Skocz do zawartości
Gość leloman

Jak jest z tą prędkością

Rekomendowane odpowiedzi

Gość leloman

Dziś już pisałem o tym problemie w poprzednim moim temacie, ale jakoś tylko jedna osoba odpisała to może nowy temat będzie się w oczy rzucał, heh\

Mianowicie mam paska kombi r 99 1.9Tdi wersja 110 koni synco. Max po płaskim jedzie zaledwie 160 i tu pytanie, bo to nie to że chce jexdzić odrazu 300, lecz spodziewałem sie lepszych osiągów, bo tyle jedzie koledze golf 3 kombi. Czy jest to wina tego ze jest syncro i cięzszy czy jak?? Autko niedawno zakupiłem, i niechce ładowac w niego specjalnie kasy jak coś tzreba odrazu tuningowac żeby szybciej jechało, ale jak sa bajery co prędkość podniosą, i znacie je na konkretnym przykładzie to też napiszcie. Jestem z woj ślaskiego więcej z powiatu Cieszyńskiego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O ile dobrze pamiętam to fabrycznie max prędkośc jest określona na 196 km/h w katalogu ,ale na wersje 4x4 musiałbym poszukać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób mu logi kolego a o podnoszeniu mocy to masz dział odpowiedni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak... Już na oko przy tej mocy powinien iść ze 180-190km/h co najmniej.. A rozpędza się w miarę czy też z bólem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość leloman

z mocą to jest tak że na 1 2 3 biegu fajnie turbo czuć tak od 2500obr natomaist 4 gorzej a na 5 już tego przyśpieszenia nie czuć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widze że nie tylko ja mam problemy z prędkością, bo też niedawno zakupiłem passacika o tej samej mocy co ty. U mnie to było tak że jak go cisnąłem to czuć było turbo ale za chwile się ono wyłączało i samochód odrazu zwalniał i już do momemntu dojechania do celu turbo nie działało a maksymalnie rozpędził mi się do 140. Najlepiej by było tak jak wszyscy mi tutaj radzili żebyś podpiął go pod kompa i sprawdził błędy - wtedy będzie wiadomo co i jak. U mnie okazało sie że było to sterowanie turbiny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

JA posiadam passacikaAVB variant 101KM. i nie ma problemu z rozwinieciem 190. 140km/h to uno 1.7D jezdzilem co mial 60KM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TDI 110KM 4 MOTION

Sedan - katalogowa prędkość max 193 km/h

Variant - katalogowa prędkość max. 186 km/h

 

TDI 115KM 4MOTION

Sedan - 197km/h

Variant - 190km/h

 

TDI V6 150KM 4 MOTION

Sedan - 216km/h

Variant - 211km/h

 

1.8 125KM 4 MOTION

Sedan - 202km/h

Variant - 196km/h

 

2.3 V5 150KM 4MOTION

Sedan - 219km/h

Variant - 212km/h

 

Powyższe dane dotyczą MY 1999.;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość leloman

podobno że 4 motion to nazwa w rocznikach od 2000, heh,tak gdzieś słyszałem, ale wracając do tematu powinien mi jeszcze trochę wyciągnąć, ale teraz pewnie powodów czemu tak nie jest będzie multum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TURBINA Ci szwankuje kolego prawdopodobnie, bo nie masz mocy zeby rozbujac kolumbryne do 195km/h.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość leloman

to zadam dwa pytanka bo brzmi groźnie, ile kosztuje taka turbina, a jeżeli droga to jakie są konsekwencje jeżdżenia ze złą??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego nie wiem ile tam masz faktycznego przebiegu w tym pasku ale turbina to masz raczej dobrą tylko fura łapie Ci tryb awaryjny a może to być spowodowane wieloma różnymi czynnikami... musisz podpiąć auto pod komputer i powinno się wyjaśnić co jest nie tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

TDI V6 150KM 4 MOTION

Sedan - 216km/h

Variant - 211km/h

 

1.8 125KM 4 MOTION

Sedan - 202km/h

Variant - 196km/h

 

2.3 V5 150KM 4MOTION

Sedan - 219km/h

Variant - 212km/h

 

Jurek - nie pomyliłeś się w danych? ja jestem na 100% pewny ze mam zwykłe 1.8 (two - motion :D ) a patrzac na osiagi tu podane to powinienem mieć sześciogarowego diesla lub prawie V5 w benzynie :cool:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaciekawil mnie ten temacik i postanowilam zapytac ile powinien "wyciagnac" moj silniczek 1.9TDI 90KM AHU.Pytam o to bo nie mialam okazji jeszcze go wyprobowac a prawde mowiac to troche mam cykora aby mu wcisnac na maxa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tylko fura łapie Ci tryb awaryjny a może to być spowodowane wieloma różnymi czynnikami...

 

o czym ty piszesz... o trybie awaryjnym nie było tu mowy, tryb awaryjny to kompletny brak mocy przy każdej prędkości..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ile powinien "wyciagnac" moj silniczek 1.9TDI 90KM AHU.Pytam o to bo nie mialam okazji jeszcze go wyprobowac

No tak do 175 powinnas dociągnąć.

 

 

a prawde mowiac to troche mam cykora aby mu wcisnac na maxa.

Do odważnych świat należy :cool:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wyprobowac a prawde mowiac to troche mam cykora aby mu wcisnac na maxa

 

chyba słusznie.. też nie robiłem takich testów żadnym moim samochodem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mialem ten sam problem,nie wiem jak u ciebie ale w moim pasku jest elekto/zawor sterujacy praca turbiny n75 to jego nazwa.gdy jest zepsuty dajesz do 140km/h i potem nic.nie wchodzi wyzej na obroty u mnie zamykalo sie na 3200-3500obr/min probowalem go reanimowac ale bez skutku,nowy i tylko rozsadek nie pozwala mi na dojezdzanie do czerwonego pola:) jak nie to to moze przewody podcisnienia turbiny lubia sie przecierac

i efekt podobny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze powod jest prosty...wiatr w twarz, zle warunki pogodowe wtedy tez cisneinie powietrrza jest inne i co najwazniejsze rozbrykane konie...auto pewnie przelot ma nieziemski i dlatego tak masz.

ja mam 260 tysi i w pelni zaladowany tak ze sprezyny z tylu nic juz nei dawaly i na dodatek bagaznik z deskami na dachu i....190 poszedl przez niemcowniea a doszedlby jeszcze z 10 ale nie bylo sensu. dodam ze lekko bylo w dol. na prostej pusty prawie da rady w tych okolicach tez sie znalesc...blizej 180 jednak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zaciekawil mnie ten temacik i postanowilam zapytac ile powinien "wyciagnac" moj silniczek 1.9TDI 90KM AHU.Pytam o to bo nie mialam okazji jeszcze go wyprobowac a prawde mowiac to troche mam cykora aby mu wcisnac na maxa.

 

TDI 90KM napęd przód:

Sedan - 183km/h (skrz. aut.176km/h) 0-100 -13,5 sek. (15.6 sek.)

Variant - 176km/h (skrz. aut. 169km/h) 0-100 -13,8 sek. (16,0 sek.)

;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności