Skocz do zawartości
misiek_y

Do wymiany przeguby zewn. i wewn. - wymieniać razem z półosią?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam do wymiany z prawej strony dwa przeguby zewnętrzny i wewnętrzny byłem u mechanika i mi doradził aby kupić całą ośkę po regeneracji w Intercars

Co o tym sądzicie lepiej kupić całą ośkę czy same przeguby?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...regenerowana półoś z IC to wydatek rzędu 700-1000zł. Na allegro całe ośki z przegubami można dorwać za 200-300zł (do TDI jest tego wbród - nie napisałeś jakie to auto). Natomiast cały markowy przegub to koszt około 200zł (szt.), tylko wymiana jest dość "brudną" czynnością... Wszystko zależy od natury uszkodzenia półosi (może wielowpust jest ukręcony?), bo przeważnie nie ma potrzeby wymieniać całości. Decyzja należy do Ciebie, ale jeśli półoś jest w złym stanie, to nie ma co się pierniczyć w wymiany przegubów tylko brać komplet...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto to disel 115km rok produkcji grudzień 1999

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamil88

Ja zakupiłbym same przeguby jak półośka jest dobra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaraz zaraz jeśli jakimś cudem jest uszkodzony przegub wewnętrzny to on występuje chyba razem z półosią. I w takim przypadku to ja również polecam używany z allegro bądź szrotu. Najpierw sprawdź jaki masz przegub (AJM czy ATJ silnik), jak wymieniałem u siebie to wychodziło że przeguby są takie same jak w 130.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no bo są takie same kolego...115 koników po lifcie miały 130;]

a przeguby sypią się zdrowo:D ja rok temu wymieniałem i juz jeden zaczyna stukać delikatnie a lobro było włożone;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem że są takie same, niemniej jednak różnią sie pomiędzy AJM a ATJ. Napisałem żeby sprawdził jakie ma bo 130 jest zdecydowanie więcej i taką półoś będzie mu łatwiej kupić z używki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odnawiajac temat i nawiazujac do pierwszego posta , mam pytanie , bo od dluzszego czasu slysze huczenie od strony kierowcy , myslalem ze to lozyska lub tarcze i klocki robia takie woł woł woł, przy jezdzie na wprost i po lukach , ale dzis sciagnalem kolo i jakos tak zlapalem sie za połoś od strony kierowcy ,i tutaj mam pytanie , jak zaczalem ruszac to sie wystraszylem ,ma ona luz przesowu do skrzyni i z powrotem ze 4 cm , ustawilem sie na jutro do warsztatu , ale moze ktos cos podpowie co moglo sie stac ze ma taki ruch , jak odkrecilem druga strone dla porownania , to tam jest luz z 0,5 cm , wiec cos jest nie tak, co sadzicie na ten temat????

 

---------- Post added at 23:31 ---------- Previous post was at 22:12 ----------

 

moze wie ktos ile faktycznie moze sie ruszac ta półoska ,do przodu i do tylu???

Edytowane przez piotr555

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

usterka usunieta, zabezpieczenie uszkodzone na przegubie zewnetrznym , przegob +wymiana 200 zl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności