topek Zgłoś #1 Napisano 19 Kwietnia 2009 Witam szanowne grono Wielkanoc i caly tydzien po swietach (niestety ) spedzilem na zabudowe bagaznika. A spedzil glownie moj szwagier, ktory 95% prac wykonal. Ja robilem tylko za pomagiera i wiedzialem jak to ma wygladac DZIEKI SLAWEK! Na boze narodzenie wytlumilem drzwi matami sinuslive i niestety wraz z pojawieniem sie mocniejszego slonca maty poodchodzily u gory i smarowaly szybe klejem. Winna jest oryginalna mata Volkswagena na ktora naklieilem mate sinuslive. Okazalo sie to slabym pomyslem. Tam gdzie mata jest przyklejona do golej blachy wszystko jest ok. Tam gdzie mata do maty (nawet na laczeniach) slabo sie trzyma. Wniosek zatem dla innych na przyszlosc, zrywac fabryczne maty i nie kleic grubych bitumicznych mat na zakladke. Ja wiem na 100%, ze nastepne maty to bedzie Dynamate Wole poczekac i doskladac troche kasy, ale nie rozkrecac drzwi po 3x. Najpierw zaradzilem na odchodzace maty butaprenem w spreyu sinuslive'a. Pomoglo to na kilka dni ale i tak maty znow odeszly tam gdzie troche kleju zabraklo. Wiec je narazie ucialem i zobaczymy co bedzie dalej. Tam gdzie nie zalowalem kleju maty pancernie sie trzymaly No ale wrocmy do zabudowy. Celem moim bylo maksymalne zachowanie funkcjonalnosci bagaznika (ostatnio wiozlem lodowke 1,8m na wzmaku wiec wszelkie skrzynie odpadaly. Chcialem, zeby bas byl zawsze ze mna niezaleznie od poziomu zapchania bagaznika Chcialem rowniez, zeby wszystkie graty byly schowane, bo wyroslem juz z migajacych LEDow na kondensatorze. Cel osiagnalem Mnie sie podoba. No ale po kolei. Najpierw wycieta zostala deska, ktora robic miala za caly bok zabudowy. Wyjeta oryginalna wykladzina z bagaznika a wzmak nadal szpeci bagaznik i psuje jego funkcjonalnosc (wspomniane skladanie siedzen) Potem zostala zrobiona obudowa dla subwoofera Ktora na styk wpasowala sie w dziure po wyjeciu bocznej zaslepki. Nie chcialem rozbierac za duzo w bagazniku. Wyjalem tylko oryginalna wykladzine i boczna zaslepke. Takze przy sprzedazy auta w godzine doprowadze auto do oryginalnego stanu Tutaj widac kartonowy model, ktory sluzyl nam do wyciecia odpowiednich elementow z MDFu. Skrzynka zostala skrecona bardzo duza iloscia srub i nie zalowalismy wikolu. Skrzynka ma (netto, mierzone w srodku) 18 litrow. Nalezy odjac jeszcze to co zabiera sam tyl glosnika. A jr zadowala sie minimalnie 15 litrami, wiec akurat w tych okolicach wyszlo. Jakos taka mala mi sie ta skrzynka wydawala i mysle sobie, ze w zyciu Mariana nie wejdzie tam 18 litrow po obliczeniach (pomyslalem: przeciez ja do tej skrzynki nawet 4 butelek dwulitrowej coli nie zemieszcze ). Przynioslem worek na smieci i wsadziem w skrzynke. Potem wzialem kuchenny odmierzacz i wlewalem litr po litrze wody. Jak nalalem 10 odmierzaczy (litrow) to byla na oko polowa, wiec dolewanie do pelna nie mialo juz sensu Tutaj pierwsze przymiarki i zespolenie dechy bocznej z obudowa dla suba Po tym jak wszystko pasowalo skrecilismy na duzo wiecej srub Dochodzi gorne zamkniecie zabudowy No i wycinamy dziure na glosnik. Wszystkie wystajace deski zostaly poobcinane. Na dole pod obudowa suba dolozylismy zaslepke z MDFu Obijanie wykladzina (nie robilismy tego na kocu i caly syf z kostki zebralismy. Potem bylo pol godziny czyszczenia i skrobania ) Wprowadzilismy kabel glosnikowy do suba bez terminala. Dziure zrobilismy taka aby kabel wszedl na styk i uszczelnilismy wikolem Deska lezy w bagazniku a do niej przymocowane: wzmak, konensator, rozdzielacze pradu i cala kablologia. Dwa rozdzielacze pradowe sinuslive i proba upchniecia kabli wszelakich. Balem sie, ze gruby bydlak DIETZa 35mm^2 nie podda sie i obudowa bedzie stac na kablach ale jest dosc elastyczny (patrz odleglosc miedzy rozdzielaczem a krancem deski) i jest luz (sprawdzone organoleptycznie). Kable od rozdzielaczy do wzmaka i kondensatora to 25mm^2 Jak widac na fotce dolozylem rozdzielac chinch 1na2 celem zmostkowania kanalow 1-2-3-4, zeby przod dostal 150W rms) Kondenstator to DIETZ (dietronics) 1F. Troche nam sie folia zdarla I jeszcze jedno ujecie "Elektrownia w calej okazalosci" Wykladzina w bagazniku to najtansza remontowa wykladzina z komfortu. Za 5m^2 (1,2m biezacego z szerokiej na 4m rolki) to wydatek 33zl Druga opcja, z prawdziwie czarna wykladzina to wydatek rzedu 250zl (1,2m x 4m x 50zl za m2) A tyle na troche wykladziny do bagaznika to ja nie wydam Przyklejona jest wykladzina na tasme dwustronna w okolicach oparc (musi sie podnosic, zeby byl dostep do kola zapasowego.) Glosnik basowy u-dimension JR1004 (25cm) juz na swoim miejscu. Obicie skrzyni jeszcze nie jest perfekcyjne Napakowlismy do srodka watoliny nie oszczedzajac jej. Bez watoliny glosnik gral tak pusto jakby ktos o drewno mlotkiem stukal. Nie przegialem z ta watolina? Tak wyglada zabudowa od srodka samochodu (zlozone siedzenie). Wzmacniacz ma centymetr luzu do nadkola i na szczescie nie grzeje sie. Wczoraj przejechalem 1000km i macalem go. Byl lekko cieply. Kondensator dziala. A jak bas mocniej udeza to migaja diodki (lol), ale na szczescie tego nie widac. Tak to wyglada w wersji finalnej Wedlug moich obliczen bagaznika ubylo mi 60 litrow na ta zabudowe. Nadkole i tak miejsce zabieralo. Sama zabudowa nie jest przykrecona. Wchodzi na styk/na chama i trzyma sie jak dzika. Nie ma szans zeby na zakrecie fiknela koziolka. Ale planuje ja przyczepic od strony siedzenia do sruby taka tasma metalowa z oczkami jak widac na fotkach z "elektrowni" Tak na wszelki wypadek. To tyle odnosnie zabudowy ================================ Kupilem paste miedziana polepszajaca przewodzenie pradu, poprawilem mase akumulatora (dolozylem dodatkowa mase na DIETZu 35mm^2) i wszystkie terkotania w glosniku, gwizdy alternatora znikly jak za dotknieciem czarodziejskiej rozdzki!!! W koncu czysciutko gra! Mase w bagazniku przypialem do sruby pasow bezpieczenstwa. Masa jak i kabel pradowy to Dietz 35mm^2: ================================ Co do samego dzwieku to gra, lupie fajnie, tylko wymaga finetuningu. Testy musze robic sam, wiec: otworz oparcie, zmien cos na wzmaku, wsiadz za kierownice i sluchaj. Potem od poczatku. Na ta chwile, w niektorych utworach bas jest zbyt natarczywy i dominuje nad przednim zestawem. Musze mu glosnosc zmniejszyc albo poziom basow. Niestety moja jednostka centralna (volkswagenowska monochromatyczna navi MCD) to zadne cudo a wrecz slaby sprzet do grania. Szalu "nima" w ustawieniach Jak juz sobie wysteruje ustwienia (w radiu zostawiam wszystko na srodku) to powinna byc zaj*bioza z wypierdoza Dzis zapodalem Paktofonikie jadac do piekarni i mialem banana na twarzy, tak basik sie ladnie dokladal. Wlasnie jest to troche dziwne, ze w niektorych utworach jest ladnym dodatkiem w tle, nie narzuca sie, a w innych dominuje i buczy. Hmmmm. Moze jakas rada? Za wszelkie uwagi z gory dzieki (zakladam ze zyczliwe w ciemno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tw182 Zgłoś #2 Napisano 19 Kwietnia 2009 wydaje mi się, że przesadziłeś z tą watoliną, dzwięk nie jest za bardzo stłumiony? polecam http://allegro.pl/item612326833_wygluszenie_wytlumienie_pomieszczenia_efektywne.html wykleja się tym profesjonalne paczki estradowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daniel.wro Zgłoś #3 Napisano 19 Kwietnia 2009 ja mam pytanie, czemu masa z "budy" a nie prosto z aku? pozdro Daniel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek27259 Zgłoś #4 Napisano 19 Kwietnia 2009 Fajnie ci wyszło,a jak z jakością dzwięku?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siemi1 Zgłoś #5 Napisano 19 Kwietnia 2009 Kurcze nieźle to wygląda i fajny opis:) Będzie dla potomnych:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #6 Napisano 19 Kwietnia 2009 mam zdjęcie z innego auta ,podobnie wyszło tylko nieco cieńsze niż u ciebie,ale niezła robota,gratki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
topek Zgłoś #7 Napisano 19 Kwietnia 2009 wydaje mi się, że przesadziłeś z tą watoliną, dzwięk nie jest za bardzo stłumiony?polecam http://allegro.pl/item612326833_wygl...efektywne.html wykleja się tym profesjonalne paczki estradowe. Ok, sprobuje za jakis czas. Narazie mam dosc dlubania i splukany troche jestem. ja mam pytanie, czemu masa z "budy" a nie prosto z aku? Bo nie mialem tak dlugiego kabla. Gdyby byly problemy z masa, to wtedy bym kupil dietza 35mm^2 pieciometrowego. A tak jest dobrze Po drugie upchanie drugiego takiego kabla w progu byloby problematyczne. Fajnie ci wyszło,a jak z jakością dzwięku?? No coz. Mam 2 slabe elementy tego systemu. Najslabszy: Navi MCD, slaby: Wzmak Axtona. Jak dla mnie brzmi super. Ale dla mnie punktem odniesienia jest instalacja fabryczna. Musialbym sie odsluchowo porownac z porownywalna, zaawansowana amatarska instalka. Jesli bedziesz kiedys w okolicach Belchatowa lub Monachium to zapraszam na odsluch Czytales moj poprzedni post o wytlumianiu drzwi i monatazu zestawu odseparowanego na przod? Kurcze nieźle to wygląda i fajny opis Dziekuje Staralem sie jak najlepiej potrafilem. mam zdjęcie z innego auta ,podobnie wyszło tylko nieco cieńsze niż u ciebie,ale niezła robota,gratki Dziekuje. Ale ta pokazana na Twoim zdjeciu instalka ma wedlug mnie 2 wady: 1. wzmak na wierzchu. Moze lepiej sie chlodzi ale ja nie lubie jak mi cos sie prezy publicznie. 2. Oryginalna wykladzina jest tylko sila wyrywalna spod zabudowy, wiec dostep do kola (ja w kole woze parasolke, latarke, olej na dolewki itd) jest utrudniony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IroN_87 Zgłoś #8 Napisano 19 Kwietnia 2009 topek Wydaje mi się, że dało się zrobić trochę "cieńszą" zabudowę, a większy litrać skrzynki dałoby się uzyskać za pomocą włókna szklanego i żywicy, ale trwało by to dłużej i jest z tym więcej roboty.. Jedna moja uwaga to taka, że kabel zasilający masz spięty spinką razem z sygnałowym? Nie masz zakłóceń przez to, że masz położone razem kable? Do wzmaka o takiej mocy nie potrzebowałeś kabla 35mm2 czyli 12mm grubego i kondensator też wydaje mi się zbędny Ma ktoś może zabudowane 2 wzmacniacze w 3BG? W poprzednim aucie zrobiłem coś takiego i myślę teraz nad bagażnikiem w B5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
topek Zgłoś #9 Napisano 19 Kwietnia 2009 (edytowane) Wydaje mi się, że dało się zrobić trochę "cieńszą" zabudowę, a większy litrać skrzynki dałoby się uzyskać za pomocą włókna szklanego i żywicy, ale trwało by to dłużej i jest z tym więcej roboty.. A dlaczego mialbym robic ciensza? Srednio sie dalo zrobic cos cienszego. Sam widziales, ze wzmacniacz jest centymetr od nadkola. 2 czy 3 cm w prawo czy w lewo nie robi mi roznicy. A mam schludny bagaznik Z calym szacunkiem ale jak patrze na wstawiona przez CIebie fotke to niezla choinka, twoj bagaznik. Ja nie musze za plexa demonstrowac swojego wzmaka. Wole zeby byl schowany Ale o gustach wiadomo... a większy litrać skrzynki dałoby się uzyskać za pomocą włókna szklanego i żywicy, ale trwało by to dłużej i jest z tym więcej roboty.. Pewnie, zeby sie dalo, ale MDF to MDF, to raz. Dwa, czas wykonania i "brudnosc" roboty. Glosnik gra w wymaganych przez niego 15 litrach (ma 16 litrow) i jest ok. Jedna moja uwaga to taka, że kabel zasilający masz spięty spinką razem z sygnałowym? Nie masz zakłóceń przez to, że masz położone razem kable? Tak, mam spiete razem i zadnych zaklocen nie ma. Zaklocenia byly, zanim dolozylem/poprawilem mase przy aku. One sa spiete na odcinku 10cm, zaraz za oparciem fotela rozchadza sie. Chinche ida prawa strona, pradowy lewa. Do wzmaka o takiej mocy nie potrzebowałeś kabla 35mm2 czyli 12mm grubego i kondensator też wydaje mi się zbędny Wiem. 20mm^2 by wystarczylo, ale kupilem przyszlosciowo. Jak kupie mocniejszy wzmak to mam nowa instalacje ciagnac (i znow pieniadze wydawac?) i kondensator też wydaje mi się zbędny Mozliwe. Ja wole robic na tzw duzy zapas. Teraz jak bas udeza, nie mam zadnego przygaszania podswietlenia deski czy innych podobnych. Wszystko pracuje stabilnie W poprzednim aucie zrobiłem coś takiego i myślę teraz nad bagażnikiem w B5 Dla mnie taka zabudowa jak Twoja odpada. Niby jakbym mial przewiezc lodowke przy zlozonych siedzeniach? MIalem kiedys skrzynke i irytowalo mnie to wkladanie i wyjmowanie pudla. Teraz bas bede mial zawsze ze soba. Moze zwyczajnie ty nie potrzebujesz duzego bagaznika. Ja tak Dzieki za konstruktywna krytyke. Edytowane 19 Kwietnia 2009 przez topek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
giegiel Zgłoś #10 Napisano 19 Kwietnia 2009 Świetny opis i świetna robota. Moje pytania -Skąd masz taki fajny mdf?? Nie mogę nigdzie namierzyć mdf'u ;/ -Czym szpachlowałeś mdf?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fakamada Zgłoś #11 Napisano 19 Kwietnia 2009 Dla mnie bomba. Piekna robota. i te zaokrąglenia. Brawo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
topek Zgłoś #12 Napisano 19 Kwietnia 2009 -Skąd masz taki fajny mdf?? Nie mogę nigdzie namierzyć mdf'u ;/ Z hurtowni budowlanej. W moim rodzinnym belchatowie nie bylo i musialem jechac do Radomska. U Ciebie w Poznaniu napewno beda. Na stronie http://www.kronpol.com.pl w dziale dystrybucja mozesz znalezc namiary na sprzedawcow. W wielkopolsce takich znalazlem: ABLER Sp. z . - Autoryzowany Przedstawiciel 62-800 Kalisz, ul.Wrocławska 48 Tel. (062) 768 74 70 http://www.abler.com.pl Oferta: Płyta wiórowa, Płyta laminowana, MDF, Blaty kuchenne, Obrzeża EKO PŁYTA Sp. z . - Autoryzowany Przedstawiciel 64-000 Kościan, Kiełczewo ul.Ogrodowa 14 a Tel. (065) 511 70 26 http://www.ekoplyta.com.pl Oferta: Płyta wiórowa, Płyta laminowana, MDF, Blaty kuchenne, Postforming Kosmaz sp. z . - Autoryzowany Przedstawiciel 62-020 Swarzędz-Jasin, ul. Poznańska 13 Tel. 061 81 57 493 http://www.kosmaz.com.pl Oferta: Płyta wiórowa, Płyta laminowana, MDF, Blaty kuchenne, Obrzeża -Czym szpachlowałeś mdf?? Niczym. A gdzie w ogole widziales szpachle? Nic nie szpachlowalem ---------- Post added at 23:18 ---------- Previous post was at 23:17 ---------- Dla mnie bomba. Piekna robota. i te zaokrąglenia. Brawo. Jakie zaokraglenia? Obudowa suba jest kanciata. Nie ma zaokraglen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
giegiel Zgłoś #13 Napisano 19 Kwietnia 2009 Dzięki za adresy. Kurde to chyba tym wikolem uszczelniałeś obudowę ;D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
topek Zgłoś #14 Napisano 19 Kwietnia 2009 Dzięki za adresy. Kurde to chyba tym wikolem uszczelniałeś obudowę ;D Tak. Ale wikol jest naprawde dobry. Prosze go nie ignorowac czy trywializowac bo to naprawde zaje*isty klej i do 95% zabudow caraudio jest uzywany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IroN_87 Zgłoś #15 Napisano 20 Kwietnia 2009 Z calym szacunkiem ale jak patrze na wstawiona przez CIebie fotke to niezla choinka, twoj bagaznik. Ja nie musze za plexa demonstrowac swojego wzmaka. Wole zeby byl schowany Ale o gustach wiadomo... To była robiona zabudowa tak, żeby wzmacniacze były widoczne i był dostęp do regulacji:ok: W bagażniku były akurat dwie skrzynie dla tego jest tak upchane, ale zabudowa była robiona tak, aby bagażnik był użytkowy a skrzynie w każdej chwili można było wyciągnąć. Poza tym głośnik nie był zabudowany bo czasem lubię dużo bassu, a do tego ten głośnik w BR potrzebuje 70L a na zdjęciu jest w 20L Mozliwe. Ja wole robic na tzw duzy zapas. Teraz jak bas udeza, nie mam zadnego przygaszania podswietlenia deski czy innych podobnych. Wszystko pracuje stabilnie Do 600W spokojnie można lecieć bez niego jak masz dobrze zrobioną instalacje, ja na 4 kanałówce i monoblocku GZ spokojnie dawałem rady Dla mnie taka zabudowa jak Twoja odpada. Niby jakbym mial przewiezc lodowke przy zlozonych siedzeniach? MIalem kiedys skrzynke i irytowalo mnie to wkladanie i wyjmowanie pudla. Teraz bas bede mial zawsze ze soba. Moze zwyczajnie ty nie potrzebujesz duzego bagaznika. Ja tak Tak się składa, że potrzebuję odkręcam kabel głośnikowy i skrzynia leci gdzie indziej a siedzenia się normalnie składały. Nie zabudowałem głośnika bo nigdy nie uzyskasz takiego basu jak w skrzynce BR więc coś za coś Dzieki za konstruktywna krytyke. Z opisu wyczytałem, że kabel "-" miał mniejszą średnice (albo mi się wydawało) niż "+" dobrze, że to zmieniłeś bo powinny mieć taką samą Nie pisałem tego wszystkiego na złość i ogólnie wyszło to bardzo dobrze sam kiedyś zaczynałem i wiem jak to jest człowiek uczy się całe życie, pozdrawiam i życzę dalszych owocnych prac;) ---------- Post added at 14:02 ---------- Previous post was at 13:58 ---------- Świetny opis i świetna robota. Moje pytania -Skąd masz taki fajny mdf?? Nie mogę nigdzie namierzyć mdf'u ;/ -Czym szpachlowałeś mdf?? Kolego podjedz do OBI, CASTORAMY tam spokojnie kupisz MDF o grubości i wymiarze jaki tylko chcesz, do tego wikol i dużo wkrętów;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
topek Zgłoś #16 Napisano 20 Kwietnia 2009 To była robiona zabudowa tak, żeby wzmacniacze były widoczne i był dostęp do regulacji U mnie tez jest dostep do regulacji a wzmak jest schowany odkręcam kabel głośnikowy i skrzynia leci gdzie indziej a siedzenia się normalnie składały. Ale wlasnie trzeba kabel odkrecac, skrzynke przesuwac, albo wynosci do domu. Jak pisalem, mialem wczesniej skrzynie i mnie to wkurzalo Teraz bas jest ze mna zawsze i wszedzie. A jesli raz na rok bede potrzebowal CALEJ powierzchni bagaznika (co raczej nie powinno nastapic) to moja rzezba jest demontowalna w 5 minut Nie zabudowałem głośnika bo nigdy nie uzyskasz takiego basu jak w skrzynce BR więc coś za coś BR potrzebuje wiekszego litrazu. Closed dla amatora jest latwiejsza do zbudowania, wybacza bledy i dzwiekowo tez ma przewage nad BR w postaci liniowsci i precyzji basu. Tak przynajmniej w FAQu nazara jest napisane. Z opisu wyczytałem, że kabel "-" miał mniejszą średnice (albo mi się wydawało) niż "+" dobrze, że to zmieniłeś bo powinny mieć taką samą Zanim poprawilem mase mialem terkotanie przy wlaczonym silniku w prawych glosnikach oraz gwizdy alternatora wraz ze zwiekszajacymi sie obrotami. MASA JEST BARDZO WAZNA!! - to info dla zaczynajacych zabawe z caraudio. Nie pisałem tego wszystkiego na złość i ogólnie wyszło to bardzo dobrze sam kiedyś zaczynałem i wiem jak to jest człowiek uczy się całe życie, pozdrawiam i życzę dalszych owocnych prac Dziekuje. Jak pisalem ten pean jest na czesc szwagra On wiekszosc zrobil. Kolego podjedz do OBI, CASTORAMY tam spokojnie kupisz MDF o grubości i wymiarze jaki tylko chcesz, do tego wikol i dużo wkrętów W moim rodzinnym malym belchatowie nigdzie nie mieli. Najwiekszy budowlany market to nomi w ktorym nie mieli MDFu. Pojechalem do Radomska i musialem kupic cala wielka plyte 3mx2m (pocieli mi na 4 kawalki, zebym do paska upchnal Ale teraz mam MDFu spokojnie, na jeszcze jedno auto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IroN_87 Zgłoś #17 Napisano 20 Kwietnia 2009 U mnie tez jest dostep do regulacji a wzmak jest schowany Tylko, że moje wzmaki mają regulacje z "góry" a nie z boku jak u Ciebie;) BR potrzebuje wiekszego litrazu. Closed dla amatora jest latwiejsza do zbudowania, wybacza bledy i dzwiekowo tez ma przewage nad BR w postaci liniowsci i precyzji basu. Tak przynajmniej w FAQu nazara jest napisane. To prawda closed mniej miejsca zajmuje ma "szybszy" bass i bardziej czysty, ale nie tak "mocny" jak BR i na tym różnica polega w tych obudowach:D Jak upcham ładnie 2 wzmaki w passku to też się pochwale Powiedz mi jeszcze ile metrów kabla Ci wyszło od aku do bagażnika gdzie będą rozdzielacze bo muszę puścić 2x 35mm2 a najlepiej to jakbyś miał jeszcze fotkę w którym miejscu się przebiłeś z komory do wnętrza;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
topek Zgłoś #18 Napisano 20 Kwietnia 2009 Powiedz mi jeszcze ile metrów kabla Ci wyszło od aku do bagażnika gdzie będą rozdzielacze bo muszę puścić 2x 35mm2 a najlepiej to jakbyś miał jeszcze fotkę w którym miejscu się przebiłeś z komory do wnętrza Okolo 4m (mialem 5m kabel). Nadwyzke kabla zwinalem pod tylna kanapa. Do samochodu wygodnie mozna sie przebic przez "grzybka" od linki maski (ja tak mam), lub przez komputer (na niemieckim forum chwala sobie to rozwiazanie, za obudowa kompa powinno byc duzo miejsca). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IroN_87 Zgłoś #19 Napisano 21 Kwietnia 2009 Dzięki zaoszczędzi mi to trochę czasu;) Z poprzedniego auta zostało mi 6m kabla to prawie wystarczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
topek Zgłoś #20 Napisano 22 Kwietnia 2009 Ponoc to rozwiazanei przez komputer auta jest lepsze. Tak pisza na niemieckim forum. Przez to wejscie linki maski lubi sobie podobno woda do auta wleciec. Grawitacyjnie by sie zgadzalo, ja jednak nie mam zadnych problemow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach