacy i nie ma opcji zeby nie wyciekl

2. niektorzy twierdza ze bez problemu mozna wymienic tylko zeby nie uszkodzic gwintu a tam jest taki zaworek ktory powoduje niewyciekanie czynnika.

 

Ale ja nie pisze w 10% bo sam go nigdy nie wymienialem.

 

Ps. jak sie zdecysujesz wymienic to odkrecaj powoli jak uslyszysz standardowe pssss :-) tzn ze ucieka czynnik z klimy to nie wykrecaj dalej :-). tylko najlepiej wtedy podjechac do kogos niech zciagnie czynnik z klimy wymien odrazu i niech nabije ci znowu albo odkrec poczekaj az wycieknie (uwag na cisnienie) i zamontuj od nowa i potem jedz nabic klime tylko nie wlaczaj jej bez czynnika.:-)

 

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oki dzieki

I zamykam temat ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I zamykam temat

 

Nie masz takiej możliwości ;)

 

_zamkniety

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności