Gość Raper UK Zgłoś #1 Napisano 6 Kwietnia 2009 witam, czy ktos moze wymienial termostat w takim pasku 2.3 vr5? jesli tak, to moze mi ktos powiedziec czy duzo z tym roboty i czy jestem w stanie samemu to zrobic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #2 Napisano 6 Kwietnia 2009 _tytul1 W vr6 wymieniałem i trochę roboty było, praktycznie wszystkie węże układu chłodzenia trzeba było zdemontować a jak jest w vr5 to nie wiem bo silnika nie widziałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Raper UK Zgłoś #3 Napisano 6 Kwietnia 2009 W vr6 wymieniałem jak jest w vr5 to nie wiem nie pytam o silnik vr6 wiec jak nie wiesz to po co sie udzielasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #4 Napisano 6 Kwietnia 2009 nie pytam o silnik vr6 wiec jak nie wiesz to po co sie udzielasz Troszkę kultury kolego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #5 Napisano 7 Kwietnia 2009 Z takim podejściem to szukaj info na innych forach. Jakbyś nie wiedział to konstrukcyjnie te silniki są podobne a więc i zapewne wymiana też no ale skoro Ty tak to jedź do ASO, w UK są specjaliści to Ci portfel wyczyszczą. A już miałem zerknąć w zeszyty serwisowe jak jest w VR5 ale mi się odechciało.... Dla mnie koniec tematu bo " chamstwa nie zniese... " Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Raper UK Zgłoś #6 Napisano 7 Kwietnia 2009 Jakbyś nie wiedział to konstrukcyjnie te silniki są podobne a więc i zapewne wymiana też i tu sie wlasnie mylisz. silniki owszem sa podobne ale podobne nie oznacza takie same. termostat jest w zupelnie innym miejscu dlatego pytalem kogos kto wymienial w vr5 a nie w vr6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość cri12 Zgłoś #7 Napisano 24 Października 2010 mam vr5 2.3 i powiem ci jedz lepiej do mechanika i to dobrego bo roboty przy wymianie kupa termostat znajduje się za silnikiem przy krućcu więc dostępu praktycznie brak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mej Zgłoś #8 Napisano 25 Października 2010 pewnie już go wymienił,po półtora roku,co ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sekowski87 Zgłoś #9 Napisano 24 Marca 2011 panowie chciałbym odświerzyc temat gdyz nie znalazłem zadnej podpowiedzi. chodzi o termostat w passacie 2.3 gdzie sie znajduje i jak duzo pracy jest przy tym?? prosze o podpowiedz pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lokers Zgłoś #10 Napisano 21 Września 2011 panowie ja również chciałbym odświeżyć temat gdyż nie znalazłem żadnej podpowiedzi. chodzi o termostat w passacie 2.3 gdzie sie znajduje i jak duzo pracy jest przy tym?? prosze o podpowiedz pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
giver3 Zgłoś #11 Napisano 23 Września 2011 Co do termostatu to jest umieszczony od strony łańcuchów rozrządu. Jeszcze tego nie ruszałem, ale mogę wysłać opis. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lokers Zgłoś #12 Napisano 23 Września 2011 jak coś masz to bardzo bym prosił o cenne rady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czorny Zgłoś #13 Napisano 23 Września 2011 Witam. Aby wymienić termostat musisz wykręcić cały króciec od bloku silnika który znajduje się z tyłu przy ścianie grodziowej pod cewkami(cewki odkręciłem -poprawiło dojście),o ile się nie mylę to jest mocowany na trzy śruby(10 kluczyk) i są dołączone dwa małe węże te od nagrzewnicy oraz jeden większy(plastikowy) z pompy wody na oringu.W obudowie znajduje się też czujnik temperatury. Króciec musisz wyjąć cały- rozkręcić go by wyjąć termostat- próbowałem bez wykręcania całego króćca ale nie dałem rady bo skrzynia nie pozwoliła wyjąć śruby. Roboty nie jest wiele ale dojście jak pisał kolega fatalne,leżąc na silniku jakoś dałem rade.To chyba wszystko -może jakoś pomogłem tym opisem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
giver3 Zgłoś #14 Napisano 24 Września 2011 Dał bym jakiś obrazek, ale jeszcze nie wiem jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach