tomeksz Zgłoś #1 Napisano 22 Kwietnia 2009 witam.mam problem zauwazylem wyciek plynu hamulcowego z tylnich zaciskow...niby okazalo sie ze cieknie przez miedziane podkladki laczace przewod z zaciskiem.nigdzie nie moge dostac takich samych:(czy moga byc inne????mial ktos problem z tym???????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alexx Zgłoś #2 Napisano 22 Kwietnia 2009 ostatnio wymieniałem te podkładki u kumpla w golfie, kupiłem je w Agromie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomeksz Zgłoś #3 Napisano 22 Kwietnia 2009 ostatnio wymieniałem te podkładki u kumpla w golfie, kupiłem je w Agromie:) a co to jest agroma;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadisadi Zgłoś #4 Napisano 23 Kwietnia 2009 Miałem to samo. Podkładki na nieszczęście nie są sprzedawane osobno tylko w zestawie z jakimiś innymi częściami (koszt około 100 zł). Mój mechanik kupił jakieś podobne podkładki (niestety nie wiem gdzie) i trochę w nich porzeźbił. Trzymają do dzisiaj elegancko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
under81 Zgłoś #5 Napisano 23 Kwietnia 2009 kolego jeśli chodzi o Agrome to są to sklepy w których sprzedaja części do ciągników i maszyn rolniczych:D, jeśli masz na myśli zwykła miedziana podkładkę to poszukaj w sklepie motoryzacyjnym albo na jakiejśc stacji paliw ale takiej aby mieli czesci (opaski, paski, taką pospolitą drobnicę) to napewno dostaniesz takie podkładki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomeksz Zgłoś #6 Napisano 23 Kwietnia 2009 powiem tak:KTO WYMYSLIL TAKIE CARY!!!!! podkladek nie mozna kupic tylko zestaw naprawczy z calym przewodem za ok 150zl!! na jedna strone!!!!!!!ale kupilem bardzo podobne podkladki zeszlifowalem na dany wymiar i jest na razie ok:p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krejzRudy Zgłoś #7 Napisano 7 Marca 2013 Panowie i mnie przytrafił się ten problem - cieknie mi tylny lewy zacisk ... Co zrobić? Kupić używany zacisk, czy też zestaw naprawczy? Jak zestaw naprawczy, to który? Na Allegro są zestawy po 40-50zł, które w zestawie mają nawet tłoczek. Proszę o pomoc, bo mechanik pewnie będzie chciał mnie skasować jak za zboże Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieluś Zgłoś #8 Napisano 7 Marca 2013 Ostatnio wymieniałem te podkładke i dałem normalną i jest git Panowie i mnie przytrafił się ten problem - cieknie mi tylny lewy zacisk ... Co zrobić? Kupić używany zacisk, czy też zestaw naprawczy? Jak zestaw naprawczy, to który? Na Allegro są zestawy po 40-50zł, które w zestawie mają nawet tłoczek. Proszę o pomoc, bo mechanik pewnie będzie chciał mnie skasować jak za zboże Zalezy skąd cieknie. Jesli z podkładki tą ja wymieniasz, jeśli z uszczelnienia tłoczka to zestaw kosztuje 20zł, jesli pełny zestaw naprawczy to koszt ok 50zł. Musisz ustalic skąd cieknie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krejzRudy Zgłoś #9 Napisano 7 Marca 2013 A jak kupię pełen zestaw naprawczy, wraz z tłoczkiem, to czy będzie znajdowała się tam ta podkładka? Wymieniłbym wszystko, bo to niewiele większy koszt.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieluś Zgłoś #10 Napisano 7 Marca 2013 Nie wiem jak wygląda największy zestaw bo nie wymienialem, ale jesli ci nie cieknie z podkładki o jej nie ruszaj. Ogólnie jeśli wystarczy wymienic uszczelnienie tłoczka lub tylko podkładki to bym nie rozbierał zacisku na czynniki pierwsze. Co ori to ori. Jedz na warsztat i sprawdz co go boli. Inaczej nie da się Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomazo72 Zgłoś #11 Napisano 7 Marca 2013 Jeśli ucieka płyn przy podkładce aluminiowej od przewodu hamulcowego , to wymień tylko ją . Ja kupiłem zwykłe podkładki miedziane , dobrane na wymiar, w sklepie z częściami do siłowników i hydrauliki . Nie pamiętam średnicy , coś 13 x 15 x 1 mm . Koszt - 50 groszy za sztukę . Nowy przewód kosztuje koło 100 zł ........ Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krejzRudy Zgłoś #12 Napisano 8 Marca 2013 Dzięki bardzo za opinie. Czas wybrać się do mechanika i niech wyda diagnozę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurek422 Zgłoś #13 Napisano 13 Lutego 2014 Witam. Od kilku dni zauważyłem że wyświetla się kontrolka na środku licznika. Chodzi o poziom płynu hamulcowego jak sądzę. Więc grzecznie dolewam. Bardziej mi chodzi o to że tego płynu ubywa. Co dzień dolewam ~100ml? A nie jeżdżę przez to dużo, auto stoi bo strach. Co może być przyczyną? -ściągnąłem wszystkie koła po kolei, spodziewając się tam jakiegoś wycieku, (szczególnie przewody, albo felgi opryskane jakby to był tłoczek) niestety wszędzie sucho (mokro przez deszcz.. ale nie widać płynu) -na serwie było mokro, ale wczoraj jak dolewałem to troszkę mi się "chlupło" bo pełna butelka wytarłem do sucha jutro sprawdzę. -nie wiem czy to ma coś wspólnego ale hamulec ręczny dziwnie działał w zimie. (wiem że jest na lince) zaciągałem podczas powolnej jazdy i np blokowało tylko prawą stronę lewa się toczyła. a czasami normalnie obydwie łapały ;p ale to mało ważne. Proszę was o jeszcze jakieś sugestie bo to nie przelewki z hamulcami. pozdrawiam Jerzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlody24wp Zgłoś #14 Napisano 13 Lutego 2014 (edytowane) Witam.Od kilku dni zauważyłem że wyświetla się kontrolka na środku licznika. Chodzi o poziom płynu hamulcowego jak sądzę. Więc grzecznie dolewam. Bardziej mi chodzi o to że tego płynu ubywa. Co dzień dolewam ~100ml? A nie jeżdżę przez to dużo, auto stoi bo strach. Co może być przyczyną? -ściągnąłem wszystkie koła po kolei, spodziewając się tam jakiegoś wycieku, (szczególnie przewody, albo felgi opryskane jakby to był tłoczek) niestety wszędzie sucho (mokro przez deszcz.. ale nie widać płynu) -na serwie było mokro, ale wczoraj jak dolewałem to troszkę mi się "chlupło" bo pełna butelka wytarłem do sucha jutro sprawdzę. -nie wiem czy to ma coś wspólnego ale hamulec ręczny dziwnie działał w zimie. (wiem że jest na lince) zaciągałem podczas powolnej jazdy i np blokowało tylko prawą stronę lewa się toczyła. a czasami normalnie obydwie łapały ;p ale to mało ważne. Proszę was o jeszcze jakieś sugestie bo to nie przelewki z hamulcami. pozdrawiam Jerzy Az pompy ABS nigdzie nie cieknie, problemów ze sprzęgłem nie ma bo jesli nie to trzeba po przewodach jechaC hamulcowych moze gdzieś jest wyciek pod autem. Edytowane 13 Lutego 2014 przez mlody24wp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sivy07 Zgłoś #15 Napisano 13 Lutego 2014 zerknij czy pod pompą abs nie jest mokro i przy pompie sprzęgła i wysprzegliku przy skrzyni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurek422 Zgłoś #16 Napisano 17 Lutego 2014 Wjechałem na kanał, przewody wszystkie suche. Jednak to lewy tylni zacisk ;/ od strony hamulca ręcznego, tam jest taka uszczelka. Zrobiło się po chwili pod nią mokro. wsadziłem tam 2 dodatowe uszczelki. Powiedzcie mi czy to coś da? Jak nie da, to zacisk do wymiany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #17 Napisano 17 Lutego 2014 Przeważnie cieknie przez dźwignię hamulca ręcznego w zacisku.Ta zewnętrzna uszczelka tylko zabezpiecza przez dostaniem sie syfu do srodka.żeby to uszczelnić trzeba wyjąć zacisk rozebrać na części pierwsze.Moja rada to znalezienie innego zacisku bo słaby hamulec ręczny i wyciek świadczą o tym że skorodowała ośka w zacisku i raczej nic z tym nie zrobisz a jak zrobisz to na tydzień miesiąc lub rok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sivy07 Zgłoś #18 Napisano 17 Lutego 2014 zestaw naprawczy zakup i spróbuj wymienić, jeśli zrobisz to sam to stracisz tyle co zapłacisz za zestaw, to może wystarczyć, jeśli nie bedziesz się martwił później. takie moje zdanie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
08michael Zgłoś #19 Napisano 17 Lutego 2014 W środku na ośce jest oring.Dostać się do niego można po wykręceniu tłoczka i wyjęciu zabezpieczenia segera-bardzo trudny dostęp.Na koniec trzeba sprawdzić luz ośki ręcznego na obudowie zacisku.Jeżeli jest luz ,to chyba lepiej szukać używki.Przy kupnie używki spr. też jak odkręca się odpowietrznik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zorin Zgłoś #20 Napisano 17 Lutego 2014 Przerabialem ten temat w dwoch zaciskach zestaw naprawczy nic nie da ośka jest z korodowana i ma wżery a w zacisku jest jeszcze tulejka miedziana czy mosieżna ktora też pewnie jest zużyta jedyna rada do używany nie cieknacy lub regenerwoany. Ja wydalem na 2 zestawy naprawcze i nic nie polepszylo a tylko pogorszylo jak wyczycilem z tego syfu. Mowie tu o zacisku aluminiowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach