Skocz do zawartości
tomeksz

wyciek plynu hamulcowego z tylnich zaciskow

Rekomendowane odpowiedzi

witam.mam problem zauwazylem wyciek plynu hamulcowego z tylnich zaciskow...niby okazalo sie ze cieknie przez miedziane podkladki laczace przewod z zaciskiem.nigdzie nie moge dostac takich samych:(czy moga byc inne????mial ktos problem z tym????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ostatnio wymieniałem te podkładki u kumpla w golfie, kupiłem je w Agromie:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ostatnio wymieniałem te podkładki u kumpla w golfie, kupiłem je w Agromie:)

a co to jest agroma;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo. Podkładki na nieszczęście nie są sprzedawane osobno tylko w zestawie z jakimiś innymi częściami (koszt około 100 zł). Mój mechanik kupił jakieś podobne podkładki (niestety nie wiem gdzie) i trochę w nich porzeźbił. Trzymają do dzisiaj elegancko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego jeśli chodzi o Agrome to są to sklepy w których sprzedaja części do ciągników i maszyn rolniczych:D, jeśli masz na myśli zwykła miedziana podkładkę to poszukaj w sklepie motoryzacyjnym albo na jakiejśc stacji paliw ale takiej aby mieli czesci (opaski, paski, taką pospolitą drobnicę) to napewno dostaniesz takie podkładki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiem tak:KTO WYMYSLIL TAKIE CARY!!!!! podkladek nie mozna kupic tylko zestaw naprawczy z calym przewodem za ok 150zl!! na jedna strone!!!!!!!ale kupilem bardzo podobne podkladki zeszlifowalem na dany wymiar i jest na razie ok:p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie i mnie przytrafił się ten problem - cieknie mi tylny lewy zacisk ...

 

Co zrobić? Kupić używany zacisk, czy też zestaw naprawczy? Jak zestaw naprawczy, to który?

Na Allegro są zestawy po 40-50zł, które w zestawie mają nawet tłoczek.

 

Proszę o pomoc, bo mechanik pewnie będzie chciał mnie skasować jak za zboże ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio wymieniałem te podkładke i dałem normalną i jest git

 

 

Panowie i mnie przytrafił się ten problem - cieknie mi tylny lewy zacisk ...

 

Co zrobić? Kupić używany zacisk, czy też zestaw naprawczy? Jak zestaw naprawczy, to który?

Na Allegro są zestawy po 40-50zł, które w zestawie mają nawet tłoczek.

 

Proszę o pomoc, bo mechanik pewnie będzie chciał mnie skasować jak za zboże ;)

 

Zalezy skąd cieknie. Jesli z podkładki tą ja wymieniasz, jeśli z uszczelnienia tłoczka to zestaw kosztuje 20zł, jesli pełny zestaw naprawczy to koszt ok 50zł. Musisz ustalic skąd cieknie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak kupię pełen zestaw naprawczy, wraz z tłoczkiem, to czy będzie znajdowała się tam ta podkładka? Wymieniłbym wszystko, bo to niewiele większy koszt..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak wygląda największy zestaw bo nie wymienialem, ale jesli ci nie cieknie z podkładki o jej nie ruszaj. Ogólnie jeśli wystarczy wymienic uszczelnienie tłoczka lub tylko podkładki to bym nie rozbierał zacisku na czynniki pierwsze. Co ori to ori. Jedz na warsztat i sprawdz co go boli. Inaczej nie da się ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ucieka płyn przy podkładce aluminiowej od przewodu hamulcowego , to wymień tylko ją .

Ja kupiłem zwykłe podkładki miedziane , dobrane na wymiar, w sklepie z częściami do siłowników i hydrauliki .

Nie pamiętam średnicy , coś 13 x 15 x 1 mm .

Koszt - 50 groszy za sztukę .

Nowy przewód kosztuje koło 100 zł ........

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bardzo za opinie. Czas wybrać się do mechanika i niech wyda diagnozę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Od kilku dni zauważyłem że wyświetla się kontrolka na środku licznika. Chodzi o poziom płynu hamulcowego jak sądzę. Więc grzecznie dolewam. Bardziej mi chodzi o to że tego płynu ubywa. Co dzień dolewam ~100ml? A nie jeżdżę przez to dużo, auto stoi bo strach. Co może być przyczyną?

-ściągnąłem wszystkie koła po kolei, spodziewając się tam jakiegoś wycieku, (szczególnie przewody, albo felgi opryskane jakby to był tłoczek) niestety wszędzie sucho (mokro przez deszcz.. ale nie widać płynu)

-na serwie było mokro, ale wczoraj jak dolewałem to troszkę mi się "chlupło" bo pełna butelka wytarłem do sucha jutro sprawdzę.

-nie wiem czy to ma coś wspólnego ale hamulec ręczny dziwnie działał w zimie. (wiem że jest na lince) zaciągałem podczas powolnej jazdy i np blokowało tylko prawą stronę :) lewa się toczyła. a czasami normalnie obydwie łapały ;p ale to mało ważne.

Proszę was o jeszcze jakieś sugestie bo to nie przelewki z hamulcami.

pozdrawiam

Jerzy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

Od kilku dni zauważyłem że wyświetla się kontrolka na środku licznika. Chodzi o poziom płynu hamulcowego jak sądzę. Więc grzecznie dolewam. Bardziej mi chodzi o to że tego płynu ubywa. Co dzień dolewam ~100ml? A nie jeżdżę przez to dużo, auto stoi bo strach. Co może być przyczyną?

-ściągnąłem wszystkie koła po kolei, spodziewając się tam jakiegoś wycieku, (szczególnie przewody, albo felgi opryskane jakby to był tłoczek) niestety wszędzie sucho (mokro przez deszcz.. ale nie widać płynu)

-na serwie było mokro, ale wczoraj jak dolewałem to troszkę mi się "chlupło" bo pełna butelka wytarłem do sucha jutro sprawdzę.

-nie wiem czy to ma coś wspólnego ale hamulec ręczny dziwnie działał w zimie. (wiem że jest na lince) zaciągałem podczas powolnej jazdy i np blokowało tylko prawą stronę :) lewa się toczyła. a czasami normalnie obydwie łapały ;p ale to mało ważne.

Proszę was o jeszcze jakieś sugestie bo to nie przelewki z hamulcami.

pozdrawiam

Jerzy

Az pompy ABS nigdzie nie cieknie, problemów ze sprzęgłem nie ma bo jesli nie to trzeba po przewodach jechaC hamulcowych moze gdzieś jest wyciek pod autem.

Edytowane przez mlody24wp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zerknij czy pod pompą abs nie jest mokro i przy pompie sprzęgła i wysprzegliku przy skrzyni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wjechałem na kanał, przewody wszystkie suche. Jednak to lewy tylni zacisk ;/ od strony hamulca ręcznego, tam jest taka uszczelka. Zrobiło się po chwili pod nią mokro. wsadziłem tam 2 dodatowe uszczelki. Powiedzcie mi czy to coś da? Jak nie da, to zacisk do wymiany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeważnie cieknie przez dźwignię hamulca ręcznego w zacisku.Ta zewnętrzna uszczelka tylko zabezpiecza przez dostaniem sie syfu do srodka.żeby to uszczelnić trzeba wyjąć zacisk rozebrać na części pierwsze.Moja rada to znalezienie innego zacisku bo słaby hamulec ręczny i wyciek świadczą o tym że skorodowała ośka w zacisku i raczej nic z tym nie zrobisz a jak zrobisz to na tydzień miesiąc lub rok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zestaw naprawczy zakup i spróbuj wymienić, jeśli zrobisz to sam to stracisz tyle co zapłacisz za zestaw, to może wystarczyć, jeśli nie bedziesz się martwił później. takie moje zdanie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W środku na ośce jest oring.Dostać się do niego można po wykręceniu tłoczka i wyjęciu zabezpieczenia segera-bardzo trudny dostęp.Na koniec trzeba sprawdzić luz ośki ręcznego na obudowie zacisku.Jeżeli jest luz ,to chyba lepiej szukać używki.Przy kupnie używki spr. też jak odkręca się odpowietrznik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przerabialem ten temat w dwoch zaciskach zestaw naprawczy nic nie da ośka jest z korodowana i ma wżery a w zacisku jest jeszcze tulejka miedziana czy mosieżna ktora też pewnie jest zużyta jedyna rada do używany nie cieknacy lub regenerwoany. Ja wydalem na 2 zestawy naprawcze i nic nie polepszylo a tylko pogorszylo jak wyczycilem z tego syfu. Mowie tu o zacisku aluminiowym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności