Skocz do zawartości
Gość marcc

jeszcze raz: Jakie wahacze górne

Rekomendowane odpowiedzi

Gość marcc

czy ktoś z Was wymianiał wahacze na którąś z tych dwóch firm?

 

wiem że LEMFORDERA to oryginalne wahacze do VW i podobno na naszych drogach mogą przejechać do 100 tyś km, a FEBI połowę z tego;

 

które wybrać??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_wyszukiwarka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marcc

w szukaj nie ma za dużo lub wogóle nie ma nic na temat producentów;

 

zazwyczaj jest o stukach i pukach związanych z wadliwymi wahaczami;

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Primera

było było i to chyba niedawno. Lemforder ewentualnie regeneracja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zgadzam się z kolegą Primera.Lemforder ewentualnie fachowa regeneracja. :ok: oryginalne wahacze pochodza własnie z fabryki lemfordera.u siebie wymieniałem wszystkie wahacze.oczywiście lemfordera :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marcc

a jak długo na nich jeździsz po polskich drogach lub na jak długo starczają na nasze drogi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naśmigałem już 78000 km po naszych żałosnych drogach Narazie nic nie stuka i nie puka :D.ale ile jeszcze wytrzymają trudno powiedzieć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Dark

Hello

Ja wymienialem cale zawieszenie - BILSTEIN (wszystkie wachacze) i przeguby

od ukladu kierowniczego.

Narazie nastukalem 20tys i wszystko oki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marcc

przymierzam się samemu wymienić te wahacze;

 

czy nakrętki samozabezpieczające wymienialiście na nowe?

czy nakrętki dokręcaliście kluczem dynamometrycznym?

 

na co warto zwrócić uwagę przy wymianie?

 

i czy przy pierwszym razie dużo czasu Wam zeszło przy tym??

 

wiem że jest jakaś śruba, którą podobno bardzo ciężko odkręcić i nie pozostaje nic jak ją tylko przeciąć, jaki ma rozmiar ta śruba żeby można ją było kupić za wczasu na nowe "...trudnosci z wybiciem sruby zaciskajcej dwa przeguby w wachacz.."

oraz jaki rozmiar maja te nakrętki samozabezpieczające?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sx1100
wiem że jest jakaś śruba, którą podobno bardzo ciężko odkręcić i nie pozostaje nic jak ją tylko przeciąć, jaki ma rozmiar ta śruba żeby można ją było kupić za wczasu na nowe "...trudnosci z wybiciem sruby zaciskajcej dwa przeguby w wachacz.."

oraz jaki rozmiar maja te nakrętki samozabezpieczające?

Podaję za serwisem VW:

śruba Nr katalogowy N0347907 - 3,67,-/szt.

nakrętka Nr katalogowy N10286102 - 1,66,-/szt.

Jeśli będziesz wymieniał na nowe to potrzebujesz po 1 szt. na każdą stronę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Dark
"...trudnosci z wybiciem sruby zaciskajcej dwa przeguby w wachacz.."

 

 

Te srube ja ucinalem "walilem" punktakiem i mlotem :cisza: ,

ale w koncu sie poddalem i wywiercilem, resztki wybilem.

Sruba z tego co pamietam to M10.

Ale kupujac nowe wachacze wszysko powinno byc w komplecie.

Zwroc uwage na poloske ja mialem problem bo wyskoczyla mi z

przegubu przy zmiane wachaczy i pozniej na pierwszym skrzyzowaniu

starcilem naped. Mosialem zalozyc nowy pierscien rozprezny i jest OK.

Wszystko jak do tej pory dziala.

Aha od strony pasazera ida rurki hamulcowe jak bedziesz wymienial srube

to musisz je wypiac z uchwytow-przynajmniej ja musialem.

Robocizna to w moim przypadku dwa popoludnia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam Lemforder naprawdę warto, a co do śruby to mogą być kłopoty z wybiciem łącznika stabilizatora z dolnego wachacza. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kojot

Ja wymienilem na Lemfordera jesli chodzi o gorne wachacze, kupilem od goscia co tym handluje z internetu cos kolo 600 zl.i tylko takie polecam, mechanik wzial kolejna 100 za wymiane i po klopocie jak cos to na gg odpowiem na wszystkie pytania pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marcc

dzisiaj chce wymienic swoje górne 3 wahacze (ale jak coś to na środę jestem umówiony u mechanika);

 

czy nakrętki dokręcaliście kluczem dynamometrycznym? czy ile fabryka dała??

 

oraz czy przestrzegaliście odległości 55 mm (+- 2mm) odległość od wspornika łożyskującego do obydwu górnych wahaczy??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności