Skocz do zawartości
Gość adamos12

znikający płyn G12

Rekomendowane odpowiedzi

Gość adamos12

Koledzy POMOCY!!!

Początek standardowy ale problem nietypowy. Radość mego życia B5 tdi 130koników z 2001 roku. Pierwszy wlaściciel znany, przebieg poniżej 100tyś.

 

Ciągle ubywa płynu G12. Nie jestem mechanikiem tylko pasjonatem więc postaram się przybliżyć problem moimi słowami.

 

Miejsce przez które płyn ucieka jest znane: po przez korek do kanliku odprowadzającego z zbiorniczka.

 

Ilość ubywającego płynu: ponad litr na trasie Kraków - Wrocław przy średniej 150/160 km/h

 

Wszystkie przewody nagrzewają sie do tej samej temperatury co sprawdzil mechanik.

 

Korek byl wymieniony na nieoryginalny, a nastepnie na oryginalny (mam już 3 korki) i usterka dalej wystepuje.

 

Silnik sie nie grzeje, nie przekracza 90 stopni nawet po malej gonitwie w okolicach 200km/h.

 

Byl rowniez sprawdzany na komputerze i nie wykazuej zadnego bledu, jak rowniez temp jest caly czas w normie.

 

Pompa wody byla wymieniona 2-3 miesiecy temu i zostala zalozona oryginalna. byla rowniez sprawdzana ta mala wspomagajaca i rowniez jest sprawna.

 

Padlo podejrzenie na uszczelke pod glowica ale 3 magiczne testy (paredziesiąt minut każdy) z urzadzeniem (specjalne urzadzenie z zbiorniczkami z jakims plynem) wykluczyly ta ewentualnosc. Wiec szkoda kroic mu serducho jak dzielnie zbiera sie w 10sek do setki:)

 

Chlodnica owszem ma delikatne wgniecenie i miroskopijny wyciek, ale jakby byla niespawa to przeciez by sie samochodzik grzal..

 

Skad zatem takie cisnienie, ze zmusza passacika do znacznego wypluwania plynu podczas szybkiej jazdy?

szkoda mi znowu placic za rozbiranie rozrzadu aby sie przekonac ze pompa jest naprawde ok, oraz bulic za nowa chlodnice (3 korki juz mam).

czy jest mozliwe zeby zasysal lewe powietrze?

Pomocy!!! co mu dolega???

Adam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha